Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 311673 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3660 on: 30.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

Так, коли розроблявся графік 217/218, то він тоді й був саме як разовий (не сезонний) додатковий поїзд для вивозу киян саме в гори. При цьому ще були щоденні 357/358 та 143/144 або 149/150. При цьому 231/232 та 235/236 це на відміну від 217/218 все-таки сезонні додаткові, а не разові, тому й зупинок у них більше.
Чому саме зараз 217/218 через Вінницю, Тернопіль - тому що зараз немає ані 357/358, ані 143/144, ані 149/150, ані 747/748.
« Last Edit: 01.08.20 , 07:08 by Г-дзе » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1368


View Profile
« Reply #3661 on: 31.07.20 , 00:07 »
Share Reply with quote

Ну давайте будемо відверті, але при розробці графіку перед цим поїздом ставилася трохи інша задача, та для її вирішення потрібно було саме вивіз киян у гори в пікові передсвяткові дні. Зараз тут актуальний зовсім інший маршрут, і я тут погоджусь з @sean. Це повинен бути маршрут через Тернопіль. Як на мене, найкраще - то ниткою 357 з Києва до Хмельницького, далі розробленою до Львова, далі своєю ниткою 217. Зворотно до Львова своєю ниткою.
Зворотно з Рахова десь о 18.30 розробленою ниткою до Івано-Франківська, далі ниткою 250 до Києва. Це якщо так, без особливого напруження мізків для графістів.

якщо вже вдаватись в фломастирування, то можна було б розробленою ниткою до Ворохти, а далі графіком 144 до Києва.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3662 on: 31.07.20 , 10:07 »
Share Reply with quote

Ну давайте будемо відверті, але при розробці графіку перед цим поїздом ставилася трохи інша задача, та для її вирішення потрібно було саме вивіз киян у гори в пікові передсвяткові дні. Зараз тут актуальний зовсім інший маршрут, і я тут погоджусь з @sean. Це повинен бути маршрут через Тернопіль. Як на мене, найкраще - то ниткою 357 з Києва до Хмельницького, далі розробленою до Львова, далі своєю ниткою 217. Зворотно до Львова своєю ниткою.
Зворотно з Рахова десь о 18.30 розробленою ниткою до Івано-Франківська, далі ниткою 250 до Києва. Це якщо так, без особливого напруження мізків для графістів.

якщо вже вдаватись в фломастирування, то можна було б розробленою ниткою до Ворохти, а далі графіком 144 до Києва.
Ну якщо в контексті самого обороту - то да, але як для такого напрямку - набагато краще вечірнє відправлення з Рахова, ніж ранкове прибуття до Києва. А так як зараз він обертається по Києву на 79/80, то це в принципі ок.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5695


View Profile
« Reply #3663 on: 31.07.20 , 13:07 »
Share Reply with quote

Так вона вже є, просто технічна.
Лише Дубно. В ідеалі, могли б завести той 217 з заїздом щодо Здолбунова і ще зробити по дорозі до Львова 2-3 2-хвилинні зупинки без суттєвих змін у графіку. Але ж впадало.
Дивно те, що з усіх сезонних чи додаткових поїздів на північному ходу лише 235 мав зупинку по Здолбунову і 231 по райцентрах. Інші ж чомусь лише перед Шепетівкою вклоняються.

Эксперимент по внедрению остановки 743/744 в Дубно я признаю успешным. Сегодня высадка 40 чел. из второго класса и 1 чел. из первого.
Теперь нужно внедрить такую же остановку в Бродах.

Эти два города оставили с одним 45/46 раз в три дня с закрытой продажей.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9469


View Profile
« Reply #3664 on: 31.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Ну ещё есть 231/232 на который от Днепра и Запора тоже нет предварительной продажи.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1556


View Profile
« Reply #3665 on: 31.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Так вона вже є, просто технічна.
Лише Дубно. В ідеалі, могли б завести той 217 з заїздом щодо Здолбунова і ще зробити по дорозі до Львова 2-3 2-хвилинні зупинки без суттєвих змін у графіку. Але ж впадало.
Дивно те, що з усіх сезонних чи додаткових поїздів на північному ходу лише 235 мав зупинку по Здолбунову і 231 по райцентрах. Інші ж чомусь лише перед Шепетівкою вклоняються.

Эксперимент по внедрению остановки 743/744 в Дубно я признаю успешным. Сегодня высадка 40 чел. из второго класса и 1 чел. из первого.
Теперь нужно внедрить такую же остановку в Бродах.

Эти два города оставили с одним 45/46 раз в три дня с закрытой продажей.

Діма, я приємно здивований твоєю зміною поглядів, що ти вже не такий категоричний в плані, щоб мешканці райцентрів їздили з пересадками.
Парадокс в тому, що я про цю зупинку писав нардепу-земляку ще взимку. Поки результату ніякого. Може, через коронавірус і проблеми з децентралізацією не має часу.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5695


View Profile
« Reply #3666 on: 31.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Діма, я приємно здивований твоєю зміною поглядів, що ти вже не такий категоричний в плані, щоб мешканці райцентрів їздили з пересадками.

Напомни, мне, пожалуйста, где я писал такую глупость  :) Или то был Трускавец? Ну там я действительно считаю, что гнать 18-19 вагонный (в лучшие времена) 41/42 ради 100 "бесстрашных бабушек" не разумно с 10 млрд. убытков в год от пасс. перевозок. Можно хотя бы отцеплять пол-состава по Львову, все равно же отцепляют вагон-автомобилевоз (когда он ходил), маневры производят.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1556


View Profile
« Reply #3667 on: 31.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Діма, я приємно здивований твоєю зміною поглядів, що ти вже не такий категоричний в плані, щоб мешканці райцентрів їздили з пересадками.

Напомни, мне, пожалуйста, где я писал такую глупость  :) Или то был Трускавец? Ну там я действительно считаю, что гнать 18-19 вагонный (в лучшие времена) 41/42 ради 100 "бесстрашных бабушек" не разумно с 10 млрд. убытков в год от пасс. перевозок. Можно хотя бы отцеплять пол-состава по Львову, все равно же отцепляют вагон-автомобилевоз (когда он ходил), маневры производят.
Нагадати... Якщо з останнього, то це обговорення гіпотетичної електрички Тернопіль - Рівне. Далі шукати детально треба. А якщо поритись в спогадах, то легко можна навести приклад наших з тобою дискусій в студентські роки щодо доцільності прямого поїзда з Дніпра до Бродів.
От, 41/42 дійсно розділяти по Львову на Трускавець і Франківськ, це круто.
Logged
sean
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #3668 on: 31.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Эти два города оставили с одним 45/46 раз в три дня с закрытой продажей.
Золочів, Зборів та Підволоч з Волоч залишились взагалі без зв'язку зі столицею. Ні Галичини, ні Верховини зі Слобожанщиною (навіть з їхніми калічними розкладами), ні навіть 748 ІС для Волоч. Звернень багато і до ОДА, і до депутатства. Ні відповідей, ні жодних зрушень від УЗ.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5695


View Profile
« Reply #3669 on: 31.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

Золочів, Зборів та Підволоч з Волоч залишились взагалі без зв'язку зі столицею. Ні Галичини, ні Верховини зі Слобожанщиною (навіть з їхніми калічними розкладами), ні навіть 748 ІС для Волоч. Звернень багато і до ОДА, і до депутатства. Ні відповідей, ні жодних зрушень від УЗ.

Сообщение с Тернополем и областью целенаправленно уничтожалось многие годы. С особым цинизмом это делал экс-начальник пасс. департамента, уроженец Тернополя Игорь Романкив. Причем он продолжал этим заниматься, не работая в УЗ уже несколько лет, при помощи местных депутатов от СН, нуждающихся в дешевом пиаре. Пиар не удался, т.к. внезапно начался карантин.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 [367] 368 369 370 371 372 373 374
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!