Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 ... 433
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 374175 times)
Nik UZ
Active user

Posts: 466


View Profile
« Reply #4030 on: 09.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

УЗШК забезпечити надання інформації до ЦЛ щодо підготовки дизель-поїзда ДПКР до курсування за маршрутом Київ-Черкаси
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #4031 on: 10.09.20 , 06:09 »
Share Reply with quote

УЗШК забезпечити надання інформації до ЦЛ щодо підготовки дизель-поїзда ДПКР до курсування за маршрутом Київ-Черкаси
Цікаво, вони його через Гребінку планують чи знову через Шеву?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4032 on: 10.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

На аматорському відео, що приводилось у сусідній темі, згадується Шева. Трохи здивував вибір, адже через Гребінку теоретично мало б швидше виходити. Зараз тільки до Шеви корейці з крюками витрачають 2:21/2:17. Далі по двоколійним вставкам швидкості не надто високі. Імхо, буде добре, якщо вони проїдуть ділянку до Черкас за півгодини (30 км), а загальний час руху становитиме 2:55.
« Last Edit: 10.09.20 , 10:09 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #4033 on: 10.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

І обов'язково цей ДПКР матиме лише 1 клас. І зробить один рейс рейс на день "туди" і "назад", бо більше не можна. В кращих традиціях УЗ. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #4034 on: 10.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

375/376 з 22/09 буде курсувати через день.
Боян - :))))
Це вже тиждень тому було відомо з сайту УЗ.
Я теж про це писав в темі про сполучення Харків - Дніпро - Херсон - Одеса.
Для мене, якщо чесно, було б дивним, якщо він би й надалі курсував щоденно.
Ну тоді потрібно було в даній темі написати про скорочення періодичності 375/376. Саме тут місце цій інформації, а не в темі про фантазії. Наприклад, я цю тему не читав. Відповідно і не знав, що вже було написано.
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 67


View Profile
« Reply #4035 on: 10.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote


Для мене, якщо чесно, було б дивним, якщо він би й надалі курсував щоденно.

Почему? Если опять таки нет в уз никаких планов НЕ или НШ в этом направлении, то странно, что его сделали чрез день. Ведь нет и беспересадочных 2х вагонов через Киев сейчас.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #4036 on: 10.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Ну так поток там совсем маленький. Он и в прошлые года в несезон был так себе, но сейчас просел ниже плинтуса.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #4037 on: 10.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

А на 21 залишилось всього 87 К та 15 Л. Сьогодні перший рейс. Більш-менш розпродався.
Звісно на ділянці Львів - Трускавець вільних багато місць. До самого Трускавця (якщо порахувати всі зайняті місця), то один купейний вагон точно продано.
На мою думку призначення з 13/09 другого складу 45/46 "відкриє" можливість пасдепу перенести 21/22 через Полтаву з 25/10, як вони і хотіли раніше.
« Last Edit: 10.09.20 , 12:09 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4038 on: 10.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

А на 21 залишилось всього 87 К та 15 Л. Сьогодні перший рейс. Більш-менш розпродався.
І це з 10 вагонів! Повний склад. Купівля прискорилась, як розібрали інші.
На мою думку призначення з 13/09 другого складу 45/46 "відкриє" можливість пасдепу перенести 21/22 через Полтаву з 25/10, як вони і хотіли раніше.
Ех-х, шкода буде. Такий кошерний фірмач на теплоході.
З Сум поїде 31К та 1Л
І обов'язково цей ДПКР матиме лише 1 клас. І зробить один рейс рейс на день "туди" і "назад", бо більше не можна. В кращих традиціях УЗ. :)
Там два класи по комфорту, тому нажухати буже складніше). Піпл одразу увімкне бичку )).
*********************
Касательно нового шустрого на Кремень, что то слышно? Я вот тут прикинул, на основании суждений Москальца. Если один состав на два рейса, то расписание должно быть примерно таким

Киев 14:00 -- Кременчуг 18:00, Кременчуг 19:00 -- Днепр 23:00, Днепр 00:10 - Кременчуг 04:40, Кременчуг 07:00 -- Киев 11:00.

По Кременчугу обслуживать не выйдет (разве что крутить общий оборот с 791/792). По Киеву и Днепру -- времени мало. В Днепр сидячки не ездят, значит первое. С оборотом сам на себя пока что ездит 779/780.
« Last Edit: 10.09.20 , 12:09 by sergius » Logged
bond
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #4039 on: 10.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

І обов'язково цей ДПКР матиме лише 1 клас. І зробить один рейс рейс на день "туди" і "назад", бо більше не можна. В кращих традиціях УЗ. :)
І при цьому відправлення з Києва йому зроблять 6.10 (як для 761 в минулі роки), а прибуття 23.53 (як львівська інтерсітя) аби через деякий час скасувати через недостатній пасажиропотік. Але це вже буде зовсім інша історія, так би мовити післявиборна.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 ... 433
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!