Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 ... 433
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 374178 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1392


View Profile
« Reply #4060 on: 11.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote


Діти, наприклад.

до речі, так - коли їхав з Яремче до Франківська в 15/16, то плацка була забита дітьми десь на 60%
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4061 on: 11.09.20 , 19:09 »
Share Reply with quote

Переглянув. Не на деяких, лише на №3 (з хвоста). Однак інші можна легко перевірити спів ставляючи інвентарні номери. Нагадаю, взагалі, раніше було два рейси з такими біло-синіми вагонами: 19/20 «Микола Конарєв» Харків - Москва та 63/64 «Оберіг» Харків - Київ. З них формували 115/116 Харків -- Івано-Франківськ та згодом 113/114 Харків - Мукачево. З часом із-за періодичного "тасування" вагонів написи почали зникати.
******************************
І все-таки, який цікавий задум реалізували нові братки у пас-компанії. Колись у нас тут були розмови про те, що немає жодного хуткого фірмача через Суми на захід. Усе хутке і дороге їхало полтавським шляхом. Аж раптом – визначили, ще й складом у фірмовому розфарбуванні вагонного депо Харкова.
« Last Edit: 11.09.20 , 20:09 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #4062 on: 11.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

З 14 вересня по парних з ПРИДН і непарних ЛЬВ не завадило ще б якийсь поїзд призначити на маршруті. В ідеалі поїзд 41/42 (або 86/85) щоденним зробити. Або хоча б по вихідних додаткові рейси 41 (86) призначати. Великі міста Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг "дякую" скажуть.
« Last Edit: 11.09.20 , 21:09 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #4063 on: 11.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

Думаю, що пасажиропотік зараз ще впаде. Просто доцільно було з 1 вересня змінити періодичність курсування 41/42. Це було би безболісно, бо в серпні 31 день. Зараз це зробити вже трохи важче.
Якщо змінити перодичність 41/42, а 85/86 за потреби робити склад до 18 вагонів (таке влітку було) питань не було би.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #4064 on: 11.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

Навіщо? Це ж експрес фірм 1 класу. Максимум сидячку 2 класу з кафешкою потрібно добавити.
В 45/46 є дешеві плацкарти.
А я вважаю, що плацкарти треба хоча б по 1-2 вагони в будь-який склад. Хай дорогі та гламурні, але плацкарти.
Є люди, які надають перевагу плацкарту не через вартість, а через відкритість простору. Особливо серед осіб жіночої статті.
Моя дружина також уникає їздити в купе без мене.
Тому доказ плацкарт у 79/80. Там два плацкатні вагони поновили та їх вигрібають дуже активно, хоча купе йдуть напівпорожні. При тому, що повний плацкартний та повний купейний вагон дає приблизно однаковий дохід (ну, за вирахуванням пільговиків).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #4065 on: 11.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

І обов'язково цей ДПКР матиме лише 1 клас. І зробить один рейс рейс на день "туди" і "назад", бо більше не можна. В кращих традиціях УЗ. :)
І при цьому відправлення з Києва йому зроблять 6.10 (як для 761 в минулі роки), а прибуття 23.53 (як львівська інтерсітя) аби через деякий час скасувати через недостатній пасажиропотік. Але це вже буде зовсім інша історія, так би мовити післявиборна.
О, колего, золоті слова.
Тут навіть сам факт використання такого унікального складу для такого рейсу, де вже є РЕ під це заточений, з використанням на маршруті де електрифіковано 88% довжини даного маршруту, а зміна тяги співпадає зі зміною напрямку руху - то це здоровим глуздом назвати не можна. Так само як і прожекти Москальця. Сюди же й 827/828 Дніпро - Кривий Ріг, який сьогодні в прайм-тайм за думкою багатьох форумчан повіз аж 35 пасажирів з 336 місць. Тобто з населеністю 10% в самий піковий день.
Такого цинічного використання адмінресурсу я давно не пам"ятаю.
Але тут ще й долучаються ОДА з комісіями по ТБ та НС, де навіть в "зелених" регіонах вони не тільки вирішують, хто й куди буде їздити, а ще й по яких днях тижня. Та ж ДОДА (чого варта лише її аббревіатура) жжот також не по дитячому, дозволяючи робити рейс Дніпро - Межова лише один раз на тиждень, причому щоб день тижня по відправленню з Дніпра та Межової був один й той же. Не думаю, що це просто збіг обставин.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4066 on: 11.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

По Черкасам -- там потік якраз на +/- його місткість. Да і маршрут дозволяє використати потенціал дизеля на 100 відсотків. Діючий РЕ, як правило, їздив у складі 3-4х вагонів. Єдине що виникає питання, чому через Шеву, а не Гребінку.
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 67


View Profile
« Reply #4067 on: 11.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Ну так поток там совсем маленький. Он и в прошлые года в несезон был так себе, но сейчас просел ниже плинтуса.

Никто не хочет "пилять" 18 часов. Разве  что от безвыходности. (Или удобно для Кривого Рога.) Например,часто езжу в Херсон, однако, в исключительных случаях (как этим летом) выбираю его, с пересадкой какой-то обычно практичней было.

 

А я вважаю, що плацкарти треба хоча б по 1-2 вагони в будь-який склад. Хай дорогі та гламурні, але плацкарти.
Є люди, які надають перевагу плацкарту не через вартість, а через відкритість простору. Особливо серед осіб жіночої статі.


Отлично подметили.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #4068 on: 11.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

По Черкасам -- там потік якраз на +/- його місткість. Да і маршрут дозволяє використати потенціал дизеля на 100 відсотків. Діючий РЕ, як правило, їздив у складі 3-4х вагонів. Єдине що виникає питання, чому через Шеву, а не Гребінку.
Ну так 783/784 еще же на что-то оборачивается по Киеву.
Этот состав просто просится на линию Николаев - Днепр-Лоцманская (через Херсон, Желтокаменку). Если УЗШК не хочет его отпускать дальше Дарницы - то опять таки Вы же предлагали его запилить на Ковель (Холм). Вот сейчас в отсутствии 141/142 и практически полного отсутствия пригорода он там был бы на вес золота даже при самом конченном графике. Можно до Ковеля, а можно и до Львова маршрутом 141/142. Тем более, что Полесье более-менее "зеленое" или "желтое".
Это было бы логичнее с любой стороны, но не со стороны политтехнологии.
Logged
sean
Active user

Posts: 5083


View Profile
« Reply #4069 on: 11.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

"Вітаємо" нові міста та нові райони з попаданням. :)

"Червона зона" з 14/09:

- місто Чоп Закарпатської області;
- міста Івано-Франківськ, Коломия, Калуш, Косівський та Тисменицький райони Івано-Франківської області;
- Перемишлянський та Пустомитівський райони Львівської області;
- міста Біляївка, Ізмаїл та Болградський район Одеської області;
- місто Дубно Рівненської області;
- міста Тернопіль, Бережани та Чортків, Бережанський, Бучацький, Гусятинський, Заліщіцький, Збаразький, Монастирський, Теребовлянський, Тернопільський та Чортківський райони Тернопільської області;
- Великобурлуцький район Харківської області;
- місто Славута та Волочиський район Хмельницької області;
- місто Канів Черкаської області;
- місто Чернівці, Герцеївський, Кельменецький, Кіцманський, Новоселицький та Сторожинецький райони Чернівецької області.
- місто Ніжин, Бобровицький та Носівський райони Чернігівської області.

https://espreso.tv/news/2020/09/11/quotchervonaquot_zona_karantynu_ukrzaliznycya_prypynyaye_prodazh_kvytkiv_na_shesty_stanciyakh
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 ... 433
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!