Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 ... 433
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 374181 times)
Volodymyr
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #4080 on: 12.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

Еще я бы предусмотрел в плацкартных вагонах несколько сугубо сидячих мест для трамвайных пассажиров. Например в одном отсеке в вагоне, ближайшем к выходу размещать только сидячие места, а вместо верхних полок места для багажа/хранения постельного белья.
Не варто в однному вагоні комбінувати сидячі і лежачі місця - 1) це може викликати конфлікти коли хтось з "сидячих" захоче тимчасово прилягти на вільне лежаче місце, а потім його звідти не добудишся; 2) можуть бути проблеми з системою продажу квитків.
Набагато логічніше почати включати в усі потяги повноцінний сидячий вагон. Це дозволить зробити для нього правильну тарифікацією - коли ціна квитка більш-менш пропорційна відстані поїздки що сприятиме наявності трамвайних пасажирів. Такі "трамвайні" вагони вже давно просяться в потяги по лінії ІФ-Львів-Те-Хм-Він-Київ і думаю чудово прижилися б і на інших напрямках.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #4081 on: 12.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote


Да и случаи разные бывают. Например едет компания из 6 человек - почему бы на такую компанию не выкупить отсек плацкарта.

Один польский знакомый тоже страдает мнительностью насчет импровизированных транспортных компаний и выкупает все места, но в купе.

Правда, на европейских рейсах он себе такого вроде не позволял, билетики-то подороже будут...
Logged
bond
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #4082 on: 12.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

По Черкасам -- там потік якраз на +/- його місткість. Да і маршрут дозволяє використати потенціал дизеля на 100 відсотків. Діючий РЕ, як правило, їздив у складі 3-4х вагонів. Єдине що виникає питання, чому через Шеву, а не Гребінку.
Можливо він піде не тільки через Шеву, а й через Фастів з зупинкою у Білій Церкві і присвоєнням фірмової назви Вадим Тітушко :)
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3336


View Profile
« Reply #4083 on: 13.09.20 , 00:09 »
Share Reply with quote

Не варто в однному вагоні комбінувати сидячі і лежачі місця - 1) це може викликати конфлікти коли хтось з "сидячих" захоче тимчасово прилягти на вільне лежаче місце, а потім його звідти не добудишся; 2) можуть бути проблеми з системою продажу квитків.
Набагато логічніше почати включати в усі потяги повноцінний сидячий вагон. Це дозволить зробити для нього правильну тарифікацією - коли ціна квитка більш-менш пропорційна відстані поїздки що сприятиме наявності трамвайних пасажирів. Такі "трамвайні" вагони вже давно просяться в потяги по лінії ІФ-Львів-Те-Хм-Він-Київ і думаю чудово прижилися б і на інших напрямках.
Касательно комбинирования вагона - УЗ умеет продавать разные места чуть ли не как отдельные маршруты, это не проблема.
Такие вагоны просятся почти везде, кроме ночных экспрессов, где трамвайным пассажирам просто неоткуда взяться.
Но с тем, что лучше 1 отдельный сидячий вагон, чем условные 8 мест в плацкартном вагоне я соглашусь. 2-3 десятка трамвайных пассажиров - это не много, но набирается легко. И это почти сидячий вагон, а кто-то и километров 500 в таком проехать захочет. В том же 83/84 мест 100 выкупается от Киева до Смелы/Знаменки/Александрии. И на тех же местах потом пара-тройка пассажиров от Розовки до Волновахи проедет.
А еще с пригородом сейчас все больше проблем, из-за чего пассажиры до соседнего райцентра все чаще будут на ПДСах ездить. Так что слова про отдельные сидячие места забираю обратно, нужны отдельные сидячие вагоны.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4084 on: 13.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Як показує експрес, то після 25/10 поїзд 21/22 і дальше буде через Суми курсувати. Розклад загалом без змін. Плюс-мінус хвилини.
Також проглянув на БЧ-сервісі. По Харкову прибуття лишили без змін, не знайшли можливості перенести на більш раннє. На 9 хвилин сповільнили по Київ -- Ворожба, і на стільки ж прискорили на теплотязі.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 466


View Profile
« Reply #4085 on: 13.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Переглянув. Не на деяких, лише на №3 (з хвоста). Однак інші можна легко перевірити спів ставляючи інвентарні номери. Нагадаю, взагалі, раніше було два рейси з такими біло-синіми вагонами: 19/20 «Микола Конарєв» Харків - Москва та 63/64 «Оберіг» Харків - Київ. З них формували 115/116 Харків -- Івано-Франківськ та згодом 113/114 Харків - Мукачево. З часом із-за періодичного "тасування" вагонів написи почали зникати.
******************************
І все-таки, який цікавий задум реалізували нові братки у пас-компанії. Колись у нас тут були розмови про те, що немає жодного хуткого фірмача через Суми на захід. Усе хутке і дороге їхало полтавським шляхом. Аж раптом – визначили, ще й складом у фірмовому розфарбуванні вагонного депо Харкова.
@sergius здесь определить очень просто 8 вагонов из бывшего 19/20 "Николай Конарев" наличие купольных видеокамер с не рабочей стороны
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #4086 on: 13.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

Такой нюанс не знал, спасибо.
Как эти камеры вообще сохранили, за бугор эти вагоны уже лет 5 как не ездят.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #4087 on: 13.09.20 , 19:09 »
Share Reply with quote

А почему это обязательно должно привести к демонтажу камер?

Априори для нужд бортовых стражей законности они пользительны. 
Logged
www3
Active user

Posts: 1406


View Profile
« Reply #4088 on: 13.09.20 , 19:09 »
Share Reply with quote

Если работают ныне :))
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 466


View Profile
« Reply #4089 on: 14.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Москалець TV вещает о запуске поездов Кременчуг-Киев через Ромодан и Кременчуг-Днепр
https://youtu.be/weY5XXKt0aU
Закрыта продажа продажа после 12.10. на поезда 792/791Киев-Кременчуг, 790/789 Киев-Кропивницкий, 786/785 Киев-Шостка скорей всего новые закольцовки  составов
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 ... 433
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!