Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 420713 times)
W_777
Active user

Posts: 646


View Profile
« Reply #4130 on: 18.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Зараз УЗ навчилась "прикриватись" червоними зонами, рішеннями КМУ і тд.

Как раз тоже самое писал в соседней теме. Все эти ограничения им как раз очень кстати
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4131 on: 18.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця проводить випробування дизель-поїзда українського виробництва на маршруті Черкаси – Сміла.

Укрзалізниця планує направити дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу на маршрут Черкаси – ст. ім. Т. Шевченка (м. Сміла). Поїзд, який раніше курсував у сполученні Київ – Аеропорт Бориспіль – Київ, наразі проходить випробування на новому регіональному напрямку.
Раніше пасажирський дизель-поїзд підвищеного комфорту ДПКр-3 виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» курсував на маршруті Київ – Аеропорт Бориспіль – Київ. Але у березні 2020 року Укрзалізниця відставила його від експлуатації через карантинні обмеження. У зв’язку зі зменшенням кількості авіарейсів та відповідно попиту пасажирів на перевезення на цьому напрямку прийнято рішення задіяти поїзд на популярному регіональному маршруті в Черкаській області.
Для відновлення руху дизель-поїзда залізничники вже перевірили його технічний стан та виконали технічне обслуговування. Наразі поїзд проходить обкатку на маршруті між Черкасами та Смілою.
Нагадаємо, у складі дизель-поїзда 3 вагони: вагон 1 класу та два вагони 2 класу, загалом 170 місць для сидіння.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/525139/

Я щось не доганяю. Цей ДПКР-3, що буде курсувати замість приміських Черкаси - Шевченко? Чи все таки буде виконувати рейст по маршруту Київ - Черкаси?
Чи, можливий, і варіант Київ - Черкаси - Шевченко - Черкаси - Київ.
Бо, якщо він просто буде курсувати на приміських маршрутах замість старих дизелів, тоді буде дуже багато запитань.
« Last Edit: 18.09.20 , 17:09 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #4132 on: 18.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Вже не вперше згадують цей маршрут. Єдине логічне пояснення -- це просто обкатка, з'ясування розрахункового часу руху, ознайомлення машиністів УЗШК з особливостями шляху, на якому вони ще не бували. А прес-служба написала про маршрут.

У іншому випадку -- дурість несусвітня. Вже б тоді їхав далі у бік Христинівки, Імго.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4133 on: 18.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

З 00 годин 00 хвилин 21 вересня (понеділок) почне діяти нове епідемічне зонування.

🔴 до червоної зони буде віднесено:
- місто Чоп Закарпатської області;
- Перемишлянський та Пустомитівський райони Львівської області;
- місто Бережани, Заліщіцький, Збаразький та Тернопільський райони Тернопільської області;
- місто Славута та Волочиський район Хмельницької області;
- місто Канів Черкаської області;
- Герцаївський та Кельменецький райони Чернівецької області;
- місто Ніжині та Носівський район Чернігівської області.

🟠 до помаранчевої зони:
- місто Київ;
- міста Вінниця та Козятин Вінницької області;
- місто Нововолинськ, Ківерцівський та Маневицький район Волинської області;
- місто Коростень, Лугинський та Овруцький райони Житомирської області;
- місто Ужгород, Рахівський та Ужгородський райони Закарпатської області;
- у Пологівський район Запорізької області;
- міста Івано-Франківськ, Калуш і Коломия, Косівський, Рогатинський, Рожнятівський та Тисменицький район Івано-Франківської області;
- місто Обухів, Києво-Святошинський та Баришівський райони Київської області;
- у Бродівський та Радехівський райони Львівської області;
- місто Вознесенськ Миколаївської області;
- міста Біляївка, Ізмаїл та Чорноморськ, Березівський, Болградський, Іванівський, Ізмаїльський, Овідіопольський, Тарутинський та Татарбунарський райони Одеської області;
- міста Дубно, Вараш та Острог, Демидівський, Здолбунівський, Костопільський, Млинівський та Рівненський район Рівненської області;
- місто Суми Сумської області;
- міста Тернополь, Кременець та Чортків, Бережанський, Борщівський, Бучацький, Гусятинський, Зборівський, Козівський, Кременецький, Лановецький, Монастирський, Підволочиський, Підгаєцький, Теребовлянський, Чортівський та Шумський райони Тернопільської області;
- міста Харков, Люботин та Великобурлуцький райони Харківської області;
- міста Хмельницький, Кам’янець-Подільський та Нетішин, Красилівський, Теофіпольський та Ярмолинецький райони Хмельницької області;
- місто Сміла, Канівський, Корсунь-Шевченківський та Смілянський райони Черкаської області;
- місто Чернівці, Вижницький, Глибоцький, Заставнівський, Кіцманський, Новоселицький та Стороженецький райони Чернівецької області;
- Борознянський, Куликівський та Ніжинський райони Чернігівської області.

🟡 до жовтої зони:
- міста Могилів-Подільський і Хмільник, Вінницький, Калинівський, Козятинський, Літинський, Тиврівський, Томашпільський та Хмільницький райони Вінницької області;
- міста Луцьк та Володимир-Волинський, Володимир-Волинський, Горохівський, Іванчівський, Луцький, Любешівський, Любомльський, Рожищенський, Старовижівський, Турійський та Шацький райони Волинської області;
- міста Житомир, Бердичев, Малин та Новоград-Волинський, Баранівський, Бердичівський, Ємільчинський, Житомирський, Коростенський, Коростишівський, Любарський, Попільнянський, Пулинський, Романівський, Ружинський, Хорошівський, Черняхівський та Чуднівський райони Житомирської області;
- міста Берегово, Мукачево та Хуст, Берегівський, Великоберезнянський, Виноградівський, Іршавський, Мижгірський, Мукачівський, Переченський, Свалявський та Тячівський райони Закарпатської області;
- міста Запоріжжя, Бердянськ, Мелітополь і Токмак, Веселівський, Вільнянський, Гуляйпільський, Мелітопольський, Михайлівський та Оріхівський райони Запорізької області;
- міста Болехів, Бурштин та Яремче, Богородчанський, Галицький, Городенківський, Долинський, Калуський, Коломиївський, Надвірнянський, Снятиський та Тлумацький райони Івано-Франківської області;
- міста Березань, Бориспіль, Бровари, Буча, Васильків, Ірпінь, Переяслав, Ржищев та Фастів, Білоцерківський, Бориспільський, Бородянський, Броварський, Васильківський, Вишгородський, Володарський, Іванківський, Кагарлицький, Макарівський, Миронівський, Обухівський, Таращанський, Фастівський та Яготинський райони Київської області;
- міста Лисичанськ та Севєродонецьк, Біловодський, Марківський, Міловський, Станично-Луганський та Старобільський райони Луганської області;
- міста Львів, Борислав, Дрогобич, Самбір, Стрий і Червоноград, Буський, Городоцький, Дрогобицький, Жидачівський, Жовківський, Золочівський, Кам’янка-Бузький, Миколаївський, Самбірський, Сокальський та Яворівський райони Львівської області;
- міста Миколаїв та Южноукраїнськ, Баштанський, Вітовський, Вознесенський та Казанківський райони Миколаївської області;
- міста Одеса, Білгород-Дністровськ, Подільськ, Теплодар та Южне, Арцизький, Білгород-Дністровський, Біляївський, Кілійський, Лиманський, Подільський, Роздільнянський, Савранський, Саратський та Ширяївський райони Одеської області;
- місто Рівне, Березнівський, Володимирецький, Гощанський, Дубенський, Зарічненський, Корецький, Острозький, Радивилівський, Рокитнівський та Сарненський райони Рівненської області;
- міста Конотоп, Лебедин та Ромни, Білопільський, Конотопський, Краснопільський, Кролевецький, Недригайлівський, Роменський, Середино-Будський, Сумський та Тростянецький райони Сумської області;
- міста Ізюм, Лозова, Первомайський та Чугуєв, Балаклійський, Барвінківський, Богодухівський, Валківський, Вовчанський, Дергачівський, Зачипилівський, Зміївський, Золочівський, Ізюмський, Кегичивський, Коломацький, Красноградський, Краснокуцький, Нововодолазький, Первомайський, Харківський, Чугуївський та Шевченківський райони Харківської області;
- міста Старокостянтинів та Шепетівка, Білогірський, Віньковецький, Городоцький, Деражнянський, Дунаєвецький, Ізяславський, Кам’янець-Подільський, Летичівський, Новоушицький, Полонський, Славутський, Хмельницький, Чемеровецький та Шепетівський райони Хмельницької області;
- міста Черкаси, Ватутіно, Золотоноша та Умань, Городищенський, Драбівський, Жашківський, Звенигородський, Золотоніський, Кам’янський, Катеринопільський, Лисянський, Маньківський, Уманський, Черкаський, Чигиринський та Шполянський райони Черкаської області;
- місто Новодністровськ, Путильський, Сокирянський та Хотинський райони Чернівецької області;
- міста Чернігів та Прилуки, Бахмацький, Ічнянський, Козелецький, Прилуцький, Сновський, Срібнянський, Талалаївський, Чернігівський районах Чернігівської області.
Такі епідемічні рівні встановлюються на 14 днів.

З нового Волочиський район в "червоній" зоні.
Чернівці, ІФ та Тернопіль вийшли з "червоної". Є ймовірність, що відновлять якісь ще поїзди тепер враховуючи, що і Львів та деякі райони області перемістились з "помаранчевої" в "жовту" зону.
« Last Edit: 18.09.20 , 18:09 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #4134 on: 18.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

21/22 призначили з метою щоб грохнути 111/112 говножанщину і саме маршрут такий як у говножанщини.
Його переклали на Суми, зараз так їздить.
Спочатку його хотіли через Полтаву пускати, а через Суми переклали із-за того що Сумщина налетіла на УЗ.
Так і не поновили функціонал 111/112. Значить з часом відновиться. Або заміниться другим складом 21/22 через Полтаву, як Валера вказував. Тільки вагони доведеться брати з-під 81/82.
Після відходу КШ призначенням/відновленням/змінами тих чи інших поїздів керують ті люди, які дійсно знають ситуацію і знають кожен потяг, маршрут і тд. Вони вміють філігранно зробити так, що "і вашим, і нашим" було добре.
Наприклад, коли постало питання про призначення потягу з Києва до Рахова (і мова йшла про відновлення 357/358 або ще краще продовження 43/44 до Рахова), то пасдеп зробив фірмовий 217/218 північним шляхом з мінімумом зупинок і максимумом фірмовості. Благо вдалось додати хоча б 2 плацкарти і то з максимальним коефіцієнтом фірмовості. Цей приклад показує, що як майстерно теперішні керівники пасдепу вміють зробити добре "і вашим, і нашим".  
От дуже хочеться, щоб це була істина. Люди незаангажовані, та націлені на знаходження прийнятного рішення. В тому числі для нетривіальних задач, як от сполучення Харків - Дніпро.
Logged
sean
Active user

Posts: 5158


View Profile
« Reply #4135 on: 18.09.20 , 19:09 »
Share Reply with quote

З нового Волочиський район в "червоній" зоні.
З 14.09 в червоній зоні.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #4136 on: 18.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

От цікаво, чи відновить ЛЗ дизель-поїзди у південному напрямку хоча б до Чорткова?
Бобровицький район, я так розумію, буде розтехнічено і з понеділка офіційно дозволять посадку. Якщо вірити інфографіці, він взагалі різко з червоної зони перемістився в зелену. Його немає ані серед жовтих зон, ані помаранчевих.
Ніжинцям і надалі доведеться їздити на роботу до Києва з Григоро-Іванівки, витрачаючи додатковий час/кошти на попутки, таксі або годину пішки з центру міста.
Голова Вінницької ОДА Сергій Борзов теж не мовчить і дрюкає госпідарників. Селяни Жмеринського та Барського районів Вінниччини звернулися з прохання посприяти у відновленні четвертої пари (зараз курсує тільки три) електричок Жмеринка-Гречани. Про це він написав у ФБ:
https://www.facebook.com/borzov.s.s/posts/153719823052419
« Last Edit: 18.09.20 , 20:09 by Мандрівник » Logged
art-trans
Active user

Posts: 193


View Profile
« Reply #4137 on: 18.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

Не в зелену, а в жовту. Жодних телеграм щодо розтехнічення станом на кінець робочого дня а ні по УЗ, а ні по районному відділу у справах техногенної безпеки - не було.

(власне "різкість" зумовлена суттєвим зниженням захворюваності - за цей тиждень більше виписали, ніж надійшло нових, але це тимчасово)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #4138 on: 18.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

0%

Отже, будемо пускати тудою 45/46, а що нам залишається робити.

Ужгород 14:05 - Львів 19:55-20:15 - Ковель 00:10-00:15 - Коростень 06:15-06:35 - Київ 08:40-09:00 - Суми 14:35-15:00 - Харків 18:20-18:45 - Лисичанськ 23:55

Лисичанськ 01:30 - Харків 06:45-07:10 - Суми 10:30-11:00 - Київ 16:40-17:00 - Коростень 19:00-19:20 - Ковель 01:20-01:25 - Львів 05:20-05:45 - Ужгород 11:35

Сила простих рішень, які дають результат. І ще треба подумати, який з наявних поїздів передати на обслуговування в Ужгород для ув’язки в спільний оборот.
Та що Ви не кажете!?


А давайте, може 49/50-ий переведемо через Коростень?!
Просто так. Щоб був. Щоб комусь було "добре"...

Вікторе, не повинні мешканці ділянки Броди-Шепетівка - Коростень страждати від пожертви на сполучення ділянки Червоноград - Ковель - Коростень.
Я все розумію, але через Ваш рідний Сокаль можна пропустити інші поїзди, а не многостраждальний і банатоперекручений
45-ий.,
« Last Edit: 18.09.20 , 22:09 by Doobey » Logged
Rinoga
Guest
« Reply #4139 on: 19.09.20 , 02:09 »
Share Reply with quote

0%

Отже, будемо пускати тудою 45/46, а що нам залишається робити.

Ужгород 14:05 - Львів 19:55-20:15 - Ковель 00:10-00:15 - Коростень 06:15-06:35 - Київ 08:40-09:00 - Суми 14:35-15:00 - Харків 18:20-18:45 - Лисичанськ 23:55

Лисичанськ 01:30 - Харків 06:45-07:10 - Суми 10:30-11:00 - Київ 16:40-17:00 - Коростень 19:00-19:20 - Ковель 01:20-01:25 - Львів 05:20-05:45 - Ужгород 11:35

Сила простих рішень, які дають результат. І ще треба подумати, який з наявних поїздів передати на обслуговування в Ужгород для ув’язки в спільний оборот.
Та що Ви не кажете!?


А давайте, може 49/50-ий переведемо через Коростень?!
Просто так. Щоб був. Щоб комусь було "добре"...

Вікторе, не повинні мешканці ділянки Броди-Шепетівка - Коростень страждати від пожертви на сполучення ділянки Червоноград - Ковель - Коростень.
Я все розумію, але через Ваш рідний Сокаль можна пропустити інші поїзди, а не многостраждальний і банатоперекручений
45-ий.,

Понимаю Ваше возмущение... Но и Вы нашли кого слушать)) Пусть пишет, бред Виктора Гавроны никогда ещё не сбывался) Максимум на что он способен, так это Красноштана оскорблять) Но так как Александр Михайлович уже пол года как не у дел, то вообще лучше просто игнорируйте этого фантазёра типа Посмитюхи, хоть Вы и так всё понимаете;)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!