Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 420714 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5490


View Profile
« Reply #4140 on: 19.09.20 , 06:09 »
Share Reply with quote


(власне "різкість" зумовлена суттєвим зниженням захворюваності - за цей тиждень більше виписали, ніж надійшло нових, але це тимчасово)

Есть мнение, что до местных выборов заболеваемость будет продолжать снижаться. Я бы так поступил, во всяком случае.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5734


View Profile
« Reply #4141 on: 19.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

В зв'язку зі зменшенням пасажиропотоку та з метою економії експлуатаційних витрат з 21 вересня відміняється курсування поїзда 767/768 Київ - Херсон.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5734


View Profile
« Reply #4142 on: 19.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

В зв'язку зі зменшенням пасажиропотоку та з метою економії експлуатаційних витрат з 30 жовтня встановлюється маршрут поїзда 121/122 Миколаїв - Київ - Миколаїв (замість Миколаїв - Рівне - Миколаїв) щоденно.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4143 on: 19.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Ну от цікавий прогноз чи побачимо ми в розкладах з 13/12 продовжений 121/122 до Рівного? Можливо лише до Києва і все. І чи "влетить" пасдепу від вкорочення 121/122 до Києва? І чи буде відповідь Рівненьскої ОДА і місцевих ЗМІ? Подивимось.
По факту Рівненщині залишили один потяг до Києва і все.
Logged
www3
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #4144 on: 19.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Є ще "папуга" (правда в одну сторону). Враховуючи достатній парк електричок, що пройшли ремонт, можуть і відновити курсування  Київ-Рівне.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #4145 on: 19.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Стосовно Рівненщини та поїздів.
Нещодавно розмовляв з причетним залізничником щодо відновлення руху на лінії Антонівка - Зарічне. Він сказав, що купи скарг від місцевих, з їхнього боку ремонт локомотиву та вагонів проведений та вони хоч завтра готові поїхати на Зарічне, але комісія з ТБ та НС не дає дозволу. Так само стосовно інших приміських рейсів на Рівненщині. Каже, бригади сидять на копійки в простої, рухомий склад готовий...але дозволів немає. Хто правий, хто винний - хз, за що купив, за те й продаю...
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #4146 on: 19.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що зі злучками за рахунок популярних популярних серед українців потягів з регіонів до столиці пора зав'язувати. Щоб дарма состав не стояв цілий день у Києві, в разі зростання пасажиропотоку логічніше буде його прогнати назад до Львова, Дніпра, Миколаєва, Харкова тощо. Тоді ще залишиться декілька годин, за які состав можна буде більш-менш обслужити у рідному депо. До речі, якщо 765/766 іде під ніж, то можна було б його замінити перестойним складом миколаївського 121/122. І якщо скасування 765/766 аргументувалося у традиціях бреусів низьким пасажиропотоком за повним маршрутом від Херсона до Києва, то зважаючи на велику посадку в Миколаєві отримаємо зовсім іншу картину для потяга Миколаїв-Київ подібним до 765/766 графіком.
На мою думку, рівнян можна заспокоїти відновленням 57/58 Одеса-Ковель, а також звичайної регіоналки Київ-Рівне, яка була до видовження миколаївського. Тим більше, що найближчим часом ще одна рижанка (проінспектована Жмаком) вийде з капремонту на КВРЗ.
« Last Edit: 19.09.20 , 12:09 by Мандрівник » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #4147 on: 19.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Іване, трохи сплутали. Відміняється не ранковий з Києва, а обідній, складом ПЕ (767/768, вище вказано). Можливо він і піде під новий Москалець-експрес. Тайм-слот по Києву підходить, і оборот на 769/770 мається.

На КЕВРЗ, судячи по фото, відремонтували ЕДху. Це тяга, що може давати 120 км/год. При впровадженні на пропонований маршрут, можна сподіватись на хуткий графік.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #4148 on: 19.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Пане Мандрівник
Тим більше, що найближчим часом ще одна рижанка (проінспектована Жмаком) вийде з капремонту на КВРЗ
Жмак, ЯЯНП, інспектував не "рижанку", а ЕД9М-100. І якщо вірити хвосту однієї сороки, вчора вона вже була на лінії (але це треба ретельно перевірити).
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #4149 on: 19.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що зі злучками за рахунок популярних популярних серед українців потягів з регіонів до столиці пора зав'язувати. Щоб дарма состав не стояв цілий день у Києві, в разі зростання пасажиропотоку логічніше буде його прогнати назад до Львова, Дніпра, Миколаєва, Харкова тощо. Тоді ще залишиться декілька годин, за які состав можна буде більш-менш обслужити у рідному депо. До речі, якщо 765/766 іде під ніж, то можна було б його замінити перестойним складом миколаївського 121/122. І якщо скасування 765/766 аргументувалося у традиціях бреусів низьким пасажиропотоком за повним маршрутом від Херсона до Києва, то зважаючи на велику посадку в Миколаєві отримаємо зовсім іншу картину для потяга Миколаїв-Київ подібним до 765/766 графіком.
На мою думку, рівнян можна заспокоїти відновленням 57/58 Одеса-Ковель, а також звичайної регіоналки Київ-Рівне, яка була до видовження миколаївського. Тим більше, що найближчим часом ще одна рижанка (проінспектована Жмаком) вийде з капремонту на КВРЗ.
Ще одна думка з приводу Рівненщини та Миколаєва:
тут умісно подумати про відновлення поїзду 134/133 Миколаїв - ІФ, Рахів, БО
1) Кривий Ріг (не думаю, що там людям не треба на захід), а кількість потягів на ПРИДН і так зменшилася;
2) поєднання Миколаєва з Шепетівкою та деякими районами Рівненщини хоч якесь буде;
3) денний зв'язок тієї ділянки Шепетівка - Броди зі Львовом та ІФ забезпечить (при курсуванні 232/231 це було відчутно, а зараз ще й студенти додаються)!!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!