Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 420715 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #4150 on: 19.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Кривий Ріг нехай ось цю петицію підписує:
https://petition.president.gov.ua/petition/105018
Відновлення прямого залізничного сполучення між Запоріжжям та Львовом потяга 120 "Запоріжжя — Львів"
Автор петиції сам криворіжець.
« Last Edit: 19.09.20 , 13:09 by Мандрівник » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #4151 on: 19.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Кривий Ріг нехай ось цю петицію підписує:
https://petition.president.gov.ua/petition/105018
Відновлення прямого залізничного сполучення між Запоріжжям та Львовом потяга 120 "Запоріжжя — Львів"
Автор петиції сам криворіжець.
Не знав, що є така петиція. Дякую, що підказали, а то часу нема за тим слідкувати..
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #4152 on: 19.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Кривий Ріг нехай ось цю петицію підписує:
https://petition.president.gov.ua/petition/105018
Відновлення прямого залізничного сполучення між Запоріжжям та Львовом потяга 120 "Запоріжжя — Львів"
Автор петиції сам криворіжець.
Оскільки зараз з кордонами проблема, то одразу на Прикарпаття їхати теж було б непогано!! Хоча в такій ситуації хоча б щось вже дали, навіть 5/6.))
Logged
art-trans
Active user

Posts: 193


View Profile
« Reply #4153 on: 19.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

На КЕВРЗ, судячи по фото, відремонтували ЕДху. Це тяга, що може давати 120 км/год. При впровадженні на пропонований маршрут, можна сподіватись на хуткий графік.

ЕД9М-100. І якщо вірити хвосту однієї сороки, вчора вона вже була на лінії (але це треба ретельно перевірити).
Воно піде на тетерівщину та фастівщину.

У РПЧ-8 зараз на видачу за результатами пост-карантину - мінус 12 составів, щоб ви розуміли. І стан речей щодня геометрично гіршає.
РПЧ-10 теж наздоганяє (незабаром в обіг підуть 4 вагони замість 6 на сумщину). Хлопці в обох депо роблять нереальні речі щоб виштовхати на маршрут те, що ще здатне пересуватися. Банально нема коліс.



Есть мнение, что до местных выборов заболеваемость будет продолжать снижаться. Я бы так поступил, во всяком случае.
Ні. В нас реально зараз поменшало викликів. (родичка колеги працює на швидкій, інфа гарантована)
« Last Edit: 19.09.20 , 15:09 by art-trans » Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4154 on: 19.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

На сайті Рівненської обласної ради зареєстрували петицію про відновлення поїзда №141-142 Львів-Бахмут-Львів.

Авторка петиції - Панько Дарія - звернулась до чиновників з проханням посприяти відновленню маршрутів, адже без залізничного сполучення залишився ряд станцій у населених пунктах Рівненщини.
"Це єдиний потяг, який проходить через станції: Вараш, Маневичі, Антонівка, Рафалівка, Сарни, Рокитне-Волинське, Олевськ, Житомир та інші. Інші поїзда курсують цими ж регіонами, якими їде поїзд Львів-Бахмут, але чомусь минають станції саме цього поїзда, а значить люди не мають сполучення зі Львова до Києва та Харкова", - зазначила ініціаторка звернення.
До слова, цим регіоном курсують поїзди №088 Ковель-Новоолексіївка, №122 Рівне-Миколаїв.
Дарія Панько просить депутатів обласної ради подати звернення стосовно даного поїзда до Укрзалізниці та Кабінету Міністрів України.
Підтримати петицію можна тут: https://ror.gov.ua/petycia/24?fbclid=IwAR1MipjsaeeQwalShhKfZcxV_HusQNzUxaZpedre1Qi3yovJ1oTbVUVYI5s

https://rivne.media/news/na-rivnenshchini-prosyat-vidnoviti-poizd-yakiy-spoluchae-oblast-zi-skhodom-35999

Це ще вони не знають, що скоро і 121/122 не буде до Рівного.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #4155 on: 19.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

На сайті Рівненської обласної ради зареєстрували петицію про відновлення поїзда №141-142 Львів-Бахмут-Львів.

Авторка петиції - Панько Дарія - звернулась до чиновників з проханням посприяти відновленню маршрутів, адже без залізничного сполучення залишився ряд станцій у населених пунктах Рівненщини.
"Це єдиний потяг, який проходить через станції: Вараш, Маневичі, Антонівка, Рафалівка, Сарни, Рокитне-Волинське, Олевськ, Житомир та інші. Інші поїзда курсують цими ж регіонами, якими їде поїзд Львів-Бахмут, але чомусь минають станції саме цього поїзда, а значить люди не мають сполучення зі Львова до Києва та Харкова", - зазначила ініціаторка звернення.
До слова, цим регіоном курсують поїзди №088 Ковель-Новоолексіївка, №122 Рівне-Миколаїв.
Дарія Панько просить депутатів обласної ради подати звернення стосовно даного поїзда до Укрзалізниці та Кабінету Міністрів України.
Підтримати петицію можна тут: https://ror.gov.ua/petycia/24?fbclid=IwAR1MipjsaeeQwalShhKfZcxV_HusQNzUxaZpedre1Qi3yovJ1oTbVUVYI5s

https://rivne.media/news/na-rivnenshchini-prosyat-vidnoviti-poizd-yakiy-spoluchae-oblast-zi-skhodom-35999

Це ще вони не знають, що скоро і 121/122 не буде до Рівного.
Чого це не буде?) це ж потяг, який курсує з Миколаєва фактично раз на тиждень, у вихідні дні, що і його відмінять?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5490


View Profile
« Reply #4156 on: 19.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Сократят до Киева, о чем можно прочесть на предыдущей странице.



« Last Edit: 19.09.20 , 17:09 by Emblaze » Logged
EKS
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #4157 on: 19.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

Іване, трохи сплутали. Відміняється не ранковий з Києва, а обідній, складом ПЕ (767/768, вище вказано). Можливо він і піде під новий Москалець-експрес. Тайм-слот по Києву підходить, і оборот на 769/770 мається.

На КЕВРЗ, судячи по фото, відремонтували ЕДху. Це тяга, що може давати 120 км/год. При впровадженні на пропонований маршрут, можна сподіватись на хуткий графік.

Не дадуть її на Рівне. Бо ж ту елю і відмінили у зв"язку з відсутністю рухомого складу. Тім більше, що тоді вона подавалась з Фастова в Київ резервом, а по прибуттю в Київ теж резервом в Фастів. На ТО-2. По середах ТО-3 і курсував підмінний склад ЕР-9 в 10ти вагонному виконанні... Відповідно, можна порахувати її місячний пробіг. Тут даже після КР довго нічого не протримається...
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #4158 on: 19.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

Тім більше, що тоді вона подавалась з Фастова в Київ резервом, а по прибуттю в Київ теж резервом в Фастів.
ЯМНЗП, протягом останнього місяця курсування 847/848 ця еля подавалася з Фастова з пасажирами. Номер маршруту був ніби 801/802.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #4159 on: 19.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

Тоді прийшла в голову така думка:
1. Чи можливо состав 767/768 відправити на Рівне замість 121/122.
2. Замість нього 121/122 відправити денним рейсом на Миколаїв ниткою 765/766. Декілька годин на обслуговування у рідному депо точно буде і для технічного обслуговування це навіть краще, ніж коли він їздив на Рівне.
3. 765/766 посадити на нитку 767/768

Жертви в такому разі мінімальні: втрачає лише Херсон, Миколаїв без втрат. Рівне отримує бодай якусь компенсацію за скасування 121/122. Експлуатаційні витрати зменшується, можливості більш якісного технічного обслуговування 121/122 — збільшуються.
« Last Edit: 19.09.20 , 21:09 by Мандрівник » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!