Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 420717 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5490


View Profile
« Reply #4160 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Ковель-Мск еще до макароновируса ведь отменили окончательно?
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #4161 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Так, навесні-влітку 2019 року.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1547


View Profile
« Reply #4162 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote


Состав який? ДПКР чи Д1?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #4163 on: 19.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

Вже й квитки на це нове регіональне "чудо" продають:
3-й клас - від 26,20 грн.
2-й клас - від 76,24 грн.
Logged
EKS
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #4164 on: 20.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Вже й квитки на це нове регіональне "чудо" продають:
3-й клас - від 26,20 грн.
2-й клас - від 76,24 грн.

Для кого там другий клас? Смішно...
Logged
EKS
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #4165 on: 20.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Тім більше, що тоді вона подавалась з Фастова в Київ резервом, а по прибуттю в Київ теж резервом в Фастів.
ЯМНЗП, протягом останнього місяця курсування 847/848 ця еля подавалася з Фастова з пасажирами. Номер маршруту був ніби 801/802.

801 був Фастов - Шостка. До відміни
Logged
EKS
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #4166 on: 20.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Тоді прийшла в голову така думка:
1. Чи можливо состав 767/768 відправити на Рівне замість 121/122.
2. Замість нього 121/122 відправити денним рейсом на Миколаїв ниткою 765/766. Декілька годин на обслуговування у рідному депо точно буде і для технічного обслуговування це навіть краще, ніж коли він їздив на Рівне.
3. 765/766 посадити на нитку 767/768

Жертви в такому разі мінімальні: втрачає лише Херсон, Миколаїв без втрат. Рівне отримує бодай якусь компенсацію за скасування 121/122. Експлуатаційні витрати зменшується, можливості більш якісного технічного обслуговування 121/122 — збільшуються.


История была такая. После отмены 847/848 по этому маршруту начала ездить половинка состава 79/80. Потом Днепровчане кое как отбились и до Ровно удлинили 121/122. Спрашивается - зачем было гонять в Ровно все 18 вагонов включая 2 люкса?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #4167 on: 20.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

ЯТП, просто времени для маневров по Киеву не хватало.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4168 on: 20.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote



803 і 804 мають офіційну зупинку по Смілі.

804 Ім.Т. Шевченка - Черкаси   

Ім.Т. Шевченка      07:28
Сміла   07:34   07:38
Черкаси   08:09


803 Черкаси - Ім.Т. Шевченка   

Черкаси      08:25
Сміла   08:55   08:59
Ім.Т. Шевченка   09:06

Зрозуміло, що це під схрещення зупинки.
Всі інші рейси без проміжних офіційних зупинок.

За 6 хвилин їзди від Шевченка до Сміли потрібно викласти 29 грн. (3 клас) і 89 грн. (2 клас).
В букінгу заведені як 2 і 3 клас, а не як 1 і 2 клас.
До речі, цікаво чи якісь приміські скасують через ці призначення 803-810?
І ще тепер можна домогатись переведення 701/702 у 801/802. Ну або передведення цих 803-810 в 703-710. :)
« Last Edit: 20.09.20 , 10:09 by Entony » Logged
www3
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #4169 on: 20.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote


Не дадуть її на Рівне. Бо ж ту елю і відмінили у зв"язку з відсутністю рухомого складу. Тім більше, що тоді вона подавалась з Фастова в Київ резервом, а по прибуттю в Київ теж резервом в Фастів. На ТО-2. По середах ТО-3 і курсував підмінний склад ЕР-9 в 10ти вагонному виконанні... Відповідно, можна порахувати її місячний пробіг. Тут даже після КР довго нічого не протримається...

А причем здесь отсутствие ПС? Не выдумывайте. После выхода с КР ЭД9М-0062 поработала на этот маршруте денно и ночно почти 4 года. А вот когда в течении нескольких недель ее начали выдавать не в полной составности (не 8, а зачастую 7 или 6 вагонов), посыпались "скарги", поскольку подменного состава не выдавали (и тут правильный вопрос что она была 2 класа, а таких поездов в Фастове попросту небыло больше. А не нечего было чего выдавать) и пассажиры с билетами просто не находили своего вагона !. А тут как раз случки у Крашноштана были как в самом разгаре. Вот и решили как ответить на жалобы.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 [417] 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!