Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.11.20 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 447547 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #4760 on: 19.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

По поводу
Вот про убыток в 38 тыс. грн. / рейс на чисто тепловозном участке -- ценная инфа! Можно примерно высчитать, какова должна быть населенности рейса для безубыточности по их методике.
В первом приближении. Принимая за затраты. Пускай будут 40 тыс., условно вычтя имеющуюся прибыль.

Для безубыточности, за рейс, должны выкупить мест без постели:
- 100 купе по 200 грн -- 3 вагона
- 200 плац по 100 грн -- 4 вагона

Либо при меньшей составности за счет сменяемости. Однако, 7 вагонов это не 3, и удельный расход будет выше.

Для сравнения, в случае внедрения второклассной сидячки, безубыточность может быть достигнута при проданных 200 С2 по 200 грн. -- три вагона. Так уже было одно время, но спросом не пользовалось.

А на других направлениях? До Киева через Лубны 334 км, на 42 км дольше за Бахмач. Или на 14%. Пускай затраты под тепловозом составят 50 тыс. Для компенсации достаточно наполнить 4 вагона С2.

Снова таки. Как поведали, это по их методичке.
« Last Edit: 19.10.20 , 14:10 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 4796


View Profile
« Reply #4761 on: 19.10.20 , 18:10 »
Share Reply with quote

Ну, що ж УЗ зробила свій перший крок. Скажемо так: попередила, що в любий момент можуть зупинити все.

Укрзалізниця виступає за максимальне збереження пасажирського руху в умовах карантину.

До Укрзалізниці щодня надходять тисячі звернень від стурбованих пасажирів щодо обмеження залізничного сполучення в окремих регіонах у зв’язку з погіршенням епідемічної ситуації. Тож ми чітко пояснюємо нашу позицію:

 1. Обмеження приміського й далекого пасажирського сполучення негативно впливає на епідемічну ситуацію в Україні. За відсутності поїздів сотні тисяч людей будуть вимушені щоденно обирати для своїх подорожей автотранспорт, зокрема маршрутки. У більшості випадків маршрутні перевізники, на відміну від залізничних, не дотримується належних протиепідемічних заходів. Натомість, Укрзалізницею такі заходи суворо дотримуються:

поїзди проходять посилену дезінфекційну обробку перед та після рейсів;

постільна білизна під час прання підлягає посиленій термічній обробці;

під час рейсів провідники проводять додаткове прибирання санвузлів, підлоги в салоні вагонів, поручнів, дверних ручок, кнопок тощо;

у вагонах розміщені рекомендаційні наліпки щодо правил особистої гігієни в умовах карантину;

поїзні бригади забезпечені засобами індивідуального захисту та проходять додаткові інструктажі й медогляд;

збільшено періодичність прибирання та дезінфекції приміщень на залізничних вокзалах, де перебувають пасажири;

на залізничних вокзалах проводиться температурний скринінг та дотримано вимоги щодо соціальної дистанції.

 2. Обмеження пасажирських перевезень може значно погіршити фінансовий стан Укрзалізниці та призвести до неможливості виконання соціальних зобов’язань перед залізничниками:

перевізник буде вимушений повернути кошти пасажирам, які купили квитки заздалегідь (станом на 15 жовтня вже придбано 25 тис. квитків на рейси в листопаді);

компанія буде вимушена відправити в простій понад 25 тис. залізничників, які задіяні в організації пасажирських перевезень;

незважаючи на зупинку руху та відсутність будь-яких доходів від пасажирських перевезень, Укрзалізниця буде витрачати кошти на утримання в справному стані пасажирських вагонів, приміщень депо, ремонтних баз тощо.

3. Зупинка пасажирського залізничного сполучення призведе до вкрай негативних наслідків для національної економіки, адже значно погіршиться мобільність населення. Для окремих регіонів країни залізниця – це фактично єдиний транспорт для переміщення до робочих місць та зворотно.

4. Досвід інших європейських країн, які посилюють карантинні обмеження. Як правило, обмеження стосуються часу роботи закладів громадського харчування, посилення маскового режиму, в деяких країнах діє локальна заборона на проведення громадських заходів чи роботу розважальних закладів, тощо. Але обмеження жодним чином не стосуються роботи громадського транспорту, у тому числі, пасажирського залізничного руху. Нині таким шляхом йдуть: Німеччина, Польща, Чехія та інші країни.

Укрзалізниця, як державна компанія та перевізник буде суворо дотримуватися всіх рекомендацій та рішень, прийнятих Кабінетом міністрів України та Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій щодо пасажирського залізничного сполучення. Але, в свою чергу, сподіваємося, що це рішення буде державницьким та виваженим.



https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/525956/
« Last Edit: 19.10.20 , 18:10 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5726


View Profile
« Reply #4762 on: 19.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

Реліз приємно здивував. Так ковідобєсам і треба.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4796


View Profile
« Reply #4763 on: 19.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

Це, до речі, з інтерв'ю Перцовського Інтерфаксу.
Logged
sean
Active user

Posts: 5224


View Profile
« Reply #4764 on: 19.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

То скасовують потяги через збитковість, то не хочуть скасовувати через збитковість. Уз така уз.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10034


View Profile
« Reply #4765 on: 19.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

Я от так і не второпав?
 Пасажирські перевезення збиткові та виконуються в умовах гострої нестачі рухомого складу та бюджетного фінансування, чи УЗ втрачає прибуток через державну заборону пасажирського залізничного сполучення?
Logged
opex
Active user

Posts: 12335


View Profile
« Reply #4766 on: 19.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Ну так нет пасс движения - нельзя поныть об убытках. Было ж уже в первую волну.
И потом - пригород и разные социальные поезда порезали, а Интерсити и ночники деньги таки везут.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1906


View Profile
« Reply #4767 on: 19.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Сьогодні до Львова прибув потягом 45/46 Лисичанськ - Ужгород. Із Шепетівки виїхали із запізненням 2 год 20 хв (до Львова приїхав із запізненням 1 год 30 хв). Інші поїзди також запізнилися (які по тій станції проходили), зокрема 15/16 Харків - Рахів і 7/8 Чернівці - Київ. Що було причиною такого запізнення так і не зрозумів (вночі спав, а у новинах нічого)!!

Ну і про стан вагонів 45/46 (приємно здивував, я їхав у купе). Я одразу здогадався, що це не зовсім Ужгородські вагони. У Львові придився, то приписки різних депо: ПК(Л)ВЧД-5, 3, 11 (те, що запам'ятав). То УЗ все таки може передавати вагони а інші депо??
« Last Edit: 19.10.20 , 20:10 by Дніпровець » Logged
maksimka
Active user

Posts: 174


View Profile
« Reply #4768 on: 19.10.20 , 20:10 »
Share Reply with quote

Не только могут, а и успешно практикуют передачу с момента создания "пасс.компании". Бывают даже чудеса в виде вагона "Подільського експресу" с кодом 032 в пригородном Купянск-Харьков
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2361


View Profile
« Reply #4769 on: 19.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Сьогодні до Львова прибув потягом 45/46 Лисичанськ - Ужгород. Із Шепетівки виїхали із запізненням 2 год 20 хв (до Львова приїхав із запізненням 1 год 30 хв). Інші поїзди також запізнилися (які по тій станції проходили), зокрема 15/16 Харків - Рахів і 7/8 Чернівці - Київ. Що було причиною такого запізнення так і не зрозумів (вночі спав, а у новинах нічого)!!

Ну і про стан вагонів 45/46 (приємно здивував, я їхав у купе). Я одразу здогадався, що це не зовсім Ужгородські вагони. У Львові придився, то приписки різних депо: ПК(Л)ВЧД-5, 3, 11 (те, що запам'ятав). То УЗ все таки може передавати вагони а інші депо??
1. Вночі було загоряння вантажного локомотива поблизу Новограда-Волинського.

2. УЗ вільно тасує вагони будь-куди вже більше року точно. Тепер приписка вагона - це суто формальність. Переданий вагон може курсувати з іншого депо місяцями.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!