Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.11.20 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 447548 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #4770 on: 19.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Вадиме, та формальність з кінця 2016го, згадай номери на перших трансах.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1906


View Profile
« Reply #4771 on: 19.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Сьогодні до Львова прибув потягом 45/46 Лисичанськ - Ужгород. Із Шепетівки виїхали із запізненням 2 год 20 хв (до Львова приїхав із запізненням 1 год 30 хв). Інші поїзди також запізнилися (які по тій станції проходили), зокрема 15/16 Харків - Рахів і 7/8 Чернівці - Київ. Що було причиною такого запізнення так і не зрозумів (вночі спав, а у новинах нічого)!!

Ну і про стан вагонів 45/46 (приємно здивував, я їхав у купе). Я одразу здогадався, що це не зовсім Ужгородські вагони. У Львові придився, то приписки різних депо: ПК(Л)ВЧД-5, 3, 11 (те, що запам'ятав). То УЗ все таки може передавати вагони а інші депо??
1. Вночі було загоряння вантажного локомотива поблизу Новограда-Волинського.

2. УЗ вільно тасує вагони будь-куди вже більше року точно. Тепер приписка вагона - це суто формальність. Переданий вагон може курсувати з іншого депо місяцями.
ДЯКУЮ, прояснили ситуацію!! Тепер все стало зрозуміло: Шепетівка (біля 5 ранку) всі потяги тієї лінії приймала. Коли проїхав 15 Харків - Рахів (теж із значним запізненням), тоді поїхали за ним ми (45/46), у сторону Києва в той же час виїхав 7/8.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #4772 on: 19.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

...
 Пасажирські перевезення збиткові та виконуються в умовах гострої нестачі рухомого складу та бюджетного фінансування, чи УЗ втрачає прибуток через державну заборону пасажирського залізничного сполучення?
Друге. Там пан орех дав тезу, та я доповню.
По пдс, більшість лідерів з антирейтингу по прибуткам -- прибрали. Лишили тільки 41/42 та 45/46. Останній - ще й офірмачили. Імго, інші зараз переважно у плюсах. Тому вважаю, вже має місце настання формальної беззбитковості у цьому сегменті.
« Last Edit: 19.10.20 , 22:10 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #4773 on: 19.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Надо на Гедройца такой указатель установить:

Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1906


View Profile
« Reply #4774 on: 19.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

...
 Пасажирські перевезення збиткові та виконуються в умовах гострої нестачі рухомого складу та бюджетного фінансування, чи УЗ втрачає прибуток через державну заборону пасажирського залізничного сполучення?
Друге. Там пан орех дав тезу, та я доповню.
По пдс, більшість лідерів з антирейтингу по прибуткам -- прибрали. Лишили тільки 41/42 та 45/46. Останній - ще й офірмачили. Імго, інші зараз переважно у плюсах. Тому вважаю, вже має місце настання формальної беззбитковості у цьому сегменті.
Я не сильно розумію "критерії" збитковості потягів (окрім тепловозних ділянок) і тому сперечатися не стану!! Але питання просто з цікавості: про 88/87-86/85 Ви тут не згадали, то вони не є збиткові (бо із Запоріжжя/Мелітополя до Новоолексіївки там теж вагони переважно порожні ходять у міжсезоння)?? Просто якщо 41/42 є збитковим лише через ділянку Львів - Трускавець, то чому по  Львову йому маршрут не обріжуть, (знаю, що буде шуму багато зараз через це), але 41/42 краще щоденним до Львова був би, ніж через день до Трускавця (через свою збитковість). Чи у чому там проблема, Сергію??
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10034


View Profile
« Reply #4775 on: 19.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Лишили тільки 41/42 та 45/46. Останній - ще й офірмачили. Імго, інші зараз переважно у плюсах. Тому вважаю, вже має місце настання формальної беззбитковості у цьому сегменті.
Тому можливо й 41/42 для підвищення рентабельності напхали лише плацкартами. Бо там тепер по 3-4 зміни пасажирів на кожному місці.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #4776 on: 19.10.20 , 23:10 »
Share Reply with quote

Я от так і не второпав?
 Пасажирські перевезення збиткові та виконуються в умовах гострої нестачі рухомого складу та бюджетного фінансування, чи УЗ втрачає прибуток через державну заборону пасажирського залізничного сполучення?
При тимчасовій відміні "збиткового потяга" більшість поточних витрат, таких як обслуговування інфраструктури та зарплата персоналу  нікуди не зникає. Якщо раніше ці витрати частково перекривалися за рахунок "збиткових пасажирів" то тепер перекривати немає з чого. І виходить досить цікава ситуація - від відміни формально збиткового потяга залізниця зазнає ще більших збитків, ніж від його курсування, тому що точка беззбитковості для всіх інших потягів зміститься вгору.
« Last Edit: 19.10.20 , 23:10 by VSK » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #4777 on: 19.10.20 , 23:10 »
Share Reply with quote

Тому можливо й 41/42 для підвищення рентабельності напхали лише плацкартами. Бо там тепер по 3-4 зміни пасажирів на кожному місці.
Я колись розміщував постер. Для "економу" передбачається більшість простих плацкартів у складі. І взагалі, у них були думки зробити їх дотованими державою. Лунало кілька років тому, зараз сходу не знайду.

Помітні ротації паксів у плацкартах можливі, та не всюди. Переважно на трамвайних напрямках "Схід-Захід". По особистим спостереженням. Можна ще підняти статистику.

Я не сильно розумію "критерії" збитковості потягів (окрім тепловозних ділянок)
Я щиро сподіваюсь, що цей критерій вже назавжди втратив свою ключову роль.
Але питання просто з цікавості: про 88/87-86/85 Ви тут не згадали, то вони не є збиткові (бо із Запоріжжя/Мелітополя до Новоолексіївки там теж вагони переважно порожні ходять у міжсезоння)??
Тут не маю однозначної відповіді. Можливо Кримчанин правий, і він відіграє за рахунок змінюваності. А не згадав -- не потрапляв у топ-5 антирейтингів )).

Просто якщо 41/42 є збитковим лише через ділянку Львів - Трускавець, то чому по  Львову йому маршрут не обріжуть, (знаю, що буде шуму багато зараз через це), але 41/42 краще щоденним до Львова був би, ніж через день до Трускавця (через свою збитковість). Чи у чому там проблема, Сергію??
Деякі могли ним їздити з Дніпра за кордон. Тому була мінімальна змінюваність при дешевих квитках. А зупинок багато, енергії витрачається більше, рухомий склад зношується.
Logged
Роман Маренець
User

Posts: 29


View Profile
« Reply #4778 on: 20.10.20 , 00:10 »
Share Reply with quote

Сьогодні до Львова прибув потягом 45/46 Лисичанськ - Ужгород. Із Шепетівки виїхали із запізненням 2 год 20 хв (до Львова приїхав із запізненням 1 год 30 хв). Інші поїзди також запізнилися (які по тій станції проходили), зокрема 15/16 Харків - Рахів і 7/8 Чернівці - Київ. Що було причиною такого запізнення так і не зрозумів (вночі спав, а у новинах нічого)!!

Ну і про стан вагонів 45/46 (приємно здивував, я їхав у купе). Я одразу здогадався, що це не зовсім Ужгородські вагони. У Львові придився, то приписки різних депо: ПК(Л)ВЧД-5, 3, 11 (те, що запам'ятав). То УЗ все таки може передавати вагони а інші депо??

По Шепетівці минулої ночі 91/92 Львів-Київ стояв годину через висаджування двох бухих малолєток, що й позбивало графіки усім іншим потягам.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5641


View Profile
« Reply #4779 on: 20.10.20 , 01:10 »
Share Reply with quote

Угу, это, похоже, комбинация факторов опоздания.

Подробнее тут.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!