Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 89
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 56114 times)
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #530 on: 14.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Давайте краще робимо висновки і вангуємо чи ця зміна буде "на краще" чи навпаки.
Шукати, хто і, що колись говорив - це смішно.

Плюси:
- пряме сполучення Чернівці - Рахів. Так в одну сторону в 4 ранку нафіг воно потрібно. Але це краще чим ніяк.
- відновлення сполучення Тернопіль - Чернівці.
- для Чернівців, Снятина є плюсом, що скоріш за все поїзд 007/008 після зимових святу них заберуть.

Мінуси:
- квитки на 357/358 тепер будуть розгрібати ще швидше чим було раніше.
- час в дорозі на 1 годину довший буде з гір до Києва.

Також по Вороненці 357 буде мати технічну для пропуску через денно 016 і 026. По суті це вперше і офіційно будуть там відбуватись схрещення.
« Last Edit: 14.11.19 , 12:11 by Entony » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1831


View Profile
« Reply #531 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Згідно кореспонденції поїзда 357 за поточний рік, станції лінії Теребовля - Заліщики дають 50-60 пасажирів висадки и практично 0 посадки.
Думаю, цих місць буде достатньо для пасажиропотоку Чернівці - Рахів. Гадаю, що однією з причин зміни маршруту, було прогнозоване збільшення рентабельності за рахунок додаткового пасажиропотоку. Адже для УЗ цей поїзд є дуже збитковим через значну частку неелектрифікованої ділянки маршруту.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #532 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Але чи багато буде пасажирів з Чернівців в гори з відправленням в 4 ранку?
І чи не збільшиться кілометраж через Чернівці для 357/358, якраз неелектрифікованими ділянками?
А ще є відчуття, що 358 буде вигрібати Чернівці, а дальше в гори буде йти на половину пустий. Навіть, якщо поставлять якісь обмеження по Чернівцях, то будуть купляти квитки до наступних станцій і виходити в Чернівцях.
КШ написав мені, що змінили розклад через поганий стан колії через Городенку. А також, що думають над тим щоб "розділити потоки", окремо Київ - Чернівці буде 357/358, а для Київ - Рахів (швидшим маршрутом) видовження якогось іншого поїзда.
Ну подивимось, що буде.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1831


View Profile
« Reply #533 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ми пропонували йому 7/8 до Ворохти. Але він сказав, що в напрямку Рахова поїздів вистачає.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3905


View Profile
« Reply #534 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Шукати, хто і, що колись говорив - це смішно.
То були слова залізничника. А що не є смішно? Щось своє додумувати? То називайте офіційну достовірну причину.
.....
Адже для УЗ цей поїзд є дуже збитковим через значну частку неелектрифікованої ділянки маршруту.
....
І чи не збільшиться кілометраж через Чернівці для 357/358, якраз неелектрифікованими ділянками?
...
То треба ще знати скільки ПММ по факту витрачається. Наскільки мені відомо, ділянка Коломия - Чернівці є більш рівнинною, ніж напряму до Стефанешт.
upd: хоча це фактичні витрати. Але ж як вони вираховують їх на папері.
« Last Edit: 14.11.19 , 13:11 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1053


View Profile
« Reply #535 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Три поїзди Київ - Маріуполь завели щоденно через Дніпро. Ну реально могли поїзд 84/83 завести через Полтаву, Лозову, Павлоград...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5016


View Profile
« Reply #536 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Щас розігнались і завели.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5016


View Profile
« Reply #537 on: 14.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Давайте краще робимо висновки і вангуємо чи ця зміна буде "на краще" чи навпаки.
Шукати, хто і, що колись говорив - це смішно.

Так зазнала краху моя єдина спроба висловити комплімент людині, з якою знаходимося на довгому шляху пошуку істини )))

Quote
Плюси:
- пряме сполучення Чернівці - Рахів. Так в одну сторону в 4 ранку нафіг воно потрібно. Але це краще чим ніяк.

Це можна було вирішити розміном обслуговування "Буковини" деінде. Можна було добити у молдаван продовження 139. А те, що зроблено, - це фігня.

Про 4 ранку - це фікситься. Раннє прибуття в Київ лобіював лише Іван, без Городенки ми можемо сміливо подавати реквест на графік +2 години в обидві сторони. Якщо молдавани погодять, то можна з розміном ниток "Буковини" та раховоза від Гречан до Києва.

Quote
- для Чернівців, Снятина є плюсом, що скоріш за все поїзд 007/008 після зимових святу них заберуть.

Якщо вам це підтвердив Красноштан - це одна справа, на це потрібно реагувати. Якщо це чергове форумне припущення, після якого всі кидаються смакувати майбутні відміни і пропонувати наперебій свої відміни - це вже фігня, щойно ж обговорили про неприпустимість цього.

Там таке збільшення тепловозної частки, яке ІМХО не перекриється меншими витратами соляри через профіль - тому для мене все це дуже воняє. Це швидше нагадує розправу над активістом, яка стала можливою після відторонення климпушівських лобістів від корита.
« Last Edit: 14.11.19 , 13:11 by Віктор Гарвона » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8562


View Profile
« Reply #538 on: 14.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote



Там таке збільшення тепловозної частки, яке ІМХО не перекриється меншими витратами соляри через профіль - тому для мене все це дуже воняє. Це швидше нагадує розправу над активістом, яка стало можливою після відторонення климпушівських лобістів від корита.
Стопудово. Це якась дичина взагалі.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #539 on: 14.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Якщо залишити 357/358 до Рахова та через Чернівці і ще й в додачу не забувайте за Тернопільські причіпки (їх ніхто ж не відміняв), то розклад посунути не вдасться, бо все буде впиратись в ділянку Делятин - Рахів. Зараз графісти знайшли одну можливість випихати 358 з Рахова на 1 годину назад. Якщо ж щось серйозніше зміщувати, то це потягне за собою зміщення всього, що там курсує. А це, і 015/016, і 025/026 і тд. А ви прекрасно знаєте як графісти цього всього не люблять робити.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 89
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!