Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.02.20 , 20:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 193
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 130569 times)
Entony
Active user

Posts: 3737


View Profile
« Reply #60 on: 22.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Не спішіть ще. Поки в експресах нічого не завели. В останній момент можуть зробити сюрприз і повідміняти зупинки для швидкісних. Це ж УЗ.
Ні одного внутрішнього поїзда по УЗ ще не завели. Лише міжнародні. Так, що все тільки розпочинається.
« Last Edit: 22.10.19 , 15:10 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 4338


View Profile
« Reply #61 on: 22.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Нахрена поезд из столицы в такое время? Чтобы Мокроштан потом тыкал всех носом "Про какой дефицит мест Киев - Днепр можно говорить?"
Коли зсували колись статусний ПЕ з Києва спочатку на 16:07, а потім взагалі на 14:55, Тейкер відповів, що так зручно залізничникам. Зручніше їм, очевидно, стане і з 738. Customer service.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #62 on: 22.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Також, як і попереджав Пасдеп, НЕ 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка змінить машрут через Лозову (по Костянтинівці 14:10 - 18:35, по ІФ без змін).
Краще б замість нього призначили недорогий потяг із плацкартними вагонами з Костянтиновки до ЗУ.

Видовження 139/140 до Миколаєва. Поїзд буде двогрупним Миколаїв, Дніпро - Лисичанськ (по Миколаєву 20:24 - 21:30).
А за що Лисичанську стільки потягів та напрямків, а Костянтинівка(як висловився Віктор Гарвона) смокче ... з недорогими поїздами? В Костянтинівці, Дружківці, Краматорську, Слов'янську набагато більше мешканців, ніж в Лисичансько-Сєверодонецькій агломерації, але Костянтинівці з недорогих поїздів лише Київ та Одеса, а Лисичанську майже по всій Україні.
Повністю за Костянтинівку підтримую!!!
І пустити його через Дніпро, Ім. Т. Шевченка, Київ, Хмельницький на Львів. Костянтинівка отримує пряме сполучення з Дніпром додатковим поїздом, Павлоград отримує бажаний Київ, Лозова та Схід отримують захід!!! Там заповнюваність буде 300%%%%
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8884


View Profile
« Reply #63 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

Нахрена поезд из столицы в такое время? Чтобы Мокроштан потом тыкал всех носом "Про какой дефицит мест Киев - Днепр можно говорить?"
Коли зсували колись статусний ПЕ з Києва спочатку на 16:07, а потім взагалі на 14:55, Тейкер відповів, що так зручно залізничникам. Зручніше їм, очевидно, стане і з 738. Customer service.
Ну 14.55 ще лакшері.
Коли замість 738 ІС був 736 ІС+, та відправлявся о 14.49 (замість теперішніх 12.39), то він заповнювався не гірше, ніж 734 ІС, який відправлявся о 17.35.
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #64 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

не много ли?
Вы хотите сказать, что это крото, то что из Харькова на Днепр два поезда 139/140 и 105/106 из Харькова в 5 утра отправляются, при этом транспорт только в 5:30-5:40 начинает работать, и при этом вечернего поезда из Харькова в Днепр нету вообще, а раньше 795 был? А 95/96 он очень идеален для командировочных как из Днепра в Харьков, так из Харькова в Днепр, бо с Харькова в Днепр приедешь только в 10:30, а обратно 105 неудачно особенно зимой когда он в 15:48 из Днепра, а так есть 95/96 в 23:37. А также для Днепрян удобен в 4:30 утра приехал, а назад с пересадкой 95 в 16:25 до Синельникове а оттуда 70 до Днепра и в Днепре в 22:26, а летом хоть ест. 251 в 17:00 из Харькова. А также не нужно трогать 95 особенно убирать ему заход в Днепр, он нужен для Бахмута и других городов так как в Бахмут это один единственный поезд с Днепра и с хорошим расписанием с Днепра в 23:37 и в Бахмуте в 9:55, учитывая что у 91/92 до Констахи уродливые расписание с отправлением в 3:50 ночи. Я с Днепра часто 95 езжу в Бахмут и Харьков и многие на него подсели и те кто до Змиева и Балаклеи и Святогорска с Днепра пользуются именно 95, а 139/140 воздух возит особенно из Харькова в Днепр.
100% підтримую! Взагалі я пропонував 95/96 зробити двогрупним і назвати 95/96-195/196 Маріуполь-Бахмут-Костянтинівка (через Комиш-Зорю, Запоріжжя-1, Дніпро-Гол., Лозову, Харків, з розчепленням по Лиману. Зробити схему 12-13 вагонів, по 6-7 вагонів на кожне призначення. Він буде цекерочкою! Костянтинівка матиме сполучення з Маріуполем та Запоріжжям, а також покращить сполучення з Дніпром. А Маріуполь-Бахмут буде доречнішим! Зробити захід в обидва боки до Дніпра!
Logged
dzeleznodoroznik
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #65 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

А що по Костянтинівським поїздам? Що там по 91/92 Костянтинівка-Одеса? В обидва боки цікавить ДУЖЕ ПРИЧОМУ ЦІКАВИТЬ!
о котрій буде Дніпро та Одеса в обидва боки?
І є приблизно 1/2 розклад?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1267


View Profile
« Reply #66 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote


Ну 14.55 ще лакшері.
Коли замість 738 ІС був 736 ІС+, та відправлявся о 14.49 (замість теперішніх 12.39), то він заповнювався не гірше, ніж 734 ІС, який відправлявся о 17.35.

і був незручний зворотньо, адже ходив як нічна сидячка.
теперішній склад так само привабливий в один бік і недолугий в інший.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4189


View Profile
« Reply #67 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

І є приблизно 1/2 розклад?
||
\/
Також, як і попереджав Пасдеп, НЕ 1/2 Івано-Франківськ - Костянтинівка змінить машрут через Лозову (по Костянтинівці 14:10 - 18:35, по ІФ без змін).
Який буде час проходження 1/2 по Полтаві-Південній?
В сторону Костянтинівки 09:19 - 09:21.
В сторону ІФ 23:16 - 23:18.
Розклад 001/002 між ІФ та Полтавою і назад той самий, що є зараз. Дальше на Костянтинівку новий. Якщо не буде добре заповнюватись, то в любий момент зможуть перекласти на Харків.
711/712 має наздогнати його біля Краснограду.
До Лозової їхатиме досить хутко, а далі збавлятиме темп
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1267


View Profile
« Reply #68 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

Графік пасажирських поїздів вже зверстаний. Прикро, що він майже нічим не відрізняється від попереднього.
З наших пропозицій реалізували лише:
Взаємне видовження 79/80 до Львова, 91/92 до Дніпра, але дуже тягнутими графіками. Такими, що окрім пікових днів, пасажири ними не поїдуть.
Можно сказать, что его нет, только на бумаге. В пик Днепр и Львов из Киева будут вывозится прямыми поездами оборотными составами. Сообщение Днепр - Львов будет обеспечиваться по мимо круглогодичных поездов, дополнительными. Поезд 3/4 в перспективе станет ежедневным, при наличии вагонов КВР.

18, получается, придется делать другую нитку от Ужгорода до Шепетовки
Logged
sergius
Active user

Posts: 4189


View Profile
« Reply #69 on: 22.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

Также смотрю все ИС+ днепровского направления со свистом вылетели из категории ИС+, но их без бессовестно продолжили именовать ИС+.
В одну сторону. Наиболее значительное замедление на участке Мироновка - Шева. Для составов узшк накинули 6 минут, иных экспрессов – 8.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 193
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!