Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 93
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 60062 times)
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #720 on: 25.11.19 , 22:11 »
Share Reply with quote

Так это же временно. На постое с Киева два: 117 "эконом" через Хмель-КП и 7 "комфорт" через Львов-Франковск составностью до десятка вагонов. Раховоз завернули по (официальной) причине ремонта линии на Городенку. Ну а доп и раньше назначали. Правда, по датам. А на этот раз ежедневно. Хороший знак. Видать смогли определить исправные дизлоки.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #721 on: 26.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

дуже мало призначили цьогоріч на свята прям окремих поїздів. в основному розміни за час денного простою, подовження до Чопа...
і зрідка щось із жмеринських запасних колій вишкрібають... може, ближче до діла ще щось призначать.
але такими темпами наступного року додаткових на свята не буде зовсім(

все чекав, коли ж почнеться розмова про Жмеринку;)
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1844


View Profile
« Reply #722 on: 26.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

149 ПОЛТАВА - ВОРОХТА
ПОЛТАВА-ЮЖНАЯ      13:33   0 мин.   0
ПОЛТАВА КИЕВСКАЯ   13:56   14:01   5 мин.   18
КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ   19:46   20:21   35 мин.   353
ЛЬВОВ   06:15   06:35   20 мин.   980
ИВАНО-ФРАНКОВСК   08:56   09:22   26 мин.   1121
ВОРОХТА   12:02      0 мин.   1209

Так, до Полтави його дотягли. Залишилась лише одна ітерація до того, щоб поїзд став рентабельним - дотягнути його до Харкова. Але Пасдеп до цього дійде не раніше, ніж через рік, коли наступного разу доведется перед правлінням відзвітовувати за кожен збитковий поїзд.
Цей поїзд на ділянці Харків - Київ міг би забрати на себе функцію денного трамвая, якщо йому додати ще зупинок по малих станціях. Заселеність збільшилась би зарахунок пасажиропотоку Харків - Полтава та пасажиропотоку від проміжних станцій до міст-мільйоннників і Полтави. З метою недопущення зменшення пропозиції місць на напрямку Київ - Ворохта, потрібно грамотно встановити обмеження на передній продаж квитків: заборонити попередній продаж від станції Харків до станцій далі Києва.
Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #723 on: 26.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

149 ПОЛТАВА - ВОРОХТА
ПОЛТАВА-ЮЖНАЯ      13:33   0 мин.   0
ПОЛТАВА КИЕВСКАЯ   13:56   14:01   5 мин.   18
КИЕВ-ПАССАЖИРСКИЙ   19:46   20:21   35 мин.   353
ЛЬВОВ   06:15   06:35   20 мин.   980
ИВАНО-ФРАНКОВСК   08:56   09:22   26 мин.   1121
ВОРОХТА   12:02      0 мин.   1209

Так, до Полтави його дотягли. Залишилась лише одна ітерація до того, щоб поїзд став рентабельним - дотягнути його до Харкова. Але Пасдеп до цього дійде не раніше, ніж через рік, коли наступного разу доведется перед правлінням відзвітовувати за кожен збитковий поїзд.
Цей поїзд на ділянці Харків - Київ міг би забрати на себе функцію денного трамвая, якщо йому додати ще зупинок по малих станціях. Заселеність збільшилась би зарахунок пасажиропотоку Харків - Полтава та пасажиропотоку від проміжних станцій до міст-мільйоннників і Полтави. З метою недопущення зменшення пропозиції місць на напрямку Київ - Ворохта, потрібно грамотно встановити обмеження на передній продаж квитків: заборонити попередній продаж від станції Харків до станцій далі Києва.
Цю вже нішу забрав на себе (в один бік) 141/142. Між Києвом та Харковом вони будуть один одного повністю дублювати. Єдиний вихід з цієї ситуації- перевести 141/142 на хід через Суми. Це хоч трохи покращить заселеність 141/142
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1061


View Profile
« Reply #724 on: 26.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

В експресі (на сайті БЧ) поїзд з Ворохти на Полтаву/Кременчук ще не заведений...
Logged
Entony
Active user

Posts: 3497


View Profile
« Reply #725 on: 26.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

І, що з того? Крім експресу є інші сайти, де розклади заводять. Наприклад, офіційний сайт УЗ.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1061


View Profile
« Reply #726 on: 26.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

І, що з того? Крім експресу є інші сайти, де розклади заводять. Наприклад, офіційний сайт УЗ.
Та то нічого. Я просто з експресу розклади беру. І, я чогось подумав, що Кременчуцькі вагони будуть лише причіпними до поїзду 149/150 Полтава - Ворохта (принаймні в експресі пишуть лише 130 Кременчук - Ромодан окремо)!
Logged
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #727 on: 26.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Так, до Полтави його дотягли. Залишилась лише одна ітерація до того, щоб поїзд став рентабельним - дотягнути його до Харкова. Але Пасдеп до цього дійде не раніше, ніж через рік, коли наступного разу доведется перед правлінням відзвітовувати за кожен збитковий поїзд.
...
То треба буде "розсувати" по часу на години три, щоб встигав доїхати та повернутись.
Єдиний вихід з цієї ситуації- перевести 141/142 на хід через Суми. Це хоч трохи покращить заселеність 141/142
А чи потрібен він там з наявним маршрутом.
Його можна позиціонувати замість 143/144 для ділянки Ніжин - Конотоп - Харків. Але він їздить у складі 3-4х вагонів. Там підійшов би умовний Обрій...
Logged
VSK
Active user

Posts: 653


View Profile
« Reply #728 on: 26.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Єдиний вихід з цієї ситуації- перевести 141/142 на хід через Суми. Це хоч трохи покращить заселеність 141/142
А чи потрібен він там з наявним маршрутом.
Його можна позиціонувати замість 143/144 для ділянки Ніжин - Конотоп - Харків. Але він їздить у складі 3-4х вагонів. Там підійшов би умовний Обрій...
Там він якраз гарно закриє 12 годинні дири у сполученні Київ-Суми-Харків та зворотньо. +Там ще є Конотоп, Суми, Бахмач. В сумі вони заповнять 141/142 набагато краще ніж зараз
Logged
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #729 on: 26.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Так, закриває. Тільки щоб іншим задумам не зашкодило.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!