Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.19 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 93
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 60022 times)
Entony
Active user

Posts: 3497


View Profile
« Reply #760 on: 28.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Хто там писав про зупинку в Дубно і чи вона дійсно буде?

Ось відповідь УЗШК з ФБ:
"З 9 грудня при відправленні з Києва та з 10 грудня – зі Львова швидкісний поїзд № 743/744 Дарниця, Київ – Львів – Київ, Дарниця робитиме зупинку на станції Дубно. Таким чином, швидкісне залізничне сполучення стає доступним для мешканців та гостей ще одного українського міста.
Зі станції Дарниця (Київ) швидкісний поїзд Інтерсіті+ № 743 вирушає о 17:07 та прибуває до Львова о 22:49. На шляху прямування поїзд робитиме зупинку на станціях: Київ – Пасажирський (17:25/17:33), Святошин (17:46/17:47), Коростень (19:06/19:07), Дубно (21:20/21:21), Підзамче (22:40/22:41).
У зворотному напрямку зі Львова поїзд Інтерсіті+ № 744 вирушає о 06:02 та прибуває на станцію Дарниця (Київ) о 11:43. Поїзд зупинятиметься на станціях: Підзамче (06:10/06:11), Дубно (07:25/07:26), Коростень (09:43/09:44), Святошин (11:04/11:05) та Київ – Пасажирський (11:17/11:25).
У зв’язку із призначенням зупинки на станції Дубно, з 10 грудня поїзд № 744 Львів – Київ, Дарниця відправлятиметься зі Львова на 3 хвилини раніше – о 06:02.
Просимо пасажирів бути пильними при плануванні подорожей та звертати увагу на час відправлення поїзда, що вказаний у квитках."
Logged
Entony
Active user

Posts: 3497


View Profile
« Reply #761 on: 28.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Відносно поїзда 71/72 вже є зміна - Чоп замість Ужгорода.
Там несерйозна зміна. Час проходження Чопу-вантажного буде часом прибуття/відправлення з Чопу-головного. Але загалом якось дивно графісти "малювали" 071/072 до Ужгорода. Знали, що 27 хвилин на оборот - це замало, тоді навіщо прокладати так? Щоб потім телеграмою написати, що буде лише до Чопа. Смішно.
Також вже є зміна по новій служебці і по факту з поїздом 161/162 Київ - Миколаїв. По служебці після Снігурівки поїде на Миколаїв, а потім на Херсон.
Але в експресі на період свят проклали навпаки.
« Last Edit: 28.11.19 , 13:11 by Entony » Logged
Philip
Active user

Posts: 179


View Profile
« Reply #762 on: 28.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Поривсь трохи, знайшов фото станції за 2011 рік.
 

Ручні стрілки. То так розумію, нічого не змінилося.
Не встигають за хвилину перевести ту стрілку після заїзду на станцію 7/8.

Так. Схоже, шо нічого не змінилось. Хоча, там не така глуха дільниця...
Ахв-ха це при тому що по 3 колії 15км.
Logged
bond
Active user

Posts: 1581


View Profile
« Reply #763 on: 28.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Ще є зміни в розкладі 223 Київ - Одеса, який за службовим розкладом з Києва однією ниткою з 71, а по факту в певні дні будуть обидва + 861 на 3 хвилини пізніше.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3497


View Profile
« Reply #764 on: 28.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

071 щоденний до Чопа, відповідно, 223 "стає" на нитку 861 в дні призначення, а 861 змістили відправлення після 223.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1450


View Profile
« Reply #765 on: 28.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

71/72, якщо він уже не встигає до Ужгорода правильно було б до Мукачева обрізати, а не до Чопа, адже найбільша посадка/висадка по Закарпаттю саме в Мукачеві. Навіть свого часу призначалися деякі додаткові саме до Мукачева, а не до Ужгорода. Тоді був би більш-менш нормальний запас часу на оборот у випадку запізнення і бодай легке прибирання вагонів перед відправленням у зворотньому напрямку, що позитивно позначилося б на рівні обслуговування як составу, так і пасажирів. Аби не було запізно, змістити відправлення з Мукачева на одну годину раніше. Звичайно, це не надто сподобалося б, наприклад, мешканцям Нікополя, які стали б прибувати о 4 годині ранку, але як тимчасовий захід на новорічні свята з цим можна було б миритися, коли є гостра нестача вагонів, і нема з чого сформувати окремий доп із більш зручним графіком. Після закінчення свят і відновлення стандартного маршруту до Києва повернутися до чинного графіку 71/72 з прибуттям до Нікополя після 5 години ранку.
« Last Edit: 28.11.19 , 19:11 by Мандрівник » Logged
dots2004
Active user

Posts: 266


View Profile
« Reply #766 on: 28.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

А як же Європа? У нас і так до Чопа в двічі менше поїздів ніж з Чопа за кордон.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1061


View Profile
« Reply #767 on: 28.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

71/72, якщо він уже не встигає до Ужгорода правильно було б до Мукачева обрізати, а не до Чопа, адже найбільша посадка/висадка по Закарпаттю саме в Мукачеві. Навіть свого часу призначалися деякі додаткові саме до Мукачева, а не до Ужгорода. Тоді був би більш-менш нормальний запас часу на оборот у випадку запізнення і бодай легке прибирання вагонів перед відправленням у зворотньому напрямку, що позитивно позначилося б на рівні обслуговування як составу, так і пасажирів. Аби не було запізно, змістити відправлення з Мукачева на одну годину раніше. Звичайно, це не надто сподобалося б, наприклад, мешканцям Нікополя, які стали б прибувати о 4 годині ранку, але як тимчасовий захід на новорічні свята з цим можна було б миритися, коли є гостра нестача вагонів, і нема з чого сформувати окремий доп із більш зручним графіком. Після закінчення свят і відновлення стандартного маршруту до Києва повернутися до чинного графіку 71/72 з прибуттям до Нікополя після 5 години ранку.

Цей поїзд і так у Нікополі о 05.21 незалежно від того з Чопа буде курсувати, чи з Києва. Маршрут Запоріжжя - Київ в обох напрямках не змінювали при видовженні до Чопа.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4236


View Profile
« Reply #768 on: 29.11.19 , 00:11 »
Share Reply with quote

Мені сьогодні дивний сон наснився (може і смішний): керівництво нашої країни і РФ домовилися, а далі наша влада дала доручення УЗ: з 8 грудня 2019 року (з новим графіком) відновити ЛИШЕ поїзд 40/39 "Севастополь" Севастополь - Київ і 86/85 Львів - Сімферополь (курсуванням щоденно). Основна причина: задля того, щоб зв'язки між Кримом і Україною не переривалися і спростити нашим громадянам перетинати "кордон"...  Інформацію дізнався з форуму (і їх відновлені графіки з БЧ). А реакцію нашого суспільства - не встиг побачити, бо вранці прокинувся!!! От такий чудний сон був :)))
Интересная идея, видно, хороший табак курили, проверим. Если все так и получится, от подгорания можно будет сэкономить на реверсном газе.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5022


View Profile
« Reply #769 on: 29.11.19 , 00:11 »
Share Reply with quote

Тоже иногда листая Фейсбук, ловлю себя на мысли если бы подключить трубу к пердакам, сколько можно было съэкономить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!