Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 554255 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #90 on: 22.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote


Так, але зараз саме з "Трансформатором" можна знайти золоту середину. А саме, відправлення з Києва хоча б о 13.40 та прибуття до Запору о 21.50. Зворотно з Запору о 23.00 та прибуттям до Києва десь о 8.20. Хай навіть з пропуском 732 та 766 - в норматив НЕ на відміну від нормативу ІС він вкладеться та буде більш затребуваний у рейсі 738. Тобто, час прибуття/відправлення по Запору лишити як у 735/736.

если вместе с этим дать для 12 нитку с прибытием в 6 с копейками, то нормально. Имхо, одного 72 мало будет для раннего прибытия.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #91 on: 22.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

Ну 14.55 ще лакшері.
Коли замість 738 ІС був 736 ІС+, та відправлявся о 14.49 (замість теперішніх 12.39), то він заповнювався не гірше, ніж 734 ІС, який відправлявся о 17.35.
і був незручний зворотньо, адже ходив як нічна сидячка.
теперішній склад так само привабливий в один бік і недолугий в інший.
Так, але зараз саме з "Трансформатором" можна знайти золоту середину. А саме, відправлення з Києва хоча б о 13.40 та прибуття до Запору о 21.50. Зворотно з Запору о 23.00 та прибуттям до Києва десь о 8.20. Хай навіть з пропуском 732 та 766 - в норматив НЕ на відміну від нормативу ІС він вкладеться та буде більш затребуваний у рейсі 738. Тобто, час прибуття/відправлення по Запору лишити як у 735/736.
В той проміжок часу є 9/10 (Запоріжжя 22:55 - Київ 07:14). Може є зміст проганяти транс через Павлоград - Полтаву при такому переносі.
« Last Edit: 22.10.19 , 18:10 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #92 on: 22.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote

Може дійсно є сенс у пропуску через Полтаву. В будь якому разі 37/38 це елітний короткоскладовий поїзд, який вночі все одно буде добре заповнюватися. А 9/10 це все-таки поїзд для Маріуполя.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1077


View Profile
« Reply #93 on: 22.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote


Так, але зараз саме з "Трансформатором" можна знайти золоту середину. А саме, відправлення з Києва хоча б о 13.40 та прибуття до Запору о 21.50. Зворотно з Запору о 23.00 та прибуттям до Києва десь о 8.20. Хай навіть з пропуском 732 та 766 - в норматив НЕ на відміну від нормативу ІС він вкладеться та буде більш затребуваний у рейсі 738. Тобто, час прибуття/відправлення по Запору лишити як у 735/736.
Думаю, варто відновлювати нічну сидячку Запор-Київ складом Ху або Тарпана . Тоді вийде зробити і відправлення з Києва об 14.40 і буде +- бюджетна альтернатива між Запором / Дніпром та Києвом з нормальним часом прибуття. 2й клас нічної  сидячки заповнювався навіть дуже непогано. Зараз теж буде добре заповнюватися, враховуючи що 103/104 по троху конає.

А трансформер не відміняти, а зробити відправлення з Києва об 9.30. Між Запоріжжя та Києвом з мінімальними змінами. Таким чином і Запоріжжя і Дніпро буде мати вибір чим їхати-подороже але лежачи чи подешевле але сидячи
« Last Edit: 22.10.19 , 18:10 by VSK » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #94 on: 22.10.19 , 18:10 »
Share Reply with quote


Так, але зараз саме з "Трансформатором" можна знайти золоту середину. А саме, відправлення з Києва хоча б о 13.40 та прибуття до Запору о 21.50. Зворотно з Запору о 23.00 та прибуттям до Києва десь о 8.20. Хай навіть з пропуском 732 та 766 - в норматив НЕ на відміну від нормативу ІС він вкладеться та буде більш затребуваний у рейсі 738. Тобто, час прибуття/відправлення по Запору лишити як у 735/736.
Думаю, варто відновлювати нічну сидячку Запор-Київ складом Ху або Тарпана . Тоді вийде зробити і відправлення з Києва об 14.40 і буде +- бюджетна альтернатива між Запором / Дніпром та Києвом з нормальним часом прибуття. 2й клас нічної  сидячки заповнювався навіть дуже непогано. Зараз теж буде добре заповнюватися, враховуючи що 103/104 по троху конає.

А трансформер не відміняти, а зробити відправлення з Києва об 9.30. Між Запоріжжя та Києвом з мінімальними змінами. Таким чином і Запоріжжя і Дніпро буде мати вибір чим їхати-подороже але лежачи чи подешевле але сидячи


а хто відміняти зібрався?
вдень там не полежиш, тим більше - в чому сенс відправлення в 9:30?
та й незрозуміло, навіщо там нічна сидячка, вона заповнювалась, поки не було альтернативи, зараз додались 38, 116 та 10, з невивозом наче стало легше. Не бачу сенсу туди ганяти ще й ІС+, який можна було б задіяти на інших напрямках.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #95 on: 22.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Може дійсно є сенс у пропуску через Полтаву.
Тільки нічні рейси. Денні – існуючим шляхом.

Мінусом може бути збільшення часу руху. Відстань трохи більша за 700 км. Відповідно, для виконання категорії не більше 10 годин руху. Орієнтуючись на проект розкладу 1/2 та хуткий 729/730 із кількома зупинками, умовний такий нічник буде в дорозі ≈ 9 годин. Звичайно, це не граничний час руху. Але можуть бути схрещення до Полтави.
А трансформер не відміняти, а зробити відправлення з Києва об 9.30.
...з передачею на обслуговування ПКВЧД-7. Бо по Києву часу буде замало.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #96 on: 22.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Мариуполь - Бахмут/Харьков теперь будет 77/78
А расписание нового поезда 77/78 Мариуполь - Харьков /Бахмут останется таким как и сейчас и двухгруппным с 69/70?
Да
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 324


View Profile
« Reply #97 on: 22.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Мариуполь - Бахмут/Харьков теперь будет 77/78
А расписание нового поезда 77/78 Мариуполь - Харьков /Бахмут останется таким как и сейчас и двухгруппным с 69/70?
Да
А во сколько будет отправляться 69/70 Львов - Мариуполь с Днепра при следовании в Мариуполь если сейчас он в 20:12 отправляется?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #98 on: 22.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Не помню точно. Прибытие со Львова в Днепр в 19.58 вроде как.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5819


View Profile
« Reply #99 on: 22.10.19 , 19:10 »
Share Reply with quote

Мариуполь - Бахмут/Харьков теперь будет 77/78
Как раз догадывался что ему изменят номер, так как под 95/96 это будет КРГ -Москва как Дукин и писал
Он упоминал еще один интересный момент.
С нового графика поезд 73/74 Кривой Рог Москва становится 19/20 и переводится на Киевский вокзал маршрутом через Харьков, Белгород, Курск, Орёл, Тула 1, Калуга 1, Бекасово.
Приб в Москву в 13.59, отпр.из Москвы Киевской в 17.30
Участок Тула - Калуга будет проходить под тепловозом. Забавное решение. Это если бы у нас один из рейсов Днепр - Киев завернули через Черкассы - Гребёнку. Или Львов - Киев через Житомир - Бердичев.
« Last Edit: 22.10.19 , 19:10 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!