Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.11.19 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 28475 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8463


View Profile
« Reply #430 on: 08.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Може для причеплення/відчеплення вагонів?
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1779


View Profile
« Reply #431 on: 08.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Швидше для провідників. Щоб вони потім з Харкова додому не поверталися за свої гроші.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 906


View Profile
« Reply #432 on: 08.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Я тут собі подумав: якщо поїзд 134/133 Миколаїв - ІФ з нового графіка буде щоденним, чи не краще його через день пускати на Мукачево, а через день на ІФ?? Чи в Мукачеві він не встигне обернутися і вкластися у маршрут Львів - Миколаїв?? Або, як раніше Антон пропонував, половинити склад, бо після Львова на ІФ напів порожнім іде!!
Logged
Entony
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #433 on: 08.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Не спішіть з висновками щодо 133/134. Можливо з березня 2020 він поїде в саме популярне місто в Україні - Рахів (одна половина складу), а інша до Чернівців.
Logged
adul
Active user

Posts: 176


View Profile
« Reply #434 on: 08.11.19 , 15:11 »
Share Reply with quote

Не спішіть з висновками щодо 133/134. Можливо з березня 2020 він поїде в саме популярне місто в Україні - Рахів (одна половина складу), а інша до Чернівців.
Популярне місто в Україні? Статистика є?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #435 on: 08.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Так. Найбільш популярне місто! :)

Ще з новини щодо нового графіку:
- 085/086 і 087/088 з 1 квітня 2020 року будуть курсувати без об'єднання/роз'єднання по Шевченко.
- призначають причіпні вагони Київ - Запоріжжя до поїздів 775/776 + 797/798 з об'єднання/роз'єднання по Харкові. По плану має бути 1К і 1П.
- також 797/798 з нового графіку буде РЕ.
- в 133/134 половина складу буде фірмовою 2 класу.
« Last Edit: 08.11.19 , 18:11 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8463


View Profile
« Reply #436 on: 08.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Стосовно фірмовості 133/134 - то це вже не новина. З вересня усі купейні та люкс фірмові, плацкартні - нефірмові.

Стосовно 85/86 та 87/88 - це добра новина, але чи вистачить вагонів на повний склад?

Стосовно 2 ВБСів Київ - Запоріжжя, то як кажуть "Нафіга козє баян"?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #437 on: 08.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

Щодо 085/086 то поки, що обіцяють максимальну схему до 10 вагонів, коли б він мав ходити окремо без 087/088. Але час покаже. До літнього графіка ще трохи часу залишилось. Після зимових свят стане більш зрозуміло. Але ще, можливо, і передумають.
Щодо причіпок Київ - Запоріжжя. Можливо хочуть щоб прямі пасажири з Ніжина, Бахмача ітд. мали прямі вагони до Запоріжжя? Не всіх напевне задовільняє 099/100. Іншого пояснення у мене немає.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 906


View Profile
« Reply #438 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Як на мене, то краще поїзд 86/85 буде по 10 вагонів щодня, ніж умовно 14-16 вагонів через день!!
« Last Edit: 08.11.19 , 19:11 by Дніпровець » Logged
sergius
Active user

Posts: 3795


View Profile
« Reply #439 on: 08.11.19 , 19:11 »
Share Reply with quote

Може для причеплення/відчеплення вагонів?
Цим чи минулим літом було таке, що чіпляли ВБСи від Харкова до Сум, якусь літню причіпку. Зараз наче нічого не додають.
Швидше для провідників. Щоб вони потім з Харкова додому не поверталися за свої гроші.
Кілька років тому склади передали до Харкова, одночасно зі скасуванням денного регіонала до Сум. Зате ПКВЧ-6 отримало ІС779, який на вікенди став перетворюватися на Красноштан-експрес почали подовжувати до Вінниці.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!