Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.06.20 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 285
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 231124 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4835


View Profile
« Reply #1140 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Поїзд 139/140 Київ - Кам'янець-Подільський з 15 січня буде формуванням Південно-західної залізниці. Мабуть таки з Криворізьким складом щось робитимуть...


Ему бы еще крайне тянутый график пришпорить, но это, видимо, нереально.
Logged
sean
Active user

Posts: 4579


View Profile
« Reply #1141 on: 13.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Нєєє, йому би посунути прибуття до столиці на 4:30 чи раніше, щоб бідолахи встигли обслужити.
Logged
Kbk
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1142 on: 14.01.20 , 09:01 »
Share Reply with quote

Поїзд 139/140 Київ - Кам'янець-Подільський з 15 січня буде формуванням Південно-західної залізниці. Мабуть таки з Криворізьким складом щось робитимуть...

В ПКВЧ-9 сейчас хаос,две бригады расформировать собираются, людей в отпуска выгоняют и не знают что дальше делать
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1539


View Profile
« Reply #1143 on: 14.01.20 , 09:01 »
Share Reply with quote

Було б бажання тільки, а сполучення під цей склад завжди можна знайти, наприклад: Кривий Ріг - Дніпро - Павлоград - Полтава - Київ, думаю, що пасажирів завжди вистачатиме для черезденного рейсу цим вивільненим складом!!
Logged
Kbk
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1144 on: 14.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Тепер можна подумати куди направити вільний третій склад з 76
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #1145 on: 14.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Як варіант, Кривий Ріг - Львів, а 133/134 пустити по прямому маршруту.
Logged
klepko
Active user

Posts: 522


View Profile
« Reply #1146 on: 14.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Тепер можна подумати куди направити вільний третій склад з 76
Кривий Ріг - Київ - Рига.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1539


View Profile
« Reply #1147 on: 14.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Як варіант, Кривий Ріг - Львів, а 133/134 пустити по прямому маршруту.
Я спочатку про це також подумав, але тоді виникло питання, чи сам Миколаїв зможе заповнити поїзд 134/133 адже Херсон також в прольоті буде при цій реалізації.
Я бачу це так: поїзд 76/75 витягнути до Вінниці (або до Хмельницька), а тим складом запустити ще до Києва через Павлоград, причому проходження останнього мав би бути біля 21 - 22 години в напрямку до Києва, і 7 - 8 година ранку у зворотному напрямку.
 Я думаю, що попит був великим, що навіть на щоденно цілорічно претендував би (якщо прибуття до Києва до Києва буде не настільки рано, як у 76/75, то навіть більшість Криворожан би поїхали, не кажучи вже про Павлоград!
« Last Edit: 14.01.20 , 16:01 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #1148 on: 14.01.20 , 17:01 »
Share Reply with quote


 Я думаю, що попит був великим, що навіть на щоденно цілорічно претендував би (якщо прибуття до Києва до Києва буде не настільки рано, як у 76/75, то навіть більшість Криворожан би поїхали, не кажучи вже про Павлоград!
Та ну. Їхати з Кривого Рогу в Київ через Лозову?
Ніхто там масово так їхати не буде, окрім декількох пікових днів у році.
Там кілометраж буде подвійний та 1,5 вартість.

До того ж 739/740 буде щоденним, а кому треба зранку, але не в 5.00, то є 101/102 та 71/72.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1539


View Profile
« Reply #1149 on: 14.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote


 Я думаю, що попит був великим, що навіть на щоденно цілорічно претендував би (якщо прибуття до Києва до Києва буде не настільки рано, як у 76/75, то навіть більшість Криворожан би поїхали, не кажучи вже про Павлоград!
Та ну. Їхати з Кривого Рогу в Київ через Лозову?
Ніхто там масово так їхати не буде, окрім декількох пікових днів у році.
Там кілометраж буде подвійний та 1,5 вартість.

До того ж 739/740 буде щоденним, а кому треба зранку, але не в 5.00, то є 101/102 та 71/72.
Ну з приводу Кривого Рогу так, забув інші поїзди врахувати... Але ж для Дніпра і особливо для Павлограда (!!) це досить непоганий варіант нічного поїзда, причому склад десь простоювати даремно буде!
Бо якщо брати з Кривого Рогу крім Києва і Львова (через Вінницю) більше нема куди і призначати особливо, якщо не враховувати літній сезон і новорічні свята!!    (Ну і якщо розглядати формування і обслуговування саме в Кривому Розі, а не деінде..)

І ще одне: столиця є столицею, скільки поїздів не давай, всеодно їх мало буде (в більшості напрямків). Вище згадані поїзди 101/102 і 72/71 є єдиними (нічними) поїздами для Херсону (його "околиць") і Запоріжжя - Нікополя (їх "околиць") відповідно, тому беручи квитки з КРГ на зазначені поїзди, забираються місця з інших міст (ну якось так, хоч може і не мудро розписав).

По Львову (через Вінницю) для КРГ потрібне ще одне місто (типу Дніпра, або Запоріжжя) для нормального заповнення, мені так здається, але ці міста вже східніше залишаються (і не можуть бути транзитними для цього)!!!  
Або зробити швидкісним КРГ - Львів, Закарпаття (аналог 204/203), але по 9-10 вагонів тоді..., але при такій реалізації постане питання заповнюваності поїзду 134/133, адже КРГ - це основний пасажир там!!
« Last Edit: 14.01.20 , 19:01 by Дніпровець » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 285
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!