Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.01.21 , 04:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 501
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 490796 times)
Entony
Active user

Posts: 4999


View Profile
« Reply #1590 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Так. Це правда. УЗ завжди робить по своєму. Ви їх просите "ось так", а вони вам "ось так". :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 4999


View Profile
« Reply #1591 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Вже офіційно, що буде 243/244. Завели на сайт УЗ з 16/03 по 27/03 щоденно.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5513


View Profile
« Reply #1592 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Завертання до Моршина стоїть на порядку денному?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5834


View Profile
« Reply #1593 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Застав дурня Богу молитися - це про УЗ 100%!! :)) Зручний графік 204/203 профукають

Допустимо, не профукають, а використають.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4999


View Profile
« Reply #1594 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Завертання до Моршина стоїть на порядку денному?
Стояло. Але видно "перестояло". Чекаємо розкладів з 29/03. Можливо там це відбудеться.

До речі, аналогічно відбувається з 357/358. Двічі закривали продажу на нього в лютому.

У зв’язку з проведенням колійних ремонтних робіт на перегоні Гвіздець – Городенка-Завод зазнає тимчасових змін розклад руху приміського поїзда, що курсує у сполученні Коломия – Заліщики.
6 лютого цього року не курсуватиме поїзд № 6452/6451 сполученням Коломия – Заліщики – Коломия.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2020/february/2056/

По факту ремонтні на ділянці Коломия - Стефанешти і далі ведуться. Можливо з літнього графіку повернуть Городенку.
« Last Edit: 05.02.20 , 12:02 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 4999


View Profile
« Reply #1595 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Застав дурня Богу молитися - це про УЗ 100%!! :)) Зручний графік 204/203 профукають
Допустимо, не профукають, а використають.
Щодо 203/204. Знову щоб не казали потім "а ви писали, а ви казали..". Але за ПОПЕРЕДНІМИ даними нитку мають зберегти. Як саме - не знаю. Якщо віддадуть 005/006, то, можливо, якось по іншому прокладуть.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2181


View Profile
« Reply #1596 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

До речі, аналогічно відбувається з 357/358. Двічі закривали продажу на нього в лютому.
По факту ремонтні на ділянці Коломия - Стефанешти і далі ведуться. Можливо з літнього графіку повернуть Городенку.
357/358 залишають через Чернівці.
Крім того, Буковині повертають старий маршрут через Заліщики. Думаю, що таким способом Пасдеп намагається підвищити заселеність 7/8 на ділянці ІФ - Чернівці.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4999


View Profile
« Reply #1597 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

За 117/118 так і думалось, що через Заліщики буде.
Щодо 357/358, то, можливий, такий ще варіант: переведення його на Львів. Дальше, або у Львові, або по ІФ роз'єднання і одна група на Рахів інша на Чернівці. До Рахова можна використовувати нитку 217.
Два поїзда на ділянці Тернопіль - Стефанешти навряд чи буде з Києва.
Щодо 007/008, то пасдеп вибрав шлях, що швидкі та всякі експресні поїзда будуть курсувати самими прямими і швидким маршрутами, а дешевші, відповідно, всякими кругами з відповідним незручним часом плюс час в дорозі буде набагато довшим.

Щодо 117/118, то варто ще буде пригадати ось цю новину.

З 7 червня поїзд № 118/117 Чернівці – Київ прискориться більш ніж на півтори години.

Укрзалізниця змінила маршрут поїзда № 118/117 Чернівці – Київ. Так, починаючи з 7 червня 2014 року він курсуватиме і територією Молдови, завдяки чому прискориться більш ніж на півтори години. Зміна маршруту відбулася завдяки внесенню змін до Угоди між Урядами України і Молдови про діяльність залізничного транспорту, що дозволило зробити графік руху поїзда більш зручним для пасажирів.
Поїзд прямує в обидва напрямки без зупинок по території Молдови, оскільки прикордонно-митні операції не проводитимуться. Із Чернівців поїзд № 118/117 Чернівці – Київ відправлятиметься о 19 год. 55 хв. та прибуватиме до Києва о 08 год. 05 хв. У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься о 18.42 та прибуватиме до Чернівців о 06 год. 31хв. На шляху прямування поїзд робитиме зупинки на станціях Новоселиця, Ларга, Кам`янець-Подільський, Гречани, Хмельницький, Вінниця, Козятин-1 та Фастів 1.
Таким чином, поїзд № 118/117 Чернівці – Київ прискориться у напрямку Чернівців на 1 год. 46 хв., а у напрямку Києва – на 1 год. 35 хв. Також буде збільшено схему поїзда з 14 вагонів до 16, а це додатково близько 100 місць в один бік.
Нагадаємо, що 15 травня 2014 року Верховна Рада України ратифікувала Протокол про внесення змін до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту.
Відповідно до протоколу спрощено перетин транзитними поїздами українсько-молдовського кордону. Транзитні поїзди, пункти відправлення і призначення яких розташовані на території однієї і тієї ж самої держави, перетинатимуть кордон без зупинки – тобто без проведення державного контролю, однак лише через визначені Угодою пункти пропуску та у місцях беззупинкового перетину кордону поза пунктами пропуску, що визначені у додатку до Протоколу.

Довідково.
Угоду між Урядами України і Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту укладено 20 березня 1993 року. Протокол про внесення змін до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Молдова про діяльність залізничного транспорту підписано 12 листопада 2013 року у м. Києві.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/381477/
« Last Edit: 05.02.20 , 12:02 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1974


View Profile
« Reply #1598 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

26 березня запланована поїздка зі Львова в Дніпро. Сподівався на поїзд 204 (в той день 3/4 не курсує) квиток взяти, а тепер видно, що прийдеться по парних знову поїздами 150 + 732 їхати (поїзд 42 по часу не підходить). А 243 цілий день вдорозі профукати - нафіга??, кому це треба є для того поїзд 70.

P.S. Це я до того, таких як мій приклад, більшість і будуть робити...
« Last Edit: 05.02.20 , 13:02 by Дніпровець » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5834


View Profile
« Reply #1599 on: 05.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Якщо брати до уваги темп ходу 136 від Тернополя до Чернівівць, то резонно припустити, що за наявності 357 можна 117 гнати без зупинок, тоді загальний час в дорозі Київ - Чернівці не збільшиться і навіть схему составу можна не зменшувати. Все-таки, через Молдову всі очікували більшої економії і хутчішої динаміки.

Уявляю як до цієї новини поставились груники, тягнути на чортківських пагорбах довші состави це смерть, а якщо лок спалахне і вклякне в горловині Чорткова чи Заліщик, тоді вся лінія зупиняється нахрен. Вагони можна відбуксирували в кращому випадку з перекриттям одного перегону, на другому вкляклий лок з шальними груниками, допоміжні з обох сторін треба подавати по заборонних сигналах і брати їх хзна звідки, ну і питання як перечіпляти, якщо состав не влазить під обгон.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 501
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!