Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.07.20 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 ... 333
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 268758 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1654


View Profile
« Reply #1900 on: 16.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

До речі, про поїзд 5/6 Ужгород-Херсон (Миколаїв). Є деяка інформація, що в разі його призначення, в сторону Херсона він прибуватиме на ст. Апостолове об 11.02. Кому цікаво, то може прикинути час проходження Кривого Рогу та Херсону.
Цікаво - а зупинка на станції Шевченка передбачена? Вона судячи з логіки буде о 4-5 ранку

У поїзду 5/6 Ужгород - Херсон буде зупинка по станції Т.Г. Шевченко: 06.06 - 06.21 в сторону Херсона, 22.47 - 23.02 в сторону Заходу.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1654


View Profile
« Reply #1901 on: 16.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

На новий графік я не побачив ні 268/267 Ковель - Київ, ні 188/187 Ковель - Дніпро!  Виходить, що вони можуть цими вагонами лише доповнити склад поїзду 88/87  (поки 58/57 не стане щоденним)??
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9263


View Profile
« Reply #1902 on: 16.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Якщо вистачить розуму не призначати одоробло 291/292 Ковель - Одеса, який все одно на Одесу вивозить Київ, то навіть з двома складами "ЛГБТшних озер" цілком можна без додаткових вагонів вирулити, окрім усього діючого ще додати 57/58 щоденно та 87/88 складом з 20 вагонів через день.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1042


View Profile
« Reply #1903 on: 17.02.20 , 06:02 »
Share Reply with quote

Якщо вистачить розуму не призначати одоробло 291/292 Ковель - Одеса, який все одно на Одесу вивозить Київ, то навіть з двома складами "ЛГБТшних озер" цілком можна без додаткових вагонів вирулити, окрім усього діючого ще додати 57/58 щоденно та 87/88 складом з 20 вагонів через день.

В тому і весь зміст-без задіювання додаткових вагонів вивезти ще і Київ до Одеси. А 87/88 черезденно призначити повним складом в обороті з 97/98, без задіювання додаткових вагонів. Але потрібно йому, тоді змінювати розклад
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9263


View Profile
« Reply #1904 on: 17.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

Нащо змінювати? 6,5 годин у Ковелі не вистачить?
Он 41/42 в Дніпрі за 5 годин обслуговують.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1042


View Profile
« Reply #1905 on: 17.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

Нащо змінювати? 6,5 годин у Ковелі не вистачить?
Он 41/42 в Дніпрі за 5 годин обслуговують.
97 прибуває до Ковеля в 7.32,а 88 відправляється в 10.14
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9263


View Profile
« Reply #1906 on: 17.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

А зворотно?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1042


View Profile
« Reply #1907 on: 17.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

А зворотно?
Але ж хіба без обслуговування він може проїхати такий довгий вояж? Спочатку до Києва, потім до Новоалексіївки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9263


View Profile
« Reply #1908 on: 17.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Ну так екіпіювати його чаєм, білизною та за потреби замінити вагон, який потребує ремонту, можна й за 2,5 години.
Таких поїздів, особливо літніх, які мають подвійний оборот у нас досить багато. Той же 101/102 та 297/298 по Києву. Зараз планують 11/12 на 49/50 взагалі за 40 хвилин по Києву.
Ну й той же 71/72 взагалі екпіюють на подвійний оборот з 143/144 по Києву у Запоріжжі.
Раніше до 2013 року включно взагалі були потрійні обороти, коли вагонів на Крим не вистачало.
Logged
sean
Active user

Posts: 4738


View Profile
« Reply #1909 on: 17.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Раніше до 2013 року включно взагалі були потрійні обороти, коли вагонів на Крим не вистачало.
Я пам'ятаю в 2000-х - ранніх 2010-х
132 Хм-Сімф / 238 Сімф-К / 222 К-Керч / 222 Керч-К / 237 К-Сімф / 132 Сімф-Хм - 6 діб в дорозі
Хз, як ті провідники виживали в таких умовах
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 ... 333
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!