Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.06.20 , 01:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 ... 285
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 233145 times)
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #2280 on: 13.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Угу. Сначала насрал в своей сфере компетенции, потом слился.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2281 on: 13.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Статистика заповнюваності поїзду 188 Ковель - Дніпро сьогодні (на перший рейс) говорить все сама за себе. І це при тому, що сьогодні п'ятниця і продаж квитків здійснювався понад місяць.

На 15 марта меньше свободных мест.

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5578


View Profile
« Reply #2282 on: 13.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Тобто, якщо вчасно не осаджувати секту свідків проїзду за три копійки, то найближчий рік на форумі буде дикий лемент?

188 робили навіть не ми. Критику, якщо я не помиляюсь, давав лише Кримчанин. Зводилась до двох пунктів: в одну сторону немає Луцька, і проїзд не три копійки через коефіцієнт допа. Натомість пропонувалось за дві з половиною години спробувати екіпірувати "Лісову піську" на двохсуточний оборот, перехрестити й відправити в оборот з "Говносвитязем".

Ми не подавали б цю пропозицію, бо хотілось би знати, де в Ковелі заправляють состав водою, скільки кранів і яка швидкість заправки. Також з розповідей криворізького колеги ми знаємо, що провідників більше не заставляють тягати тюки з білизною, після того як один з колег скінчався просто на тюку. А в Ковелі ще й тюки важчі через коефіцієнт вологості. Полісся, криві лапки, всі діла. Альтернативою був мій варіант - жорстко переробити графіки трьом поїздам, що посеред року не робиться.

Отже, за давньою форумною традицією, поїзд - обісрано, реальних альтернативних варіантів - не розроблено. Тепер якщо ми раптом захочемо відстояти якийсь поїзд від відміни, то спочатку треба буде подолати внутрішню опозицію, яка волатиме "Давай отмєняй, всі наші проблеми в жизні через вас, убиточних".

І якщо ви уважно дивились статистику від Верта, то могли б зауважити, що падіння почалось не півроку тому, а ще до того, як один актор комічного жанру викликав на стадіон одного сивочолого свинарчука. Півроку тому був не початок, а прискорення тенденції.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #2283 on: 13.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote



І якщо ви уважно дивились статистику від Верта, то могли б зауважити, що падіння почалось не півроку тому, а ще до того, як один актор комічного жанру викликав на стадіон одного сивочолого свинарчука. Півроку тому був не початок, а прискорення тенденції.
Так, при чому така ситуація не тільки в перевезеннях, але іще в багатьох сферах.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1132


View Profile
« Reply #2284 on: 13.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Статистика заповнюваності поїзду 188 Ковель - Дніпро сьогодні (на перший рейс) говорить все сама за себе. І це при тому, що сьогодні п'ятниця і продаж квитків здійснювався понад місяць.

На 15 марта меньше свободных мест.

Так повагонка же и ещё не все резервы открылись на 15 число, надо смотреть наличие перед отправлением, но в целом заполняемость по примеру сегодняшнего дня скверная.



Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4835


View Profile
« Reply #2285 on: 13.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Так. Дійсно.
Можна порадіти за КШ. Він вчасно смився. :)

Как и Гончарук. Еще будут с ностальгией вспоминать молодое правительство реформаторов, давшее народу дешевый доллар. ;)
Logged
Entony
Active user

Posts: 3987


View Profile
« Reply #2286 on: 13.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Все можливо. :)
До речі, про 187/188. Ходять чутки (в певних колах), що після 29/03 має бути як Ковель - Запоріжжя.
Але в світлі заповнюваності...
Скоро дізнаємося.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9217


View Profile
« Reply #2287 on: 13.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Тобто, якщо вчасно не осаджувати секту свідків проїзду за три копійки, то найближчий рік на форумі буде дикий лемент?

188 робили навіть не ми. Критику, якщо я не помиляюсь, давав лише Кримчанин. Зводилась до двох пунктів: в одну сторону немає Луцька, і проїзд не три копійки через коефіцієнт допа. Натомість пропонувалось за дві з половиною години спробувати екіпірувати "Лісову піську" на двохсуточний оборот, перехрестити й відправити в оборот з "Говносвитязем".
Ні, Вікторе, критика зводилася до трьох пунктів.
1. Немає заїзду до Луцька в обидві сторони, а не в одну. Передивись уважно розклад.
2. Немає Запоріжжя, яке дуже непогано юзає 87. А користуватися тим же 187 від Дніпра до Луцька з двома пересадками немає жодного сенсу, краще тоді юзати 127 від Знам'янки.
3. Знову ти був неуважним. Не тільки через коефіцієнт допу, а й через множення коефіцієнту допу на фірмовий коефіцієнт. Зараз купе в березні в суботу Дніпро - Ковель 560 грн - це занадто для поїзда без Луцька та Запору та зі звичайними Амендорфами. Він по суті дуже зручний лише для сполучення Дніпро - Рівне, ну й Луцьк - Дніпро в один бік, бо прибуває в адекватний час (в інший його
краще замінити 127 зі Знам'янки, ніж пересідати по Ківерцях), хоча й зворотно теж можна його на ділянці Луцьк - Дніпро замінити зв'язкою 128 + 42 з пересадкою по тому ж Козятину, а не петляти на посадку в Ківерці.
Й, найгірше, що улюблений тобою "високий сезон" не дуже його завантажить, бо Дніпро - Рівне це не той потік щоб його завантажити, а Дніпро не їздить масово відпочивати на Волинські озера. До того ж 127/128 також рідко в аншлазі, тому на потік з проміжних станцій як на мене розраховувати марно.

Стосовно пропозицій обертати 87/88 з 97/98 повним складом - да це моя пропозиція та я не бачу в ній нічого поганого.
Заправити водою склад можна значно швидше, ніж 3,5 години, он у Дніпрі транзитні заправляють під час 20-хвилинної стоянки (я розумію, що це трохи різні речі, але все одно), та екіпіювати його на подвійний оборот. А при потребі й переформувати склад, якщо якісь вагони треба замінити.
Он той же Тясмин завжди обертається на 255/256 по Львову взагалі без обслуговування, в тепер ще й через Колосівку, аналогічно 139/140 на 239/240 по Лисичанську. В обох випадках це взагалі подвійний оборот без обслуговування, причому ще більш тривалий.
В мене навіть можливо екіпіювати на кожний рейс окремо, просто технологічні роботи зі складом проводити лише між прибуттям з Новоолексіївки та відправленням на Київ.
« Last Edit: 13.03.20 , 22:03 by Крымчанин UA » Logged
EKS
Active user

Posts: 521


View Profile
« Reply #2288 on: 14.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Статистика заповнюваності поїзду 188 Ковель - Дніпро сьогодні (на перший рейс) говорить все сама за себе. І це при тому, що сьогодні п'ятниця і продаж квитків здійснювався понад місяць.

На 15 марта меньше свободных мест.

Так повагонка же и ещё не все резервы открылись на 15 число, надо смотреть наличие перед отправлением, но в целом заполняемость по примеру сегодняшнего дня скверная.




Конечно, он и будет полупустой. Большая часть мест открывается за сутки до отправления. Большинство потенциальных пассажиров об этом не знает. Такая же история была и с 268/267.
И все таки я за 268/267! Доехать до столицы, а потом куда уггодно. Хоть в Днепр, Одессу, Харьков и т.п.
Вопрос в нормальном расписании и более затребованном маршруте...
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #2289 on: 14.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

На рахунок поїзда 187\188.
На форумі вже були докази того, що пасажиропотік з Запоріжжя та Дніпра в Рівне набагато більший ніж в Луцьк.
Це було зроблено на основі статистики поїзда 87\88 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124512.msg513172#msg513172
Тоді навіть адміністратор форуму звертав на це увагу:
Кстати, по поезду Новоалексеевка-Ковель почему-то аж 4 таблицы, наверное в какие-то дни он шел другим графиком.
Так вот меня удивило, что очень много пассажиров ездит из Днепра и Запорожья в Ровно. Даже больше чем в Луцк.
Ну Ровно по населению больше, чем Луцк (как город, так и область), поэтому все логично.
Не логічно. Рівне більше Луцька неістотно, процентів на ~14%. А пассажирів з Дніпра+Запоріжжя до Рівного vs до Луцька більш ніж вдвічі більше.
Ясне діло, що Луцьк би зайвим не був на маршруті поїзда. Але й плакати за відсутністю там зупинки не треба.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 ... 285
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!