Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... 371
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 310418 times)
Entony
Active user

Posts: 4292


View Profile
« Reply #2340 on: 21.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Можливість є але ніхто тим не збирається займатися. Служебка з 29/03 по УЗ є готова, по приміським телеграми вже готові зі змінами з 29/03.
Відповідо, коли б не закінчився карантин (3 квітня чи пізніше) розклади будуть ті, що є з 29/03. Можливо якісь пасажирські/приміські не будуть відразу призначені але графік точно ніхто не буде міняти. Моя така думка.
Logged
ПЧ
Active user

Posts: 593


View Profile
« Reply #2341 on: 21.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Можливість є але ніхто тим не збирається займатися. Служебка з 29/03 по УЗ є готова, по приміським телеграми вже готові зі змінами з 29/03.
Відповідо, коли б не закінчився карантин (3 квітня чи пізніше) розклади будуть ті, що є з 29/03. Можливо якісь пасажирські/приміські не будуть відразу призначені але графік точно ніхто не буде міняти. Моя така думка.
Совершенно верно! Абсолютно верная думка, которая и соответствуют действительности! Служебные расписания на период после перевода часов на лето -- свёрстаны и есть в доступе (прямые доказательства -- здесь на форуме в соответствующей теме), служебные телеграммы со всеми расписаниями, в том числе и по пригороду, разосланы на места, и только, как поступит команда -- они и все будут введены в действие, и справочная информация по расписаниям для пассажиров враз появится на соответствующих сайтах.
« Last Edit: 21.03.20 , 11:03 by ПЧ » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #2342 on: 21.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

А я бы не исключал появления поездов с нуля.
Карантин явно будет продолжен на тех территориях, где есть случаи заболевания. Но наверняка будет несколько областей, где поездки на заработки в Италию не очень популярны, а обычный туризм в Европу мало кто себе позволяет - и на этих территориях/областях карантин скорее всего отменят. И тогда возможно появление поездов типа Черкассы - Кропивницкий или Сумы - Чернигов, т.к. о поездах Киев - Черновцы явно в ближайшие месяцы не стоит даже мечтать, но тем областям, которые это все обойдет стороной, транспорт нужен.
Подобным образом в 2014 году появился поезд Харьков - Сватово, который потом по сути превратился в Хмельницкий - Лисичанск.
Еще возможно появление интересных маршрутов пригорода, например вместо Запорожье - Синельниково могут появиться поезда Запорожье - Новогуполовка, если в   Днепропетровской области карантин продолжат, а Запорожскую обойдет стороной. И такие поезда явно будут не по тому графику, который есть в служебке, т.к. получится совсем другой оборот по конечным. Пример подобного появления маршрута тоже есть - электрички Запорожье - Сиваш.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5091


View Profile
« Reply #2343 on: 21.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Это по имиджевым соображениям вряд ли случится, когда и если движение будет возобновлено.

Потому что фактически, как и в случае с движением по Донбассу, станет означать распад на территории команчей.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5593


View Profile
« Reply #2344 on: 21.03.20 , 19:03 »
Share Reply with quote

Но наверняка будет несколько областей, где поездки на заработки в Италию не очень популярны, а обычный туризм в Европу мало кто себе позволяет - и на этих территориях/областях карантин скорее всего отменят.
Думаю,  що таких областей в Україні немає.  Знайома,  яка пару років тому працювала в Італії на оливках, розповідала, що зустрічала там українок з різних регіонів України: і з Запоріжжя, і з Донбасу,  і з Херсонщини.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #2345 on: 21.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Я би  ще очікував максимальне скорочення витрат на пасажирку. Криза, що призведе до зменшення паспотоків і найбільш відчутне буде падіння в більш платоспроможному  сегменті. Ну і зменшення об'єму вантажних перевезень, падіння промисловості і взагалі дуже скрутна ситуація, пасажирку банально не буде з чого фінансувати)
І тут оптимізацію б варто було проводити максимально грамотно. Останні п'ять років всі оптимізації зводилися до затикання наявних дир, не розглядалася проблема комплексно. Маємо не гнучку систему тарифоутворення, непродумані маршрути, які часто будувалися не з урахуванням паспотоків/альтернатив і без обрахування економічної доцільності(хоча тут які можуть бути розрахунки, якщо  немає адекватної  собівартості).

Поживемо - побачимо. Але думаю постраждають багато поїздів. І думаю по багатьох потрібно буде оперативно подавати пропозиції до органів влади, щоб в регіонів не забирали сполучення.
« Last Edit: 21.03.20 , 20:03 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 4712


View Profile
« Reply #2346 on: 21.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Звідки висновок, що платоспроможний сегмент сильно впаде? Вже не в перший раз звучить теза. І у 2015 році лунали подібні роздуми, та це не завадило призначати дорогі фірмачі та поступово підвищувати ціни на наявні.

Якщо він раптом впаде, то згадайте дії УЗ. Вони ліпше зменшать періодичність бюджетного, ніж відмінять прибутковий дорогий.
Я би  ще очікував максимальне скорочення витрат на пасажирку.
Тепер в дуже складний період ця вся структура буде потребувати стільки коштів, що банально держава не зможе собі цього дозволити.
Це з однієї сторони. А з іншої – на даний момент пасажирське сполучення взагалі не курсує, не генерує збитків. Тому після відновлення має бути певний запас фінансів до кінця поточного року.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #2347 on: 21.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Звідки висновок, що платоспроможний сегмент сильно впаде? Вже не в перший раз звучить теза. І у 2015 році лунали подібні роздуми, та це не завадило призначати дорогі фірмачі та поступово підвищувати ціни на наявні.

Якщо він раптом впаде, то згадайте дії УЗ. Вони ліпше зменшать періодичність бюджетного, ніж відмінять прибутковий дорогий.
Я би  ще очікував максимальне скорочення витрат на пасажирку.
Тепер в дуже складний період ця вся структура буде потребувати стільки коштів, що банально держава не зможе собі цього дозволити.
Це з однієї сторони. А з іншої – на даний момент пасажирське сполучення взагалі не курсує, не генерує збитків. Тому після відновлення має бути певний запас фінансів до кінця поточного року.

Так, в найбільшій зоні ризику якраз бюджетні потяги. Якраз їх ймовірно і будуть різати. При чому часто безальтернативні.
Ну і ж компенсацію співробітникам за простій ж будуть виплачувати. Ну і утримання інфраструктури. Тож тут теж риторичне питання-коли збитків більше, коли все їздить чи коли стоїть, але витрачаються кошти на підтримання.
Ну і падіння вантажообороту, це теж дуже важливий фактор. Пасажирку не буде за рахунок чого фінансувати.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5694


View Profile
« Reply #2348 on: 21.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Це з однієї сторони. А з іншої – на даний момент пасажирське сполучення взагалі не курсує, не генерує збитків. Тому після відновлення має бути певний запас фінансів до кінця поточного року.

Сейчас отмена сообщения это во благо. Пассажиропоток и так с середины января падал, причем падал как раз спрос на дорогой сегмент, который дотирует дешевый. После объявления карантина в школах/вузах и отмены поездок за границу, пошли массовые возвраты организованных групп, вернули тысячи билетов, которые бы никто никогда не купил. И вот такие поезда, как 5/6, 133/134 с графиком Львов-Кривой Рог 9.00 - 1.33, 259/260, Лисичанск-Херсон - с 29 марта добавили бы еще сверху этого всего миллионы убытков.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #2349 on: 21.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Що стосується безпосередньо "Бандери", то без об"єднання з 81, "санітарної обрізки" 86 і 88 по Запоріжжю, та доброго туристичного прибуття у Львів там діла не буде. Буде Львів 21:10 - Ковель 01:10-01:15 - Коростень 07:15-07:35 - Київ 09:50-10:10 - Харків 18:55-19:30 - Запоріжжя 23:50-00:15 - Новоолексіївка 04:05, Новоолексіївка 06:05 - Запоріжжя 09:20-09:25 - Харків 13:35-14:00 - Київ 21:20-21:40 - Коростень 23:40-00:00 - Ковель 06:00-06:05 - Львів 10:00. Бахмут взагалі висосана проблема, дав туди половинку 45 і закрив тему. Решта потягів тут не буду наводити, щоб не ранити чиїсь юні душі.
« Last Edit: 21.03.20 , 21:03 by Г-дзе » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... 371
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!