Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.06.20 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 ... 286
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 235357 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #2350 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Чому "чотири столиці" після завтра прибудуть до Києва майже на годину пізніше? Вони поїдуть іншою трасою?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #2351 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Так, в найбільшій зоні ризику якраз бюджетні потяги. Якраз їх ймовірно і будуть різати. При чому часто безальтернативні.
А подивіться не на безальтернативні напрямки.
Ну і ж компенсацію співробітникам за простій ж будуть виплачувати. Ну і утримання інфраструктури. Тож тут теж риторичне питання-коли збитків більше, коли все їздить чи коли стоїть, але витрачаються кошти на підтримання.
Вантажний рух не скасовували.
Ну і падіння вантажообороту, це теж дуже важливий фактор. Пасажирку не буде за рахунок чого фінансувати.
Так а на основі чого робиться висновок. А може навпаки попит на те ж зерно зросте, а з ним і ціна продукту.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #2352 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Що стосується безпосередньо "Бандери", то без об"єднання з 81, "санітарної обрізки" 86 і 88 по Запоріжжю, та доброго туристичного прибуття у Львів там діла не буде. Буде Львів 21:10 - Ковель 01:10-01:15 - Коростень 07:15-07:35 - Київ 09:50-10:10 - Харків 18:55-19:30 - Запоріжжя 23:50-00:15 - Новоолексіївка 04:05, Новоолексіївка 06:05 - Запоріжжя 09:20-09:25 - Харків 13:35-14:00 - Київ 21:20-21:40 - Коростень 23:40-00:00 - Ковель 06:00-06:05 - Львів 10:00. Бахмут взагалі висосана проблема, дав туди половинку 45 і закрив тему. Решта потягів тут не буду наводити, щоб не ранити чиїсь юні душі.


І так, яким чином такий підхід зможе збільшити виручку Бандери? Після Києва-це буде повітровоз, тикий як і зараз. До Новоалексіївки взагалі будемо довозити три каліки. Ну а покращити населеність між Львовом і Києвом можемо за рахунок збирання Житомира і організації графіка 18-6 між Львовом та Києвом і зворотньо.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #2353 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote


Так а на основі чого робиться висновок. А може навпаки попит на те ж зерно зросте, а з ним і ціна продукту.
Зерно це лише n-ий відсоток від всіх перевезень залізниці.
Ну і як показує практика, кризові періоди впливають і на попит на зерно,відбувається падіння попиту відповідно і ціни . Коливання не настільки сильні, як наприклад на нафту, але теж досить відчутні.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #2354 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Так, в найбільшій зоні ризику якраз бюджетні потяги. Якраз їх ймовірно і будуть різати. При чому часто безальтернативні.
А подивіться не на безальтернативні напрямки.
Ну і ж компенсацію співробітникам за простій ж будуть виплачувати. Ну і утримання інфраструктури. Тож тут теж риторичне питання-коли збитків більше, коли все їздить чи коли стоїть, але витрачаються кошти на підтримання.
Вантажний рух не скасовували.

Але ж по їх методиках витрати на інфраструктуру розділяються між вантажними і пасажирськими перевезеннями.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9218


View Profile
« Reply #2355 on: 21.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Тобто, єдиний варіант Львів - Новоолексіївка це буде через Ковель, Київ та Харків з прибуттям о 4.05??? О_О
Logged
sergius
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #2356 on: 21.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Сейчас отмена сообщения это во благо. Пассажиропоток и так с середины января падал, причем падал как раз спрос на дорогой сегмент, который дотирует дешевый.
Так это сезонное падение. А перед этим указывалось про значительное падение именно на бизнес-сегмент вообще, на любой период. Возникло чувство дежавю, вспомнилось скептическое отношение к назначению 115/116 в 2015-ом. Мол, народ не потянет финансово дорогой рейс с минимум остановок. Но он тогда устоял, и дополнился 113/114.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #2357 on: 21.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Зерно це лише n-ий відсоток від всіх перевезень залізниці.
Так, біля ~10%.
https://biz.censor.net.ua/resonance/3129795/pochemu_ukrzaliznytsya_hochet_likvidirovat_tarifnye_klassy_gruzov
Ну і як показує практика, кризові періоди впливають і на попит на зерно,відбувається падіння попиту відповідно і ціни . Коливання не настільки сильні, як наприклад на нафту, але теж досить відчутні.
Які дослідження по цій тезі?

upd: наприклад, стаття за 2018 рік
http://uga.ua/meanings/yaki-perspektivi-zernovogo-rinku-ukrayini-2030-roku/
« Last Edit: 21.03.20 , 22:03 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1541


View Profile
« Reply #2358 on: 21.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Сейчас отмена сообщения это во благо. Пассажиропоток и так с середины января падал, причем падал как раз спрос на дорогой сегмент, который дотирует дешевый.
Так это сезонное падение. А перед этим указывалось про значительное падение именно на бизнес-сегмент вообще, на любой период. Возникло чувство дежавю, вспомнилось скептическое отношение к назначению 115/116 в 2015-ом. Мол, народ не потянет финансово дорогой рейс с минимум остановок. Но он тогда устоял, и дополнился 113/114.

На мою думку, порівняння з 2014/15 роками і навіть з 2008/09 роками не дуже коректно, там хоч і були спади, але хоч якось працювало, а в цей раз спостерігається майже повна зупинка економіки (ще й на фоні епідемії), тому будь-які висновки передчасно робити.
« Last Edit: 21.03.20 , 22:03 by Дніпровець » Logged
sergius
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #2359 on: 21.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

На мою думку, порівняння з 2014/15 роками і навіть з 2008/09 роками не дуже коректно, там хоч і були спали, але хоч якось працювало, а в цей раз спостерігається майже повна зупинка економіки (ще й на фоні епідемії), тому будь-які висновки передчасно робити.
Тут згоден, що передчасно.
Та думка така. Не для всіх поголівно ціна є ключовим фактором при виборі рейсу.
« Last Edit: 21.03.20 , 22:03 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 ... 286
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!