Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 ... 484
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2019-2020 рр. (обговорення)  (Read 419825 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #4120 on: 18.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Прикордонна зона - це швидше Попасна, а так що 46, що 140 обслуговують серульовську агломерацію, і обидва незручні для фронтовиків. Фактично даний графік – це закриття функціоналу Харків – Лисичанськ після відміни 600-го, який повісили на 140, який тепер можна не відновлювати. Тільки без Пісьок Рядковського та маршруту через Зміїв ім. Жаботюка.

Можна й перекласти в бік Лисичанська на -1 годину, але тоді його в самий пік доведеться заводити по Києву, і багато чого кроїти.
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #4121 on: 18.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

0% - це можливість відновлення поїзда 141/142 на даний час. Але, звісно, завжди може статись чудо у вигляді "політичної пентрації". :) Але щось напевне не дуже й треба цей поїзд, якщо не відновлюють. І політики всякі мовчать.
Ніхто ж не вірив, що відновлять 601/602, але Криклій натиснув і відновили.
21/22 до Трускавця також не просто так призначили.
Щодо Лисичанська. А чи не запізнє прибуття? Вроді в так звані прикордонні зони потрібне ранкове прибуття, адже люди в основному їдуть дальше Лисичанська.
Ну і не зрозуміло поки, що на нас чекає в новому графіку. Поки ніякого інсайду немає. В мене є свої бачення, що багато потягів взагалі не прокладатимуть після 13/12.
Щодо 141/142 - шанси є, отримав відповідь на ФБ, Рівненська ОДА підняла гвалт, і офіційно до УЗ звернулися, надійшла відповідь від УЗ до РОДА, сказали що найближчим часом оновлять.
21/22 призначили з метою щоб грохнути 111/112 говножанщину і саме маршрут такий як у говножанщини.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #4122 on: 18.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

21/22 призначили з метою щоб грохнути 111/112 говножанщину і саме маршрут такий як у говножанщини.
Його переклали на Суми, зараз так їздить.
Logged
Андрей Харьковчанин
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #4123 on: 18.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

21/22 призначили з метою щоб грохнути 111/112 говножанщину і саме маршрут такий як у говножанщини.
Його переклали на Суми, зараз так їздить.
Спочатку його хотіли через Полтаву пускати, а через Суми переклали із-за того що Сумщина налетіла на УЗ.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #4124 on: 18.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ці всі ОДА самі не можуть розібратися. Стосовно тієї ж Межової. Подовжений раз на тиждень прміський Дніпро - Межова дозволили виконувати лише раз на тиждень. Правда, день тижня дозволили обрати ОТГ. Обрали понеділок. Ок, логічно, бо проти ночі на понеділок їдуть роботяги тиждень працювати. Але рейс з Дніпра відправленням о 20.40 у неділю ввечері, який теж мали продовжити до Межової - з пасажирами виконувати не дали дозволу комісія ТБ та НС ДОДА. Від Чаплине до Межової лише засилкою, хоча за розкладом у Межову він прибуває вже в понеділок. Проте рейс, що вирушає ввечері до Межової о 20.40 - теж до Межової, а ось оборотний рейс у вівторок з Межової так само не дозволили з пасажирами. З Межової до Чаплине без пасажирів, далі до Дніпра з пасажирами.
Так само з цим 827/828 яким по суті задля передвиборного піару поставила ОДА ногу на груди УЗ. Цим самим складом, який обслуговував Дніпро - Покровськ.
Тому в даній ситуації тут не стільки до "кріпких" питання, скільки до того, що в самій ДОДА права рука не знає, або не хоче визнавати, що робить ліва рука.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4125 on: 18.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

0% - це можливість відновлення поїзда 141/142 на даний час. Але, звісно, завжди може статись чудо у вигляді "політичної пентрації". :) Але щось напевне не дуже й треба цей поїзд, якщо не відновлюють. І політики всякі мовчать.
Ніхто ж не вірив, що відновлять 601/602, але Криклій натиснув і відновили.
21/22 до Трускавця також не просто так призначили.
Щодо Лисичанська. А чи не запізнє прибуття? Вроді в так звані прикордонні зони потрібне ранкове прибуття, адже люди в основному їдуть дальше Лисичанська.
Ну і не зрозуміло поки, що на нас чекає в новому графіку. Поки ніякого інсайду немає. В мене є свої бачення, що багато потягів взагалі не прокладатимуть після 13/12.
Щодо 141/142 - шанси є, отримав відповідь на ФБ, Рівненська ОДА підняла гвалт, і офіційно до УЗ звернулися, надійшла відповідь від УЗ до РОДА, сказали що найближчим часом оновлять.
21/22 призначили з метою щоб грохнути 111/112 говножанщину і саме маршрут такий як у говножанщини.
Але щоб УЗ не зробила все у своєму стилі. Просить Рівненщина. Отримаєте гіпотетичний Львів - Київ без видовження до Бахмута. :)
Так. Дійсно хотіли 21/22 і прокладали через Полтаву на початках. Потім добавили Суми.
Але цікаво буде подивитись на заповнюваність 21/22 у світлі майже щоденно курсування 45/46: 2 рази в 3 дні.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1784


View Profile
« Reply #4126 on: 18.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

0% - це можливість відновлення поїзда 141/142 на даний час. Але, звісно, завжди може статись чудо у вигляді "політичної пентрації". :) Але щось напевне не дуже й треба цей поїзд, якщо не відновлюють. І політики всякі мовчать.
Ніхто ж не вірив, що відновлять 601/602, але Криклій натиснув і відновили.
21/22 до Трускавця також не просто так призначили.
Щодо Лисичанська. А чи не запізнє прибуття? Вроді в так звані прикордонні зони потрібне ранкове прибуття, адже люди в основному їдуть дальше Лисичанська.
Ну і не зрозуміло поки, що на нас чекає в новому графіку. Поки ніякого інсайду немає. В мене є свої бачення, що багато потягів взагалі не прокладатимуть після 13/12.

Стосовно нового графіку поїздів на 2020/21 роки (мої прогнози): графіки руху поїздів залишиться +/- без змін у порівнянні з нинішнім, але як мінімум до літа більшість графіків не вийдуть за межі служебки (хоча звісно все залежатиме від розвитку епідемії). Під час підвищення попиту новорічних свят УЗ буде викручуватися 200-тими (або тимчасовим збільшенням періодичності курсування існуючим), як це відбувалося літом.
Ну і призначення потягу 21/22 Харків - Трускавець (через Суми, Хмельницький) це далеко не останнє подібне призначення такого характеру...  
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #4127 on: 18.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Хуже то, что, вероятно, заодно и антоновскую кукушку прикончат.
На жаль. Вишукана підла тактика УЗ по вузькоколійках - невтручання в ситуацію. Рішень про закриття не приймають, але і не обслуговують для подальшої природної кончини. Боржавській уже кінець - депо від ресурсів відрізане, персоналу майже нема, цигани ходять в гості, колії не видно в чагарнику, на Хмільнику вітер гуляє.
Антонівку може врятувати хіба те, що там ініціативні працівники, які не дадуть депо розтягти по частинах. Але колія теж без руху дуже заросла.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #4128 on: 18.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

А як це "багато потягів взагалі не прокладатимуть після 13/12", от як ви це бачите?

Нормативно курсування деяких потягів призупинене в зв’язку з пандемією, до окремого рішення комісії з ТБ та НС. Щоб їх не прокладати на новий графік, з нормативної точки зору на кожен такий потяг повинна бути телеграма не про призупинення, а про скасування, в зв’язку з гострою хронічною хернею, зношеністю, тощо, з візами всіх причетних. Причому їхнє улюблене формулювання "в зв’язку з низьким пасажиропотоком" у цьому випадку "не канає".

Часи, коли УЗ могла творити беспрєдєл, пішли у минуле, тепер будь-яка телеграма від причетних, кожен їхній пидорастичний рух в бік якоїсь відміни миттєво переводяться в публічну площину, отримують медійний розголос та відповідну реакцію. Думаю, не за горами часи, коли їх ловитимуть просто на Гедройця, братимуть у щільне коло й задаватимуть багато питань. Всіх уже дістала дебільна контора, яка ненавидить пасажирів, бо з них не поімєєш відкату, клала болт на якість обслуговування, не може скласти собі ціну, не знає скільки їм обходиться пасажирокілометр, не може надати жодних притомних розрахунків на Робочі групи чи в органи місцевого самоврядування.

Мій прогноз простий – усі потяги з діючого НГРП будуть перекладені на новий розклад в грудні, а от танці для ковідобєсів триватимуть. Тобто відновлення поїздів й далі буде не за принципом червоних чи сірих зон, а за принципом спочатку найдорожчі, з мінімумом плацкартних вагонів, і по максимуму відтягуватимуть запуск швидких і пасажирських з від’ємною (за їх кончєними розрахунками) рентабельністю. Останні зі списку відновлюватимуть, коли буде якісний пресинг з боку очільників ОДА чи депутатів, здатних взяти воруватих госпідарників за шкірку й доступно пояснити їм їхнє місце біля суспільної параші.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #4129 on: 18.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Спробую пояснити, що означало це моє формулювання.
Після відходу КШ призначенням/відновленням/змінами тих чи інших поїздів керують ті люди, які дійсно знають ситуацію і знають кожен потяг, маршрут і тд. Вони вміють філігранно зробити так, що "і вашим, і нашим" було добре.
Наприклад, коли постало питання про призначення потягу з Києва до Рахова (і мова йшла про відновлення 357/358 або ще краще продовження 43/44 до Рахова), то пасдеп зробив фірмовий 217/218 північним шляхом з мінімумом зупинок і максимумом фірмовості. Благо вдалось додати хоча б 2 плацкарти і то з максимальним коефіцієнтом фірмовості. Цей приклад показує, що як майстерно теперішні керівники пасдепу вміють зробити добре "і вашим, і нашим".  
Інколи провернути таку фішку не вдавалось. Той же 601/602. Як не крути але прийшлось піти на поступки, коли було трохи пресингу зверху.
Просто по іншим поїздам я не бачу такого ефекту. Ну так є розмови про той же 141/142. Але поки результату немає. Час іде. По Сумах були проблеми з непризначенням потягів. Просили на Одесу, Харків та Костянтинівку. По факту отримали 21/22 і додатковий рейс 45/46.
Так от виходячи з того мені здається, що з нового графіку ось таких "фішок" пасдеп наробить багато. Не буду проходитись по кожному поїзді. Звісно, можливо, нитки, то вони намалюють "за вказівкою" всіх не призначених поїздів на зараз. Але чи призначать їх?
Щодо розголосу в ЗМІ. На мою суб'єктивну думку раніше було більше новин. Зараз УЗ навчилась "прикриватись" червоними зонами, рішеннями КМУ і тд.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 ... 484
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!