Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Перемишль

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Перемишль  (Read 3589 times)
SW7
User

Posts: 97


View Profile
« on: 23.10.19 , 03:10 »
Share Reply with quote

Не вдалось знайти окрему тему про ст. Пшемисль.
Але хочу спростувати низку міфів, пов'язаних з Пшемислем, пересадками там тощо. Аж надто колоритна моя поїздка.
Приїхав з України на ніч. Автобуси від Необус і PKS в Білгораю тощо мені не підходили, бо в мене на залізниці пільги. А поїзд у мене був аж під ранок
УВАГА ТИМ, ХТО ЗДІЙСНЮЄ ПЕРЕСАДКУ НА ЦІЙ СТАНЦІЇ.
1) чи то хтось стрибнув під поїзд або щось подібне, але  в час мого перебування на вокзалі поїзди прибували зі спізненням 4 години (крім примських, бо аварія була десь далеко).
п.Одеса-Пшемисль нікого не чекав. Зі слів тих, хто вийшов з польських поїздів, кондуктори сказали пасажирам, що в касі все зроблять.
Але остання каса закривається одразу після переслідування вечірнього кримського поїзда Медика-Жешув. До ранку.
Як наслідок люди сиділи до прибуття п.Вроцлав-Львів (прибув уже вчасно). В який усіх взяли за готівку в розмірі 100 зл. Кілька більш креативних людей таки зачекали 4 ранку, коли йде 9 автобус на кордон
2) на вокзалі на відміну від Жешува відсутня або десь лежить ледачкує охорона. Не бачили її ні разу за 5 годин. ходять професійні шулери в кількості близько 5 осіб.
Схеми розводу відносно свіжі:
- старша пані, яка вправно зображає хвору на голову і схиблену на пиві, розпитує, що то таке павербанк або подивись-но мені в інтернеті про коштовне каміння і щоб краще розгледіти бере в руки. До речі, таке ж зустрічав у верхньому залі південного вокзалу Київ-Пас
- "бригада": милий, але трохи бруднуватий нижче колін чоловік пенсійного віку з похідним рюкзаком питає, як пройти в центр міста, але мовляв ще рано і починає надавати. Тим часом інший чоловік б'є хаотично по екрані білетомата (навіть не по кнопках) і волає на поміч. Неважко здогадатися, що зробить "пенсіонер-турист", поки ви пояснюватимете.
- допоможіть мені купити квиток в білетоматі, але вкиньте свої мілкі гроші, бо в мене сотка. Я вам тоді віддам.
Полювання на наївних цього разу здалося настирнішим, ніж навіть вночі на вокзалі в Болгарії чи Румунії. І пожалітись нікому.

П.с.в мене нічого не вкрали, в мене дурна звичка завжди тримати сумку на колінах і таращитись по сторонах. А от поляка, який їхав в зустрічному напрямку (але на щастя квитка на Пшемисль-одеса не мав, а лише хтів встигнути) якби не я, обікрали би двічі... До речі, в старшому мужичкові з рюкзаком він впізнав свого колишнього викладача...
« Last Edit: 23.10.19 , 03:10 by WSK7 » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #1 on: 23.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

у мене без усякої аварії був досвід, коли поїзд Щецин - Перемишль (як раз той, що по Перемишлю мав-би утворювати хвилю з Перемишль - Одеса) спізнювався по Вроцлаву на ~100 хвилин.
При чому мені в той день теба було їхати лише з Вроцлава до Ченстохови-Страдом, так ми запізнення не лише не надолужили на ділянці Вроцлав - Ченстохова, а донабрали ще додатково зо 5 хвилин, тому думаю до Перемишля він навряд-чи щось там сильно б наздогнав. І Перемишль - Одеса я гадаю не тримали.

Quote
кондуктори сказали пасажирам, що в касі все зроблять.
у мене тричі з ПКПшними кондукторами була така історія - коли кондуктор запевняв, що все зроблять, а насправді ні, при чому в усіх випадках це стосувалось випадка коли 2-й сегмент був міжнародним (або поза Польщею). Таке враження що це системний ПКПшний косяк - їх учать так відповідати і воно справді так спрацьовує для внутрішнього сполучення (бо каса ж справді працює до відходу останнього внутрішнього поїзда, якби подальший сегмент поїзди був по Польщі - то все-одно останній поїзд по Польщі уже пішов, а до відходу першого ранкового каса відчиниться). А от про те, що з міжнародними поїздами цей підхід деколи (я б навіть сказав часто) не спрацьовує - цей "підхід" не враховує, а цю відповідь ПКПшники озвують усім, і тим у кого далі міжнародний сегмент - також.
Каса ПКП - навіть якби була відчинена - скоріш за все Вам не допомогла-б, у Польщі продаж у спальні вагони (не знаю чи стосується це внутрішніх) закривається після відходу поїзда з початкової станції. Принайнмі на Варшава - Київ це було саме так. Якби спальний вагон був ПКПшний - то після закриття продажу в касах непродані місця поступають в розпорядження кондуктора, которий може їх продати пасажирові і НЯР це робиться без додаткової оплати за продаж у поїзді.
У спальних вагонах УЗ так не виходить (не знаю чи мали б вони продавати в теорії, але НЯЗ - не продають)

Це  до того, що це не є проблема специфічна для Перемишля чи там для сполучення ПКП-УЗ, у сполученні наприклад ПКП-ЧД цей польський косяк виявляє себе абсолютно аналогічно.
Ось можете почитати як польський кондуктор (це правда була не ПКП-ІС, а Koleje Śląskie) понаписував людині на чеському квитку чарівні написи (котрі мабуть змусили б польську касу видати новий квиток) і штампик навіть свій  поставив і запевнив що все буде гаразд і що в Богумині з цим видадуть безкоштовно новий квиток.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121477.0
Можете почитати як на ці польські писульки зреагували в Богумині (втім спершу спробуйте з першого разу вгадати до того як прочитали, а потім порівняйте свою здогадку з описом по посиланню).

Тому моя думка, що проблема носить загальний характер. Інша справа що на інші міжнародні напрямки з Польщі - і поїзди ходять частіше і люди зазвичай на менші відстані прямують, тому цей косяк не вилазить так помітно так гостро і так по-болючому для пасажирів, як в напрямку ПКП-УЗ.

Quote
Схеми розводу відносно свіжі:
- старша пані, яка вправно зображає хвору на голову і схиблену на пиві, розпитує, що то таке павербанк або подивись-но мені в інтернеті про коштовне каміння і щоб краще розгледіти бере в руки. До речі, таке ж зустрічав у верхньому залі південного вокзалу Київ-Пас
- "бригада": милий, але трохи бруднуватий нижче колін чоловік пенсійного віку з похідним рюкзаком питає, як пройти в центр міста, але мовляв ще рано і починає надавати. Тим часом інший чоловік б'є хаотично по екрані білетомата (навіть не по кнопках) і волає на поміч. Неважко здогадатися, що зробить "пенсіонер-турист", поки ви пояснюватимете.
- допоможіть мені купити квиток в білетоматі, але вкиньте свої мілкі гроші, бо в мене сотка. Я вам тоді віддам.
Полювання на наївних цього разу здалося настирнішим, ніж навіть вночі на вокзалі в Болгарії чи Румунії. І пожалітись нікому.
місцями у Німеччині (при чому не східній) серед білого дня на вокзалі можна ще й не такі фокуси побачити.
Тут немає іншої ради, як бути обачливим і уважним.
« Last Edit: 23.10.19 , 18:10 by Maxy » Logged
SW7
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #2 on: 23.10.19 , 21:10 »
Share Reply with quote

До речі, схоже у Koleje Śląskie білети - це фількина грамота з точки зору фінансової дисципліни. Кондукторша після Халупок ходить збирає по 1 злотому і виписує білети до Богумина за 2.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #3 on: 23.10.19 , 22:10 »
Share Reply with quote

місцями у Німеччині (при чому не східній) серед білого дня на вокзалі можна ще й не такі фокуси побачити.
Тут немає іншої ради, як бути обачливим і уважним.

ні, ну тут, припускаю, справа не в тому де театр, а швидше хто актори

В Німеччині зараз занадто багато не-німців у вигляді румун та болгарів, тому припускаю переважна більшість саме з того кола
Logged
SERG
User

Posts: 11


View Profile
« Reply #4 on: 15.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

О! Розводняки це наше все)). Яу дев'яності ні разу не попадав в Україні, а от у Празі з компашкою на 100 зелених попали. Ми ж дурні думали це лише в нас таке))
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1456


View Profile
« Reply #5 on: 16.03.21 , 16:03 »
Share Reply with quote

В Німеччині зараз занадто багато не-німців у вигляді румун та болгарів, тому припускаю переважна більшість саме з того кола
Чи може "індорумун" і "індоболгарів"?:)
Хоча в Румунії ромський контингент на практиці набагато цивільніше виглядав, ніж у нас. А з Болгарії мабуть усі емігрували і на місці було все цивільно. Щоправда, центральний вокзал там зачинявся (2019) о 23 і довелося йти чекати фліксбус на Тімішоару (з дивним відправленням о 02:00, причому не транзитний) на такий собі лоукост-автовокзал "Сердіка", де крім мене на цей бус чекав рівно один пасажир-біженець із Сирії. Поруч є ще центральний а/в — по ідеї саме він там слугує дефолтною точкою збору сумнівного контингенту. А взагалі в країнах із переважно денними перевезеннями подібних місць уночі підсвідомо хочеться уникати, і їхня транспортна логіка — по-своєму логічна, навіть логічніша, ніж у нас, — як-от у цьому випадку з кондукторами ПКП, погано сумісна з нашою. Там фокус — оперативно порозвозити всіх за день, у нас — накопичити в один поїзд, але довезти вчасно. Я був у Празі 06.11.2018, коли там зранку щось десь сталося і абсолютно всі поїзди затримувалися. У нас такого, щоб геть в усіх напрямках, ніколи не пригадую. Коли був шухер під Калинівкою, це зачепило і південно-західний, і заодно північно-західний хід, але нетранзитні східні напрямки ніяк практично не зачіпало. І тим більше важко було б уявити на К-пас оголошення типу "ІС 705 буде відправлено з вокзалу Святошин". Прямо от зараз через хвилин 40 відносно розкладу. Ще одне западло (але цього чекав і нюхом чув) — що в нас "час затримки може змінитися" (с) зазвичай хіба в більшу сторону, а там запросто і в меншу. Ну і пріоритети, приміські затримувалися хвилин на 10, якісь локали на 30-40, а далекі й міжнародні — найдовше. У нас швидше ельки раком поставлять заради ПДС. І виходить конфлікт цінностей.

Ще в зв'язку з цією польсько-чеською історією згадав, що після відправлення на Берлін (з запізненням біля 2:30) з 19-євровим квитком до Брюсселя, за яким мав право їхати протягом двох діб, але тільки поїздами ICE, а на квитку був вказаний найшвидший графік з мінімальними пересадками (Прага 6:хх - Берлін 10:хх - Кельн 14:хх - Брюссель 17:хх), на який вже і так не встигав, німецька кондукторка так само почала розписувати подальший маршрут і вказала, що я можу їхати поїздом Thalys з прибуттям о 20:хх (там вони чергуються і після нього ще був ICE о 21:хх). Я все одно мав інші плани і в Берліні заночував, але цікаво, чи не "попросили" б мене з того Thalys під приводом, що мало що ті німці написали, а квиток вам права не дає і чекайте на свій?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #6 on: 16.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

скоріш за все ні, бо щодо високошвидкісного сполучення у міжнародному сполученні є альянс RailTeam - угода між DB, SNCF, Eurostar, NS-International, OeBB, SBB, NMBS/SNCB і Thalys і там багато таких ситуацій вирішується на користь пасажира, навіть у ситуаціях де якби не RailTeam то відмовили-б. На цю угоду - накладається специфіка ДБ, котра цю угоду дуже широко трактує на користь пасажира.

Єдине що про RailTeam варто пам'ятати - RENFE до цього альянсу несподівано не входить - що не логічно (бо мережа маршрутів високошвидкісних поїздів продовжується до Іспанії, нехай і "тоненькою ниточкою" через Нім - Монпельє - Перпіньян), але факт.
Італія також не входить, але там логічніше, особливо після того як TGV Париж - Мілан розвисокошвидкіснили по Італії.
« Last Edit: 16.03.21 , 17:03 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!