Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.12.20 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105]
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 137077 times)
Entony
Active user

Posts: 4826


View Profile
« Reply #1040 on: 20.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

А тим часом все активніше відбуваються ремонтні роботи перегоні Городенка-Завод - Стефанешти. Напевне з весни 2021 року 357/358 поїде туди. :)

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни у приміському сполученні Коломия – Заліщики.

У зв’язку з продовженням колійних ремонтних робіт на перегоні Городенка-Завод – Стефанешти 21 листопада, а також упродовж 24-28 листопада цього року не курсуватиме поїзд № 6452/6451 сполученням Коломия – Заліщики – Коломия.
Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням урахувати тимчасові зміни під час планування поїздок у вказаному сполученні.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2020/november/2166/
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5748


View Profile
« Reply #1041 on: 20.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

Да, Перец сказав що ремонти по тій лінії він прискорить. Нардепкиня, зам голови фракції Слуг у ВР виявилась з тих країв. Так що напрямку подвійно щастить. І немаловажливий факт, на який звернув увагу Валера, це те що Перец може взїбати за ремонти — тому що пасажирник є членом правління. Раніше такої можливості не було. Це вже дабл-подвійний бонус. Якщо він ще навчиться розтягу очка графістів — ціни йому не буде.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4826


View Profile
« Reply #1042 on: 20.11.20 , 20:11 »
Share Reply with quote

Та дай Бог. Бо щось "кріпкі графісти" дуже взлетіли в небеса. Потрібно їм "крила" трохи підрізати. :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4468


View Profile
« Reply #1043 on: 22.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote

Раніше такої можливості не було. Це вже дабл-подвійний бонус. Якщо він ще навчиться розтягу очка графістів — ціни йому не буде.
Чому "раніше такої можливості не було"? Таку можливість мав і Михальчук, і Целєєвський. У поляка було багато цікавих планів, у тім числі щодо житомирської хрестовини, у тім числі (як варіант) електрифікація ділянки Житомир - НВ, і докорінну модернізацію Фастів - Житомир із суттєвим підвищенням швидкості. Тодішній ЦЛ, як контрверсію, пропонував нічого не ремонтувати, а лише скоротити деякі зупинки, щоб досягнути бажаної маршрутної швидкості (часу в дорозі), за що був критикований, бо для поляків кожен пункт (зупинка поїзда) були важливими - як елемент пасажирської мозаїки. Випадають пікселі - руйнується цілісність пасажирської картини. Спитай попереднього ЦЛ про "житомирський проект", і про його опозицію цьому проекту.
Щодо нового керівника, то він приємно вразив блискавичним відновленням усіх далекобіжних раховозів (Рахів - Миколаї ще у стадії формального очікування)... і мимоволі пригадалось це: ... Друзі, щоб ви розуміли, у них в голові зараз тільки раховоз. В країні немає транспортних проблем, є тільки Київ -- Ворохта. ...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5748


View Profile
« Reply #1044 on: 23.11.20 , 02:11 »
Share Reply with quote

В твоєму питанні криється й відповідь — якщо їхнім сміливим планам ще й опонували, й успішно херили, — то це і є відсутньою можливістю в класичному розумінні. Можна довго по-депутатськи розповідати біля ліжка жінці, скільки в неї буде орґазмів, показувати графіки й діаграми з паверпойнта, а можна взяти й застромити. В прямому розумінні що можливість — це коли слово не розходиться з ділом, і в переносному — що деякі господарники розуміють лише мову встромляння піструна, по-іншому не доходить.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5684


View Profile
« Reply #1045 on: 23.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Но ведь можно и такой дисклеймер повесить, отгоняя просителей.

Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #1046 on: 27.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

Почали заводити розклади приміських зі змінами на 15-18.12 (ПРИДН), у тому числі через Дніпро-Лоцманську. Поки що зі зміною маршруту заведений лише 6126 Дніпро-Синельникове (відправлення з Лоцманської о 17:26), але, можливо, будуть ще. А може, й не будуть.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5808


View Profile
« Reply #1047 on: 27.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Це мабуть через ремонт мосту.
До речі, про новий розклад приміських вже є окрема тема: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125167.msg553594#msg553594
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #1048 on: 27.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Перепрошую за свою неуважність щодо теми.
Logged
klepko
Active user

Posts: 536


View Profile
« Reply #1049 on: 04.12.20 , 17:12 »
Share Reply with quote

Щойно прочитав на ФБ. Дякую користувачу Смілянської групи Станіславу Мірошніченко

Quote
Сьогодні здійснив поїздку в м. Сміла. Назад їхав дизель-поїздом, який відбуває зі ст.Сміла об 9.02 та прибуває на ст.Білозір'я в 9.15. Багато людей у ньому їхало, це видно по фото вагона. Неприємна новина, що із 05.12.2020 він та  дизель-поїзд, який відправлявся із ст.Білозір'я об 18.00 відміняється, відповідну інформацію підтвердили працівники залізниці. Це принесе незручності жителям сіл.Білозір'я, Хацьки, Степанки. Таким чином бачимо, що все робиться для того, щоб зменшити кількість дизель-поїздів. Укрзалізниця це аргументує зменшенням кількості пасажирів, а насправді повний вагон людей. Потрібно терміново звертатися до Укрзалізниці, щодо недопущення такої ситуації та поновлення їх руху.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!