Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.07.20 , 12:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 68
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 77330 times)
EKS
Active user

Posts: 532


View Profile
« Reply #160 on: 22.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

Не розумію. За Вашою логікою еля простоює в Підволоч/Волоч. Коли такі зміни відбулись?
За логікою сайту пзз все ж є ранньо-ранковий з Терно о 04:13, який повертається туди з Волоч 07:03.

Все равно, одной на Хмельницкий не хватает!
Logged
sean
Active user

Posts: 4734


View Profile
« Reply #161 on: 22.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

На Хмельницький точно обіднішня є, вона далі іде по обороту на Жмеринку надвечір з Гречан. У Волоч вона не може просто зникнути.

Та і я більш, ніж впевнений, що пізновечірня з Підволоч на Терно теж є.

Наразі розклади по Волоч та Підволоч виглядають непарними. Але такий хаос - типовий стиль уз.
Logged
Philip
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #162 on: 22.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Не розумію. За Вашою логікою еля простоює в Підволоч/Волоч. Коли такі зміни відбулись?
За логікою сайту пзз все ж є ранньо-ранковий з Терно о 04:13, який повертається туди з Волоч 07:03.
З нового графіку.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2002


View Profile
« Reply #163 on: 22.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Залиште скаргу на ukc.gov.ua про неповний розклад.
Logged
sean
Active user

Posts: 4734


View Profile
« Reply #164 on: 22.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Не розумію. За Вашою логікою еля простоює в Підволоч/Волоч. Коли такі зміни відбулись?
За логікою сайту пзз все ж є ранньо-ранковий з Терно о 04:13, який повертається туди з Волоч 07:03.
З нового графіку.

Ну то який насправді розклад? Ранкової Терно-Волоч 04:13-07:03 немає? Ятр, що з Підволоч на Волоч електричка Льв прямує резервом уже вранці під посадку на 05:40?
Logged
EKS
Active user

Posts: 532


View Profile
« Reply #165 on: 23.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

По рівненьскому відділку Львівської зникли вечірня Здолбунів-Луцьк та денна Ковель-Здолбунів. Але пари під них є.
Як можна планувати поїздку керуючись таким розкладом?
На Яндексі таких ляпів не було...
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 193


View Profile
« Reply #166 on: 23.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

EKS, а можете докладніше пояснити чому саме її відмінили й вирішили поставити узгоджену пересадку? Там була якась проблема чи залізничники просто не хотіли ганяти склад і бригаду між Льв. та П-З. ?
Logged
sean
Active user

Posts: 4734


View Profile
« Reply #167 on: 23.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Я писав колись в Льв. Відмінили, бо не було потоку. І проїздила вона тоді (саме склад Льв ввечері до Хмеля, вранці до Терно) ну якось геть недовго. Може з рік. Чи того менше. Взагалі вже згадати не можу.

А «пряма» Хмель - Терно існувала завжди. Завжди з пересадкою в Підволоч, отой короткий термін без пересадки складом ПЗЗ, рік не було такої пересадки після запуску 747, останній рік знову була, ну і от тепер наче взагалі немає вечірнього рейсу Підволоч - Терно.
Logged
sean
Active user

Posts: 4734


View Profile
« Reply #168 on: 23.12.19 , 20:12 »
Share Reply with quote

До речі, з приводу
рік не було такої пересадки після запуску 747

знайшов в архівах ось таку геніальну відповідь Льв. Типу: залізниця не для того, щоб догоджати пасажирам:

Шановний!
Ваше звернення, яке надійшло на адресу регіональної філії «Львівська
залізниця» розглянуто в службі перевезень.
Повідомляємо Вас що призначення, відміна та зміна розкладу руху
пасажирських поїздів знаходиться виключно в компетенції департаменту з
організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ
«Укрзалізниця». Відповідно їхнього розпорядження і було прокладено
курсування поїзда №747/748 сполученням Київ – Тернопіль існуючим
розкладом. В зв’язку з цим було змінено розклад руху приміського поїзда №6209
сполученням Підволочиськ – Тернопіль на раніше (відмінена пересадка по
станції Підволочиськ). Для забезпечення пересадки поїзд №6209 необхідно
відправити із станції Підволочиськ після прослідування п. №747, а саме о 22год.
55хв. з прибуттям на станцію Тернопіль о 00год. 10хв., що також призведе до
нарікання пасажирів. Відправлення поїзда із станції Підволочиськ раніше з
обгоном по станціях Максимівка чи Бірки – не має технічної можливості,
оскільки це призведе до незабезпечення безпечної посадки-висадки пасажирів по
вказаних станціях при пропуску поїзда №747.
Окремо хочемо зазначити що з введенням нового графіка руху поїздів з
09.12.2018 змінено розклад руху поїзда №747 на раніше прибуття його на
станцію Тернопіль і зв’язку з цим приміський поїзд №6209 буде відправлятися із
станції Підволочиськ о 22год. 14хв., що забезпечить пересадку з приміського
поїзда №6331 приб. о 22год. 01хв.
В.о. начальника служби перевезень М.Б. Данилишин
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1358


View Profile
« Reply #169 on: 23.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

Я писав колись в Льв. Відмінили, бо не було потоку. І проїздила вона тоді (саме склад Льв ввечері до Хмеля, вранці до Терно) ну якось геть недовго. Може з рік. Чи того менше. Взагалі вже згадати не можу.

А «пряма» Хмель - Терно існувала завжди. Завжди з пересадкою в Підволоч, отой короткий термін без пересадки складом ПЗЗ, рік не було такої пересадки після запуску 747, останній рік знову була, ну і от тепер наче взагалі немає вечірнього рейсу Підволоч - Терно.
НЯП не такий вже й короткий термін то був.
Після електрифікації з Тернополя певний час було тільки 3 пари. Четверта існувала у вигляді дизеля о 18:хх ще в 1994-95 і в 96-97 її вже не було. Причому в період цих трьох пар (як дизелів, так і ельок) перша йшла о 9:хх до Підволочиська, друга о 15-16:хх до Волочиська і третя о 20-21:хх знову до Підволочиська і там ночувала. Ніяких "екстремальних" рейсів тоді не було. Вони з'явилися десь у першій половині 2000-х і НЯП відразу у формі взаємообміну двома парами з Тернополя і Хмеля в період певного покращення ситуації з РС у Тернополі. Це вже десь після того як за Кирпи реконструювали тернопільський вокзал ("вдруге" — зсередини — у 2000), відкапіталили дизель з кріслами (я ним уперше скористався навесні 2002), а потім ще й запускали міні-дизель (на той час це було нетипово) до Скалата, але то вже був 2005, а ці дві ельки точно існували в серпні-вересні 2004 і причому вже давно, саме з пізнім поверненням до Хмеля. Пару сезонів вони точно походили, але з яким саме "покращенням" прибили хмельницьку пару — хз. Пам'ятаю тільки, що по Тернополю досить довго розклад прибуття на стіні закінчувався вікендовим Чортків - Тернопіль о 20:хх і Хмельницький - Тернопіль о 23:хх, мало не до початку 10-х. НЯР, тернопільська видовжена пара не могла існувати без хмельницької.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 68
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!