Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.08.20 , 21:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 76
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 91808 times)
sean
Active user

Posts: 4910


View Profile
« Reply #240 on: 28.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Це головний успіх УЗ 2020 року.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4297


View Profile
« Reply #241 on: 28.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

А поясність ось ці символи "Δ км" та  "Σ км".  Це вроді як "дельта" та "сигма". Зрозуміло, що один із цих символів означає кілометраж, а другий, що означає?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5598


View Profile
« Reply #242 on: 28.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Мабуть  "дельта" -  це відстань від попередньої зупинки,  а "сума" -  це сума всіх таких відрізків починаючи з початкої станції. 
Logged
www3
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #243 on: 28.01.20 , 17:01 »
Share Reply with quote

>Хоча я не вбачаю якоїсь боязні чи неправильності курсування дизельних потягів електрифікованими коліями, більш того, - я тільки "за", коли дизель-потяг Гребінка - Ніжин буде курсувати до Києва, чи хоча б Дарниці. На цілу дільницю.
  Були дизелі до Києва і зі станції ім. Шевченка через Гребінку, і з Полтави (в часи коли кінець електрифікації був по Гребінці)<

Ну все ж таки їхати на дизельному паливі таки дорожче аніж на електриці. А квиток до Києва касири без проблем дають на весь маршрут, не треба переплачувати або бігати по касам. Ну і пересадка, що по Ніжину, що по Гребінці відкатана по графікам та треба лише перейти на протилежний край платформи.
Однак абсолютно згодний, що коли дійсно є засилки дизелів на 160 км без пасажирів (тут доречі якщо говорити про коростенські дизелі, то засилки на Жмеринку або ту ж Шепетівку аналогічні Козятинському. Ну а минулого року по Святошино спостерігав ДР1А, що йшов своїм ходом з чернігівських країв) це цинізм. Навіть якщо частину шляху вони йдуть у складі вантажного поїзду або просто "холодними" під електровозом, то все одно своїм ходом долають дикі відстані без пассажирів спалюючи дизель.

VB,  у Вас випадково немає розкладів Полтавського та Гребінківського дизелів до моменту їх відміни? Буду дуже вдячний, якщо зможете допомогти!
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #244 on: 28.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

у 90х були полтавські приміські дизелі до Яготина. кінцевою у розкладі була Гребінка, до Яготина дизель їхав як інший поїзд. прямий квиток чомусь не продавали, була довга зупинка у Гребінці, народ масово вивалював та стояв у черзі до каси щоб купити квиток далі. так у "країні пролетаріату" дбали про комфорт населення.
розкладу у мене немає. пам'ятаю, що Кременчук - Ромодан їхав 4год замість нинішніх 3, виїхавши ранковим дизелем Кременчук - Ромодан можна було зустріти ранковий Полтава - Ромодан, після відстою він повертався назад на Полтаву, дизель Миргород - Гребінка - Яготин був аж в районі 16-18год. зараз маємо аж 2 обідні електрички на Гребінку.

прямі дизелі Київ-Полтава відправлялись з останніх колій центрального вокзалу, квиток був маленьким, приміським із приміських кас, але цей дизель був прискореним, платним для пільговиків. рейс Київ-Полтава був ввечері, завжди були стоячі пасажири, на свята взагалі дітей і речі через вікна запихали, всі бажаючі не могли потрапити до вагонів. з часом у вагонах повністю зникло освітлення, від сидінь лишились самі каркаси, поличок для багажу теж не було. люди сиділи на речах. можливо хтось звертав увагу, що у жодному ДР депо Полтава немає рідних інтер'єрів? їх просто розтягли у 90х. пощастило покататись у них м'яких, гарних і чистих і тих же геть вбитих ДР пізніше.
 
із кременчуцькими приміськими було ще гірше. у кінці 80х - початку 90х тут їздили чудові вагони з відкидними кріслами. з кожним роком цілих крісел у вагонах ставало ще менше, вагони перетворились на довгі порожні сараї, де люди сидять на батареях та сумках. 

із відкриттям електрифікації Яготин-Гребінка, наче 1994р пересадка електричка-дизель перенеслась до Гребінки. з появою дротів до Лубен сюди продовжили 2 київські електрички, 4лишилось до Гребінки. Дизелі з Полтави скоротили до Ромодану (+ з'явились прямі приміські дизелі Полтава-Ромодан-Бахмач та зовсім не довго проіснували 8хх Полтава-Ромодан-Кременчук, щойно оновлені ДР з кріслами). З Ромодану до Гребінки був 2 вагонний ранковий (десь 5 ранку, як і зараз, нічного як зараз не було), цмв, обрізані під лавочки плацкарти, такими ж стали Кременчук-Ромодан, але 4 вагонні.  + в обід 6хх Полтава-Гребінка (на заміну скасованого дизеля Полтава-Київ). у 6хх були порожні купе, плацкарти, людей запихали в 1 загальний вагон. сиділи по 4 на полиці + лежали на верхніх. пізніше загальних додали, вже можна було знайти сидяче місце і замість старих плацкартів стали їздити старі купе.

тільки погіршена після електрифікації ситуація покращилась лише десь весною 2003. на зовсім короткий час київські електрички до Лубен продовжили до Ромодану. єдиний рік, коли сюди заїжджали ЕД. З літа і донині кінцевою електричок з Києва стала Гребінка. Депо Гребінка отримало фастівські електрички, Гребінка запустила по 1 рейсу до Ромодану, Мирогорода та Полтави, 6хх Полтава-Гребінка скасували. Гребінка-Ромодан-Гребінка була аналогічною нинішній, тобто ввечері на Ромодан, ніч там і ранок - назад. Сівши у Києві о 7 ранку можна було пересісти на Гребінка - Полтава. Виїхавши ранковим Кременчук-Ромодан можна було пересісти на Миргород-Гребінка. Ромодан-Полтава лишались дизелі, до днів Сорочинського ярмарку пускали додатковий рейс, в часи електричок це припинилось.
кінцевою електричок у Полтаві була Полтава Київська.
в 1 рік електричку Полтава-Гребінка робили 8хх, без прискорення, без покращення, тобто та ж не свіжа колишня фастівська електричка. жах Гребінки з радянських часів повернувся. маса народу з електрички з Києва стояла у понад годинній черзі, щоб купити квитки далі у бік Полтави.

Після купівлі у 2005 для Гребінки ЕПЛ13 та пізніше ЕПЛ15 ситуація покращилась. найкращі часи приміського руху для лінії! по 1шт Гребінка-Ромодан та Полтава-Ромодан, Гребінка-Лубни та 4шт Полтава-Гребінка. все щоденне. рейс з приблизним розкладом Полтава 00- Ромодан 3 - Гребінка 6 (годинна стоянка у Лубнах); назад: Гребінка 10 - Ромодан - 12 Полтава 15 виконував цмв. скасовано колєсніковим. Донині все інше без змін, лише Гребінка -Лубни разом з однією з Гребінка-Прилуки стала крім суботи
Logged
www3
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #245 on: 28.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Дякую! :) Стосовно прискорених дизелів з дитинства тільки запам'ятав, що один був червоним інший синім :) В 2002 також запам'ятав прямий рейс Коростень-Лубни (проходила Святошино близько 16.00). Ну і сидіння без диванів і боротьба з цим явищем за допомогою фарбування сидінь за допомогою трафарету мабуть загальноукраїнська тенденція 90х.
Logged
VB
Active user

Posts: 4291


View Profile
« Reply #246 on: 28.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

Ну все ж таки їхати на дизельному паливі таки дорожче аніж на електриці.
Це є спірне питання. Лишу питання екології. Але там, де не крадуть, - на дизелі їздити навіть дуже вигідно. Наприклад у Фінляндії покілометрова оплата за вантаж на дизельній колії є дешевшою для вантажовідправника, аніж на електрифікованій. На дещицю, але все ж. І лише за кілька років вона стане рівною.
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #247 on: 28.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

2 випуски приміського Полтава -Кременчук досі дизель. Коли тут були песи то 2 рази на день коптили провід Кременчук-Павлиш.

усі засилки без людей показують ставлення до пасажира.
 навіть якщо йде засилка локомотива - невже причепити 1 вагон це велике здорожчення?
регулярні засилки можна включати в розклад. нерегулярні можуть з'являтись в оголошеннях на станціях, сайті, у пошуковці на сайті.
тим більше як тут було написано про Коростень - із зручним розкладом та ще й там, де поїздів майже немає.

Чому усі дизелі ПЗЗ катаються обслуговуватись до Коростеня? чому не можна їх поділити між депо і обслуговувати у Гречанах, Терещенській(Конотопі),..?
Чому Гребінка (де було депо електричок) не може забрати на себе обслуговування дизелів у Полтави, Шевченко? та й Чернігову, Терещенській, Сновську з нею логічніше мати спільний рухомий склад ніж з Коростенем
Logged
sergius
Active user

Posts: 4725


View Profile
« Reply #248 on: 28.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Няз, це покілометрова ставка за виконистання інфраструктури.
А в нас вона ж має різнитися для дизелів та електронів на електрифікованих ділянках? Зокрема, для приватників.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3262


View Profile
« Reply #249 on: 28.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Чому усі дизелі ПЗЗ катаються обслуговуватись до Коростеня? чому не можна їх поділити між депо і обслуговувати у Гречанах, Терещенській(Конотопі),..?
Чому Гребінка (де було депо електричок) не може забрати на себе обслуговування дизелів у Полтави, Шевченко? та й Чернігову, Терещенській, Сновську з нею логічніше мати спільний рухомий склад ніж з Коростенем
Философский вопрос. На остальных дорогах дизеля вроде каждый в своем узле обслуживается: Тернополь/Коломыя/Ковель на Льв, Сватово/до войны Иловайск на Дон, Николаев/Христиновка на Од. И никто не гоняет поезда за тридевять земель.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 76
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!