Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.20 , 21:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 77
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 94035 times)
wappoltava
Active user

Posts: 970


View Profile
« Reply #250 on: 29.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Знайшов розклад дизель-потягу №603/604 Полтава-Київ за 1988-1990 роки(сам частенько з 1985 по 1988 рік ним частенько їздив в Київ на футбол), в 1988 році що цікаво, через Гребінку їздив потяг № 615/616 Кіровоград-Київ.

1990р





1988р




 А от вже з 1999 року по 2001 рік з Полтави потяг №603/604 ходив вже як пасажирський до Гребінки тільки, і що саме цікаве, з прицепним общим вагоном Полтава-Гребінка-Москва.

Logged
www3
Active user

Posts: 1346


View Profile
« Reply #251 on: 29.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Дякую!
Logged
sergius
Active user

Posts: 4736


View Profile
« Reply #252 on: 29.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Андрію, цікавий матеріал! Досить хутко їхав 603/604 від Києва до Гребінки, враховуючи кількість зупинок. Активніше за той же Оберіг...
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #253 on: 30.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Много ли было ПДС с общими и купейными местами в основной группе без плацкарта?

Может перенесем в другую тему?

С уважением, Ульф
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #254 on: 30.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

тут розклад зі зміною локомотива у Ромодані? в ті часи вже люди не йшли до каси, платили провідникам, рівномірно розбігались по вагонам, були сидячі місця, постійно потрапляв на купейний загальний, взимку без опалення. одного разу трапився хороший провідник - топив чайник і роздавав усім кип'яток щоб зігрітись.

у вас часом немає схеми цього поїзда перших років? коли локомотив змінювали у Лубнах. Добре запам'яталось, що каса усіх запихала у перший вагон, купа інших їхали порожніми. там були і К і П, але чи в режимі загального, просто туди не хотіли продавати?
Logged
opex
Active user

Posts: 12181


View Profile
« Reply #255 on: 31.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

А не так давно, несколько лет назад один из рейсов Гребенка-Полтава выполнялся локом + вагоны. Мы еще с коллегами делали кружок "Бьется в тесной печурке Лазо" Киев-Ромодан-Знаменка-Киев и как раз от Гребенки до Ромодана ехали в плацкартном вагоне.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2216


View Profile
« Reply #256 on: 31.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

А не так давно, несколько лет назад один из рейсов Гребенка-Полтава выполнялся локом + вагоны. Мы еще с коллегами делали кружок "Бьется в тесной печурке Лазо" Киев-Ромодан-Знаменка-Киев и как раз от Гребенки до Ромодана ехали в плацкартном вагоне.

Да, поездка эта была в феврале 2011 г., заодно с обкаткой п.393/394 Полоцк - Симферополь.

А насчет дизеля 603/604 Киев - Полтава, то я частенько с бабушкой им ездил от Киева до Миргорода на рубеже 1980-90х, помню штурм его на Киев-Пасс, как раз за те 20 минут стоянки народ просто выносил двери)
Состав был как и описан в служебке ДР1П, и вроде бы с мягкими лавками если не ошибаюсь.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5139


View Profile
« Reply #257 on: 01.02.20 , 06:02 »
Share Reply with quote

А поясність ось ці символи "Δ км" та  "Σ км".  Це вроді як "дельта" та "сигма". Зрозуміло, що один із цих символів означає кілометраж, а другий, що означає?
Первый означает расстояние в километрах от предыдущей станции, второй - накопленный километраж по всему маршруту к данной точке.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 970


View Profile
« Reply #258 on: 01.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

А не так давно, несколько лет назад один из рейсов Гребенка-Полтава выполнялся локом + вагоны. Мы еще с коллегами делали кружок "Бьется в тесной печурке Лазо" Киев-Ромодан-Знаменка-Киев и как раз от Гребенки до Ромодана ехали в плацкартном вагоне.

Так буквально рік-два назад полтавська ЕР9М-523 пішла в Київ на ремонт, то на її місці на гребінківському напряму працював електровоз+ЦВМ, ДиРок та Ерок нема на заміні на полтавському вузлі, що видали, те і поїде(реалії часу). Час від часу таке буває(мабуть показує реальне життя залізниці). Пам'ятаю як ще в середині 90-х років Дирки тягали тепловозами, потім в 2000-х роках Дирки поїхали самі і відкапіталені. Потім десь так в роках 2010-х, Дирки знову стали. На напрямку на Кременчук(коли дріт тянули) майже всі пари приміських були тепловоз+ЦВМ), зараз знову там з Дирками проблема(на Кременчук часто тягають їх електровози), нічого на УЗ не міняється, колесо крутить її історію, менеджери УЗ за цим тільки споглядають...
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 970


View Profile
« Reply #259 on: 02.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

brodjaga Щоб тут більше не "флудити" я зараз напишу в ретро тему те що вас цікавить, ОК?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 77
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!