Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 01:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 76
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 91353 times)
sergius
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #280 on: 05.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Вже груники з ним добавилися, що опалення працює тільки в 1-2 вагонах.
Вони можуть глушити одну з голів :). Щоб потім трохи підзаробити на паливі. А опалення працює від системи охолодження двигуна.
Ну і щоб була можливість його призначати  там відміняється по днях тижня цілиа пачка рейсів, деякі з них вивізні-наприкдад вечірній пятничный Львів-Сокаль, та ранковий в понеділок Ходорів-Львів
Так воно і є. Через рік-два взагалі не лишиться.
І на скільки мені відомо, той з Луцька також і на Ходорів їздить.

Поки не буде зацікавленості місцевих і контакт чиновників з уз нічого не буде.
Те саме писав на минулій сторінці стосовно тези аборигена про заведення в місто. Але ж до Рафалівки чи Маневич вона і сама може його пустити.
Але я думаю місцевих зацікавити складно, а тим більше чиновників тому що ''є маршрутка, по часу те ж саме, та ціна такаж''.
Ось, знайшов розклад http://bus.com.ua/cgi-bin/poshuk?fp=UA5610100000&tp=UA5610700000&Go=3
Скільки часу їдуть, вартують та яким маршрутом?)
**************
Давайте уявімо ситуацію. Є у Здолбунові цей 630м. Що для УЗ буде вигідніше. Пускати його на типові приміські маршрути з купою пільговиків? Чи регіональний без пенсів по конкурентній ціні (80-100-120 грн)?
upd: а ще більший плюс їздити до Холма). Але чомусь не відновлюють :(
« Last Edit: 05.02.20 , 11:02 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9462


View Profile
« Reply #281 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Какой еще армагедец и какое отношение он имеет к невозможности запустить двухвагонный ускореный дизельпоезд в обласной центр из 42х тисячного города (не городка, не смт, а именно города)?
Самый прямой. Отсутствие подвижного состава. Выше приведено пример цены курсирования ускоренного пригорода Львов - Киверцы. Это ненормально. Отменить в одном месте (тем более, если он пользуется спросом) и назначить в другом для эксперимента.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #282 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Шановний "Сергію - поєзд нє зайдьот". Будь-які фломастування тут визначають лише доцільність маршруту і зручність графіку, і вже передбачають, що всі необхідні для технічної реалізації виноси мозгів і психологічне гвалтування причетних буде проведене засобами громадськості. Ви ж апелюєте тим, що вже апріорі передбачено. Зрештою, якщо у вас є неоспоримі докази одночасного курсування двох 630м (телеграми, пруфи з фотодрочерських ресурсів, тощо) - то надайте їх, якщо хочете вести розмову предметно.
Logged
GenkaUA
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #283 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Міська влада Вараша навіть і не подумає щось таке зробити. Щоб запустити потяг Рівне-Вараш. Я ним створював петицію, щоб вони високу платформу побудували, щоб зручніша  посадка і висадка була.
То вони мені відписали,  щоб я з такою пропозицією звертався в УЗ.
То навіть тепер незнаю чи піднімати питання про даний маршрут.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #284 on: 05.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Конечно может. Если они это любому сельсовету предлагают, то чем РАЭС хуже сельсовета?
РАЕС не має права таким займатися, тим більше щось закуповувати. Таке законодавство

Я тут згадав, що Чорнобильська атомна вже цим займається, то уточніть будь ласка що це за законодавство. У Законі чітко прописано, що атомна станція може організовувати пасажирські перевезення тільки після того як вибухне, чи як? Як хоч Закони називаються, на які Ви посилаєтесь?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #285 on: 05.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote


Давайте уявімо ситуацію. Є у Здолбунові цей 630м. Що для УЗ буде вигідніше. Пускати його на типові приміські маршрути з купою пільговиків? Чи регіональний без пенсів по конкурентній ціні (80-100-120 грн)?
upd: а ще більший плюс їздити до Холма). Але чомусь не відновлюють :(
А що вигідніше для залізниці -завдяки песі економити тонни соляри, чи спалювали її машкою + двома ЦМВ(типовий приміський ЛЗ). І чи буде на регіонал з таким цінником(за 130 км - 80грн) приносити прибуток і не завжди з населеністю 100%-скоріш всього вона буде збиткова. Чи що вигідніше для залізничного госпідарника-відмінити приміський і отримати піздюліну чи пустити туди PESу.
 Ідея швидких двох-трьох вагонних регіоналок, щось типу того, що запропонував sergius -на мою думку- шикарна. Її потрібно б було розвивати по регіонах. Але

Міська влада Вараша навіть і не подумає щось таке зробити. Щоб запустити потяг Рівне-Вараш..
Це типова  ситуація для України. І проблема тут не тільки в місцевій владі. В нас створені умови, що місцевій владі банально не вигідні приміські залізничні перевезення. В приміському квитку нема станційного збору, який лишається в місці. За приміські перевезення потрібно платити солідні суми. Іще залізниця виконує диструктивну функцію-не має якихось розрахунків собівартості, возить зайців, забиває на контроль пільговиків і представники уз ненавидять пасажирів і  слабо ідуть на якийсь компроміс і діалог.
Інша справа еталоновоз-дав ліцензію і діло в шляпі. Інколи теж щось за пільговиків бикує, але це копійки порівняно з УЗ. Та і громадськість не вимагає-бачить, що уз кончена структура і народ вже звик до еталончиків. Думка народу-'' краще за ті гроші школу/дорогу відремотуємо''.
 Нема якоїсь державної програми по розвитку якісного та швидкого сполучення в регіонах-що спричиняє деградацію сполучень-в цьому вся проблема.

Ну і під кінець- навіть в агломерації  мегаполісів з залізничним сполученням жестяка. Що говорити про регіони. Хоч там і є зміст і громадський запит. І навіть місцевій владі вигідно-менше заторів, дорожча нерухомість, більше жителів, більше грошей, можна мутки з забудовою робити за більші гроші. Але навіть тут повна імпотенція. В основному через банальне нерозуміння і бикуватість УЗ. Навіть КМЄ нормально не функціонує-лінія яка фактично забезпечує 700.000чний масив відносно  нормальним сполученням. Про що ж тоді можна говорити.

Зараз пробую зробити у Львові щось типу міської електрички - є лист від міськ ради в МІУ.  Подивимося що з того вийде





« Last Edit: 05.02.20 , 13:02 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #286 on: 05.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Конечно может. Если они это любому сельсовету предлагают, то чем РАЭС хуже сельсовета?
РАЕС не має права таким займатися, тим більше щось закуповувати. Таке законодавство

Я тут згадав, що Чорнобильська атомна вже цим займається, то уточніть будь ласка що це за законодавство. У Законі чітко прописано, що атомна станція може організовувати пасажирські перевезення тільки після того як вибухне, чи як? Як хоч Закони називаються, на які Ви посилаєтесь?
Це для підвозу працівників.
 Як може якесь державне  підприємство купляти чи фінансувати  за свої кошти іншому держ підприємству річ яка неповязана з її діяльністю. Це незаконна діяльність і не цільове використання коштів.  

Вже уявляю реакцію директора Атомної станції  , як хтось підходе до нього і каже-купіть дизель поїзд, мы хочемо в Рівне їздити на новому поїзді а не на еталонах, бо місцева влада грошей не дає:)
Logged
opex
Active user

Posts: 12164


View Profile
« Reply #287 on: 05.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Вже уявляю реакцію директора Атомної станції  , як хтось підходе до нього і каже-купіть дизель поїзд, мы хочемо в Рівне їздити на новому поїзді а не на еталонах, бо місцева влада грошей не дає:)

Купіть і оддайте на баланс міста чи УЗ :) А ми дрібненько напишемо на бортах "хай стелеться, у РАЕС, дорога рушниками, шоб служила ти і тату, і мамі!!!". Можем ще станцію перейменувати у "Рафалівка імені Директорчука". :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5646


View Profile
« Reply #288 on: 05.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Те, що перевезення не пов'язані з цільовою діяльністю - це факт. Але ніхто не забороняє атомній станції підписати екологічний меморандум з місцевою владою і закупити надзвичайно економічний рейковий автобус, який, безумовно, покращить екологічну ситуацію в регіоні.

Ви коли пишете про "інше держпідприємство", забуваєте що його яскравий представник вів себе на зустрічі з Вами як соросят-недоросток і кидав фрази "скажи скільки в тебе є бабла, а ми скажемо на скільки його вистачить" і "ми будемо працювати лише на ринкових засадах". Забуваючи, що вільного ринку залізничних послуг у нас нема, а якби був, то такі долбо*оби як він давно б сиділи на біржі праці.

Друга Ваша помилка - це припущення що РП 8хх з вагонами 2-го класу Рівне - Вараш буде збитковим. Це надто голослівно. За їхніми корявими методиками, де ТО на регіоналки повністю відноситься на пригород, а паскомпанія отримує лише білетну частину, навіть далекобійні регіонали в невеликому мінусі, чим коротше маршрут тим ближче до нуля. Ідіотські методики, звісно, треба правити. Але, все-одно тут йдеться не про соціальну функцію. Йдеться про примусове спонукання госпідарників заробити трохи грошей.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #289 on: 05.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Те, що перевезення не пов'язані з цільовою діяльністю - це факт. Але ніхто не забороняє атомній станції підписати екологічний меморандум з місцевою владою і закупити надзвичайно економічний рейковий автобус, який, безумовно, покращить екологічну ситуацію в регіоні.

Цікава думка. І з нею не можна не погодитися.

Ви коли пишете про "інше держпідприємство", забуваєте що його яскравий представник вів себе на зустрічі з Вами як соросят-недоросток і кидав фрази "скажи скільки в тебе є бабла, а ми скажемо на скільки його вистачить" і "ми будемо працювати лише на ринкових засадах". Забуваючи, що вільного ринку залізничних послуг у нас нема, а якби був, то такі долбо*оби як він давно б сиділи на біржі праці.

Друга Ваша помилка - це припущення що РП 8хх з вагонами 2-го класу Рівне - Вараш буде збитковим. Це надто голослівно. За їхніми корявими методиками, де ТО на регіоналки повністю відноситься на пригород, а паскомпанія отримує лише білетну частину, навіть далекобійні регіонали в невеликому мінусі, чим коротше маршрут тим ближче до нуля. Ідіотські методики, звісно, треба правити. Але, все-одно тут йдеться не про соціальну функцію. Йдеться про примусове спонукання госпідарників заробити трохи грошей.
Про цього індивідума я добре пам'ятаю.

Про собівартість-треба їх трясти щоб розписами кожну гривню.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 76
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!