Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.20 , 15:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 82
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 105349 times)
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #290 on: 06.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Дотепно. На своє питання я відповіді так і не почув.

Давайте уявімо ситуацію. Є у Здолбунові цей 630м. Що для УЗ буде вигідніше. Пускати його на типові приміські маршрути з купою пільговиків? Чи регіональний без пенсів по конкурентній ціні (80-100-120 грн)?
upd: а ще більший плюс їздити до Холма). Але чомусь не відновлюють :(
А що вигідніше для залізниці -завдяки песі економити тонни соляри, чи спалювали її машкою + двома ЦМВ(типовий приміський ЛЗ).
Пес, звичайно. Але такий приміський рейс для залізниці взагалі (най)вигідніше відмінити.

І чи буде на регіонал з таким цінником(за 130 км - 80грн) приносити прибуток і не завжди з населеністю 100%-скоріш всього вона буде збиткова.
Ну чого. А в мене є впевненість.
Для початку можна прикинути чи буде компенсуватися соляра. За кілька хвилин знайшлось таке

Автобус 620М-002 (изготовитель - фирма "PESA", Польша) может двигаться со скоростью 120 км/ч, вместимость - 95 сидячих и 74 стоячих места, номинальная мощность двигателя – 315 кВт, расход топлива - 69 кг/ч, вес – 55 т, емкость топливного бака – 800 л, стоимость – 9,92 млн.грн.
https://www.sq.com.ua/rus/news/obschestvo/22.03.2008/yuzhd_priobrela_tretij_relsovyj_avtobus/

Судячи з контексту, це номінальна (максимальна) витрата. А значить не більше, ніж. Не істина в нашому випадку, але для першої ітерації прикидки - згодиться. Нехай двовагонний склад споживає 138 кг/год, при густині 820 кг/м³ => 168 л/год. Витратить біля 2х годин від Рівне до Рафалівки => 336 л.  При ціні 27 грн/л https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/dt/ затратить 9072 грн. При вартості квитка до Рафалівки 80 грн необхідно не менше 114 паксів, а 120 грн - 76. Кількість сидячих місць 192. Звичайно, не усі прямуватимуть по повному маршруту. Але і ротація буде.

По факту він не буде увесь час застосовувати максимальну потужність. Тому і витрати будуть менші.


Чи що вигідніше для залізничного госпідарника-відмінити приміський і отримати піздюліну чи пустити туди PESу.
Ви ж самі писали трохи раніше, що рейси відміняються. Песи не впроваджуються на приміські . І ніхто ніяких "пілюль" не отримує. Навпаки, якщо буси таки потрапляють на приміські маршрути (Коломия - Рахів чи Ковель - Червоноград), то їх намагаються як скоріше прибрати звідти. Можете подумати чому.

Ідея швидких двох-трьох вагонних регіоналок, щось типу того, що запропонував sergius -на мою думку- шикарна. Її потрібно б було розвивати по регіонах.
Про це спочатку проговорив Кримчанин
А для Житомиру - от жаль що віддали груникам ті дві 630-ті.
Був би кльовий човник Житомир - Бердичів десь раз на годину - дві, який би був мегапопулярним як для місцевих, так й для пересадок по суті на ПДСи по суті на усі напрямки (...).
І дотепно виходить. При базуванні у Коростені/Козятині вони мали б право їздити на регіональних човникових рейсах, а Здолбунові –ні.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #291 on: 06.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote


Чи що вигідніше для залізничного госпідарника-відмінити приміський і отримати піздюліну чи пустити туди PESу.
Ви ж самі писали трохи раніше, що рейси відміняються. Песи не впроваджуються на приміські . І ніхто ніяких "пілюль" не отримує.


Але ж щось змусило їх вернути приміські поїзди.

Logged
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #292 on: 06.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Так, по Сарнам повернули. Але це результат чого? Дія "пілюль" чи просто банально кільком дизелям провели поточний ремонт, на період якого була відміна?

Щодо тези, яку мав на увазі
На Льв. жд. есть ускоренный дизель-поезд 7003/7004 Киверцы - Луцк - Львов ездящий составом переданного с Коростеня 4-вагонного ДР1А (хорошее состояние). Внедрен вместо рейса Песы 811/812. Немного замедленный, ибо для буса давали более высокие скорости. В той области тоже траблы с дизель-поездами. Но ведь не оптимизируют, продолжают катать с экспрессивным расписанием.


Вже груники з ним добавилися, що опалення працює тільки в 1-2 вагонах. Ну і щоб була можливість його призначати  там відміняється по днях тижня цілиа пачка рейсів, деякі з них вивізні-наприкдад вечірній пятничный Львів-Сокаль, та ранковий в понеділок Ходорів-Львів
І така ситуація триває не один місяць.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #293 on: 06.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote


І чи буде на регіонал з таким цінником(за 130 км - 80грн) приносити прибуток і не завжди з населеністю 100%-скоріш всього вона буде збиткова.
Ну чого. А в мене є впевненість.
Для початку можна прикинути чи буде компенсуватися соляра. За кілька хвилин знайшлось таке

Автобус 620М-002 (изготовитель - фирма "PESA", Польша) может двигаться со скоростью 120 км/ч, вместимость - 95 сидячих и 74 стоячих места, номинальная мощность двигателя – 315 кВт, расход топлива - 69 кг/ч, вес – 55 т, емкость топливного бака – 800 л, стоимость – 9,92 млн.грн.
https://www.sq.com.ua/rus/news/obschestvo/22.03.2008/yuzhd_priobrela_tretij_relsovyj_avtobus/

Судячи з контексту, це номінальна (максимальна) витрата. А значить не більше, ніж. Не істина в нашому випадку, але для першої ітерації прикидки - згодиться. Нехай двовагонний склад споживає 138 кг/год, при густині 820 кг/м³ => 168 л/год. Витратить біля 2х годин від Рівне до Рафалівки => 336 л.  При ціні 27 грн/л https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/dt/ затратить 9072 грн. При вартості квитка до Рафалівки 80 грн необхідно не менше 114 паксів, а 120 грн - 76. Кількість сидячих місць 192. Звичайно, не усі прямуватимуть по повному маршруту. Але і ротація буде.

По факту він не буде увесь час застосовувати максимальну потужність. Тому і витрати будуть менші.

ДР1А на рейсі Львів-Сокаль(100 км, майже 3 години ходу) витрачає 300 літрів. Це з частими зупинками, розгонами, . В PESu Рівне-Вараш час в дорозі буде 2 години, але відстань 150км. Там, наскільки мені відомо нема багато кривих, тож швидкість буде+-стабільна. Та Песа менш потужна,  набагато економічніша за ДР1-А, легша, Тож можна зробити припущення, що на маршруті Рівне-Вараш витрата топлива становитиме біля 100-150 літрів.

Але потрібно розуміти, що в собівартість входить іще зарплата персоналу(тільки в самому поїзді їх буде 4-машиніст,помічник,два провідника),а ще є коліні працівники, касири і т.п,обслуговування в депо.

Обслуговування колій найкраще спёрти на вантажні перевезення, пасажирські або мінімальний коефіцієнт, або взагалі без нього.

Обслуговування в РПЧ-Найкраще можна вирахувати таким шляхом-беремо всі затрати на депо, ділимо на к-сть одиниць яке воно обслуговує. Ну і по запчатинах, це вже по кожній одиниці окремо. Ще є масла і т.п. І якщо працювати без державної підтримки на закупку рухомого складу-мають ще бути амортизаційні витрати.

Якщо це все адекватно порахувати  то отримаємо собівартість наближену до реальної.

Але це все за ідеальних умов, якщо гроші банально не розкрадуть. А так, якщо просити собівартість, наприклад для місцевої влади, наприклад, для договору за перевезення, то без амортизаційних витрат. Ну і якщо десь буде не адекватна сума, наприклад за обслуговування в РПЧ то треба щоб вони її розписали.

« Last Edit: 06.02.20 , 21:02 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #294 on: 06.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote


. Ну і щоб була можливість його призначати  там відміняється по днях тижня цілиа пачка рейсів, деякі з них вивізні-наприкдад вечірній пятничный Львів-Сокаль, та ранковий в понеділок Ходорів-Львів

Тут замкнуте коло. Місцева влада не збирається нічого платити залізниці бо нема ніякого обліку пільговиків та масове перевезення зайців. Коли буде облік та не буде зайців, от тоді можна буде говорити. Позиція цілком адекватна і я повністю її підтримую.
Ну а позиція залізниці думаю відома:хамство і нерозуміння.

Єдиний варіант вернути приміський поїзд-політичний, або інша назва-Лисичанський, коли до голови УЗ приходять гості-депутати. Але з тим тут теж сумно.
« Last Edit: 06.02.20 , 21:02 by VSK » Logged
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #295 on: 06.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Це не моя цитата ).

Щодо обслуговування. Треба брати хоч якісь відомі дані, та тоді робити висновок про рентабельна / нерентабельна. Або спиратись на подібні маршрути, економіка яких відома.

Знову, трохи погуглив та знайшов погодинні ставки роботи машиністів за 2017. Але можуть бути новіші.
https://info.uz.ua/daydzhest/druzi-oskilki-u-zaliznichnikiv-naybilshe-zapitan-viklikala-oplata-pratsi-lokomotivnikh-brigad-do-vashoi-uvagi-rozyasnennya-fakhivtsiv-departamentu-oplati-pratsi-ta-motivatsii-personalu-shchodo-aspektiv-oplati-pratsi-tsiei-kategorii-pratsivnikiv-vidpovidno-do-novogo-polozhennya

Також траплявся тендер на обслуговування цих Пес у 2017 році. Для наступного впровадження на рейси 751-753. То трохи пізніше пошукаю.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #296 on: 06.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Це не моя цитата ).

Щодо обслуговування. Треба брати хоч якісь відомі дані, та тоді робити висновок про рентабельна / нерентабельна. Або спиратись на подібні маршрути, економіка яких відома.



По цитаті-виправив.

Спиратися на маршрути економіка яких відома-не варіант. Віктор описав, що вони рахують собівартість неадекватними методами.

Потрібно рахувати собівартість за якоюсь своєю адкватною аргументованою методикою. І для цього треба мати дані,бо по іншому ніяк. Можливо в мене буде скоро на руках якась інфа-поділюся
Logged
sergius
Active user

Posts: 4888


View Profile
« Reply #297 on: 06.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Ну так хоч по їхнім методам. Я веду до того, що треба на щось спиратись роблячи такі висновки.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #298 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ну так хоч по їхнім методам. Я веду до того, що треба на щось спиратись роблячи такі висновки.
В тому коменті я просто описав можливу методику обрахунку. Про збиткова/не збиткова якихось висновків не робив.  Раніше  писав припущення -що можливо буде збитковою. Чому я так вважав - досвід Європи та їхні тарифи. Але тепер згадав і про їхні зарплати залізничників. Тож потрібні бачити реальні цифри витрат, в реаліях уз.

Якщо рахувати по їхнім методам - в них 821/822, який йшов повністю по електрифікованій ділянці і мав солідний цінник був збитковим. Навіть КШ в коменті в фейсбуці  за нього хотів в місцевої влади гроші збити.
 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #299 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Я дуже боюсь, що витрати на колійних та станційних працівників вони ділять 50/50, незалежно від того яка пропорція пасажирського/вантажного руху на дільниці. Або якась хитра схема, але з перекосом в бік вантажного. Недаремно усі кріпкі госпідарники за чаркою з нами закатували очні яблучка й пошепки говорили, що пасажирка в плюсі, тільки тс-с, нікому, а в абсолютних величинах (так і не допетрав, яких) пасажирський вагон в 14 разів прибутковіший вантажного.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 82
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!