Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.20 , 15:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 82
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 106124 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9681


View Profile
« Reply #300 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Стосовно того, що Песа замала для приміського руху, то тут важко сказати. Стосовно паспотоку, то на ділянці Рівне - Сарни він дійсно завеликий для Песи. Але це так звані "пікові" рейси. Сарни - Здолбунів (з Сарн о 7.40) у вересні 3-вагонний ДР-1 (два проміжних вагони + головний +ЧМЕ3) приїхав у Рівне забитий вщент. Денний Здолбунів - Удрицьк 3-вагоний Д1 (своїм ходом) навіть не вмістив двох паксів по Рівному з великим багажем, бо вони не влізли навіть у тамбур.
Проте, цілком можливо, що для розміну через крайні вечірні рейси Песа буде й нормальнв для маршруту Здолбунів - Сарни.  Маршрут Сарни - Ковель неодноразово бачив на трейнпіксі з локу та 2ЦМВ, тому, Песа навіть більш містка. Сарни - Олевськ чомусь мені підказує моя інтуіція також не настільки завантажений, щоб Песи не вистачило. По Ковельских маршрутах нічого не скажу.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #301 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

На Ковельських теж мусить вистачити. Лише в пятницю/неділю на вивізних рейсах ймовірно будуть стоячі.
Тут раніше ДПЛ двохвагонний ходив. Зараз регулярно ходять 2-3ЦМВ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #302 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

...
Проте, цілком можливо, що для розміну через крайні вечірні рейси Песа буде й нормальнв для маршруту Здолбунів - Сарни.  Маршрут Сарни - Ковель неодноразово бачив на трейнпіксі з локу та 2ЦМВ, тому, Песа навіть більш містка. Сарни - Олевськ чомусь мені підказує моя інтуіція також не настільки завантажений, щоб Песи не вистачило. По Ковельских маршрутах нічого не скажу.
Можливий і компромісний варіант. Вранці та ввечері відбуваються експресивні рейси. А в денний проміжок Вараш - Сарни - Удрицьк або Сарни - Олевськ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #303 on: 06.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

...
Якщо рахувати по їхнім методам - в них 821/822, який йшов повністю по електрифікованій ділянці і мав солідний цінник був збитковим. Навіть КШ в коменті в фейсбуці  за нього хотів в місцевої влади гроші збити.
Також треба перевіряти. Так, то електричний рухомий склад. Але ж заповнюваність знизилась.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9681


View Profile
« Reply #304 on: 07.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

...
Якщо рахувати по їхнім методам - в них 821/822, який йшов повністю по електрифікованій ділянці і мав солідний цінник був збитковим. Навіть КШ в коменті в фейсбуці  за нього хотів в місцевої влади гроші збити.
Також треба перевіряти. Так, то електричний рухомий склад. Але ж заповнюваність знизилась.
Но тут скорее жадность фраера сгубила. В данном случае перебор с тарифами.
Там последнее время загрузка среди недели была мизерная. Даже летом. Именно из-за того, что ушли "трамвайщики" + перестали пользоваться связкой 826+822 и 822+826 с пересадкой в Синельниково. Тоже из-за конских расценок. Там поездка Днепр - Харьков затягивала в сумме более 200 грн. Вот кому он был нужен с такой стоимостью?
Logged
www3
Active user

Posts: 1404


View Profile
« Reply #305 on: 07.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

А вот и "рабочая" Песа
https://trainphoto.org.ua/view/110538/
Но согласен, пусть хоть так ездит, нежели такие сокращения как в Сарнах были
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #306 on: 07.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

...
Там последнее время загрузка среди недели была мизерная. Даже летом. Именно из-за того, что ушли "трамвайщики" + перестали пользоваться связкой 826+822 и 822+826 с пересадкой в Синельниково. Тоже из-за конских расценок. Там поездка Днепр - Харьков затягивала в сумме более 200 грн. Вот кому он был нужен с такой стоимостью?
И с таким временм в пути. Удивлен, что имело место использования этой пересадки.
А вот и "рабочая" Песа
https://trainphoto.org.ua/view/110538/
Первый номер. Второй ранее находился в Гречанах на ремонте. Спрашивал местных https://trainphoto.org.ua/view/104531/#comm72610
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9681


View Profile
« Reply #307 on: 07.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

...
Там последнее время загрузка среди недели была мизерная. Даже летом. Именно из-за того, что ушли "трамвайщики" + перестали пользоваться связкой 826+822 и 822+826 с пересадкой в Синельниково. Тоже из-за конских расценок. Там поездка Днепр - Харьков затягивала в сумме более 200 грн. Вот кому он был нужен с такой стоимостью?
И с таким временм в пути. Удивлен, что имело место использования этой пересадки.
Когда при старых тарифах проезд Днепр - Харьков в этой связке 826/822 стоил 85-100 грн., народ ездил. Не толпами, но ездил. Ради этого и сделали заезд 826 в одну сторону в Синельниково-1 и согласовали эти поезда между собой. Как для поездок Днепр - Лозовая/Харьков, так и Запорожье - Покровск.
Когда я ехал крайний раз в ноябре, то с 826 на 822 кроме меня пересаживался только один мужчина, и возможно, железнодорожник.
Ранее народу было больше. Да и, например, для поездок Днепр - Лозовая он был в такое время безальтернативен.
Первые два элека очень рано отправлялись с Днепра, 796 тоже рано, а потом аж элек в 13.20. И этой связкой народ ездил, так как от Днепра в Лозовую автобусов нет от слова совсем.
А сейчас при суммарном ценнике Днепр - Лозовая порядка 200 грн оно конечно никому не нужно.
Logged
EKS
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #308 on: 08.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

...
Там последнее время загрузка среди недели была мизерная. Даже летом. Именно из-за того, что ушли "трамвайщики" + перестали пользоваться связкой 826+822 и 822+826 с пересадкой в Синельниково. Тоже из-за конских расценок. Там поездка Днепр - Харьков затягивала в сумме более 200 грн. Вот кому он был нужен с такой стоимостью?
И с таким временм в пути. Удивлен, что имело место использования этой пересадки.
А вот и "рабочая" Песа
https://trainphoto.org.ua/view/110538/
Первый номер. Второй ранее находился в Гречанах на ремонте. Спрашивал местных https://trainphoto.org.ua/view/104531/#comm72610


Сейчас почти все региональные электро и дизедь поезда медленно ездят
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #309 on: 09.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Також траплявся тендер на обслуговування цих Пес у 2017 році. Для наступного впровадження на рейси 751-753. То трохи пізніше пошукаю.

Сам тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-14-000475-b
критика https://zbk.org.ua/2017/07/28/na-svo%D1%97-rejki-yak-zaliznicya-virishila-viddati-remont-ruxomogo-skladu-firmam-z-veliko%D1%97-dorogi/

Техзавдання з новини 15 ТД зі змінами від 02.06.17.doc
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 82
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!