Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 104694 times)
Entony
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #350 on: 26.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Прийшла відповідь ЛЬВ щодо п'ятничного рейсу 6588 Батьово - Королево. Виявляється, що по пятницях до Батьово йде сцепкак з двох дизелів. Один з них відпраляється в 18:50 до Королево, а інший склад лише по пятницях чекає до 22:20 і аж тоді відпрвиться в Королево. Чогось я думав, що під 6588 йде якась засилка до Батьово.
Також пропонував перевести 7632 Верба - Здолбунів в 6000. Відповіли, що не доцільно, бо перед ним і так курсує інший приміський Львів - Здолбунів.



До речі, відповідь від ЛЬВ прийшла дуже швидко. Десь на 4 день всього. Скучно їм там. Ніхто не пише напевне. :)
І ще сайт з розкладми приміських тепер показує і карту збоку біля розкладу. Ось, наприклад, Львів - Чоп: https://swrailway.gov.ua/timetable/eltrain/?tid=12033
Вроді красиво. Можна собі по "плюсикати" чи по "мінусикати". :)
« Last Edit: 26.02.20 , 16:02 by Entony » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22963


View Profile
« Reply #351 on: 26.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

п.с. Порозглядав табличку приміських тарифів УЗ - кидається в очі різниця в більше ніж 2 рази між тарифом Харківщини і решти ПЗ-шних областей. Невже Харків і область так добре розраховуються за пільговиків, що там досі може існувати цей соціалізм з 18 грн. за 350 км?
У вас тут трохи сплутані причина і наслідок.

У Вас тут поміж рядків якась химерна логіка, що ніби "за те", що якась там область гірше ніж інші розраховується за своїх пільговиків її ніби УЗ "карає" вищим тарифом чи щось таке, а відповідно "відмінники" можуть розраховувати на нижчий тариф ніж інші.

Насправді ж нічого подібного не буває, бо тариф затверджує облрада хоч і подає до затверження залізниця.

Ключове питання - чи є у якоїсь області сильний інтерес до приміських перевезень, чи цей інтерес такий-же середньо-паршвий як в усіх, коли зацікавлення у приміських перевезеннях у області насправді слабеньке, у позапередвиборчі періоди - суто на рівні побоювать щоб не викликати соціальні збурення і щоб не вийшло такого, що скасування може негативно вплинути на суспільно-політичну ситуацію в області. У передвиборчий період ще з'являється додаткова зацікавленість з передвиборчо-популістичних міркувань, але вона доволі короткочасна і що важливіше - там замість реальних рішень зазвичай добре працює дешева імітація.

Якщо особливого, більш сильного ніж у інших областей, інтересу немає - то справді вся інтрига з можливою відмінністю тарифів від сусідв у тому, коли залізниця підсуне депутатам облради чергове підвищення тарифів і коли депутати його затвердять - одразу, чи трохи кота за хвіст потягнуть. За такої позиції облради - ситуативно може справді мати місце та залежність про котру Ви пишете - бо з певних причин коли у регіона істотно більша ніж у інших заборгованість - домовлятись про ексклюзивні (нижчі ніж для інших)_ тарифи з залізницею трохи не з руки. Але навіть тут - це працює лише в одну сторону - тобто істотно гірша ніж у інших заборгованість - справді заважає, але істотно менша ніж у інших - практично не допомагає - тому так добре розраховуватись за пільговиків, щоб одержати за це у нагороду найнижчий тариф - все-одно не вийшло-б.

Однак якщо у області наявний якийсь більш сильний інтерес - то все це болото стає маловажливим.

Харків-місто вважає, що у них такий інтерес є, що у них є особлива і сильна зацікввленість саме ось у таких нижчих тарифах, бо за їх уявленнями електрички слугують важливим засобом транспортування низькооплачуваної робочої сили з передмість, і що доступність такої робочої сили у місті становить важливу передумову для успішної діяльності деяких бюджетоутворювальних підприємств міста - і відповідно для наповнення бюджету міста. І відповідно до своєї точки зору вони діють.

Оскільки Харків-місто не є окремим регіоном від харківської області і користуючись тим, що населення Харкова становить більше половини харківської області і у такому ж співвідношені вони репрезентовані в облраді - то там відповідно питання вирішується через облраду, а раз так - то потрібний насправді суто з міркувань наповнення бюджета Харкова-міста тариф - виявляється чинним одразу на усю область.

Чи могло б так само спрацювати десь в іншому куточку України? Не думаю. Тут треба одразу кілька речей, що ситуативно є у харківській області, і немає у інших:
- обласний центр, що досі є настільки ж "машинобудівним" і настільки ж залежним від підвозу робочої сили. Тут ще важливо наскільки місто вірить в оцю свою "робітничість" і чи вважає підтримку status quo перспективною і/або доцільною справою
- і одночасно настільки ж великим - у менше місто не було б проблем підвезти всіх кого треба маршрутками, у велике місто - це може бути фізично проблематично чи навіть неможливо
- і щоб була можливість прийняти у облраді потрібне суто обласному центру рішення (в ідеалі - незалежно що там собі думають депутати від решти області). В Харкові це нескладно, бо Харків - це більше половини населення харківської області, в інших областях України так не буває, у нас більше немає таких областей, де б наслення в обласному центрі становило-би більше половини усієї області.
« Last Edit: 26.02.20 , 19:02 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 4316


View Profile
« Reply #352 on: 02.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

До речі, а чого це мовчать подільські актівісти, що з минулої суботи ними Умань - Черкаси "оптімізований" в Христинівка - Черкаси, а Христинівка - Умань під його скасований "по заявках пасажирів"? Хотіли пряменький Умань - Вапнярка? Палучітє і распішітєсь. (Ой тремо ручки, відмінимо через відсутність пасажирів через пару місяців, як нічний на Вапнярку після запросів туди-сюди графіком совати). 4 рази в тиждень у дні, так скажемо, не самими завізними. Було по Умані щоденно черкаським, до того ж по Христинівці на Черкаси пересадки нема (а на Вапнярку була якраз з черкаського).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #353 on: 03.03.20 , 00:03 »
Share Reply with quote

А там немає можливости з рейсу 6423 зробити Умань 18:26 - Ваfлярка 21:45, Ваfлярка 22:00 - Христинівка 00:45?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #354 on: 03.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Ну хоч тепер буде оправданою вартість квитка на 829/830.

Львівська залізниця готує до експлуатації модернізований електропоїзд ЕПЛ2Т «Георгій Кірпа».

Фахівці моторвагонного депо Львів регіональної філії «Львівська залізниця» проводять пусконалагоджувальні роботи електропоїзда ЕПЛ2Т № 012 «Георгій Кірпа», що днями повернувся у депо після модернізації на Київському електровагоноремонтному заводі. Комплекс ремонтних робіт цього електропоїзда першочергово був скерований на підвищення рівня безпеки та поліпшення умов перевезення пасажирів.
Під час модернізації у рухомому складі відновили роботу автоматичних вхідних дверей і розсувних дверей салонів, відремонтували сидіння. У вагонах поїзда встановлено віконні блоки з відкидними кватирками, а санвузли споряджено новим обладнанням для комфортного користування. Окрім того, пофарбовано кузов та модернізовано систему освітлення електропоїзда: надійними та енергоощадними світлодіодними елементами оснащено світильники у салонах вагонів, а також прожектори і буферні ліхтарі регіонального експреса.
Зауважимо, що електропоїзд ЕПЛ2Т №012 обслуговував регіональне сполучення Львів – Ужгород. Після завершення пусконалагоджувальних робіт залізничники планують повернути поїзд на цей маршрут.






http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2020/march/2068/
Logged
www3
Active user

Posts: 1394


View Profile
« Reply #355 on: 03.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Ремонт вышел бюджетный и свете этого непонятно почему отремонтировали не 8 а 6 вагонов.
Logged
Vova
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #356 on: 03.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Лиш ще би його держали в порядку в РПЧ1 Львів, бо в них рх.склад ужасний.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5679


View Profile
« Reply #357 on: 03.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

На КЕВРЗ завезли червоний "дерматин"?)  Раніше наче синій скрізь був))
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 627


View Profile
« Reply #358 on: 03.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Такие диваны, вроде, на стороне изготавливаются.
Logged
www3
Active user

Posts: 1394


View Profile
« Reply #359 on: 03.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Фастовские идут с "бордо" :) только 548 и 553 были синими вроде.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!