Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 81602 times)
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #600 on: 17.06.20 , 23:06 »
Share Reply with quote

Я про талановитих журналамерів.
Logged
www3
Active user

Posts: 1315


View Profile
« Reply #601 on: 18.06.20 , 22:06 »
Share Reply with quote

Только что вот обратил внимание, что утренние електрички из Нежина и 6803 с Яготина стабильно курят от 10 до 30 минут по Дарнице в интервале с 6 до 8 утра. Что там такого происходит?
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #602 on: 18.06.20 , 22:06 »
Share Reply with quote

Уз пару поїздів розвести по мостах не годна, певно. А може в Дарниці якраз ся скінчила зміна - то святе. Як з десять чи більше років різні варіації Комарівці/ Жмеринка- Волоч/ Підволоч +-20 хв загорає в Гречанах, бо козаки в кабіні міняються. Колись ще давно десь там в далекій Італії з відкритим ротом спостерігав, як один машиніст вискочив з наплічником, другий заскочив і потяг швиденько поїхав далі. В уз не зайдьот, це да.
Logged
opex
Active user

Posts: 12150


View Profile
« Reply #603 on: 19.06.20 , 03:06 »
Share Reply with quote

Как тут подмечали, "УЗ. Оператор Ваших страждань".
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #604 on: 19.06.20 , 07:06 »
Share Reply with quote

Что там такого происходит?
Ничего не происходит. Это график, который ввели с 29.03, ессно с учетом всех других изменений(обгоны, скрещения с ГЭ и т.п.) То, что половины поездов нету - уже вопрос второй.

Колись ще давно десь там в далекій Італії з відкритим ротом спостерігав, як один машиніст вискочив з наплічником, другий заскочив і потяг швиденько поїхав далі. В уз не зайдьот, це да.
"зайдьот" як тільки машиніст(локомотивна бригада) буде виключно "водієм", а все інше "проблеми сервіс-центру та технічної підтримки" :) У нас бригади в ПМСах під час переїздів з місця на місце приблизно так і міняються - попросили 5 хв постояти, "свіжа" вийшла з турного вагону, сіла на лок, "стара" пересіла в вагон і поїхали далі.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #605 on: 19.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

Что там такого происходит?
Ничего не происходит. Это график, который ввели с 29.03, ессно с учетом всех других изменений(обгоны, скрещения с ГЭ и т.п.) То, что половины поездов нету - уже вопрос второй.

Колись ще давно десь там в далекій Італії з відкритим ротом спостерігав, як один машиніст вискочив з наплічником, другий заскочив і потяг швиденько поїхав далі. В уз не зайдьот, це да.
"зайдьот" як тільки машиніст(локомотивна бригада) буде виключно "водієм", а все інше "проблеми сервіс-центру та технічної підтримки" :) У нас бригади в ПМСах під час переїздів з місця на місце приблизно так і міняються - попросили 5 хв постояти, "свіжа" вийшла з турного вагону, сіла на лок, "стара" пересіла в вагон і поїхали далі.
А який тут зв'язок? Можна подумати зараз машиніст заходить з купою діагностичного обладнання і все первіряє, а помічник тим часом старанно робить обхід, обстукуючи, та обдивляючись.
Крім того, щось УЗ не поспішає так робити, принаймі ніяких сигналів у змі та інших відкритих джерелах. І, здається, навіть на зазілзниці східного сусіда так вже зробили, а УЗ все чекає.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #606 on: 19.06.20 , 10:06 »
Share Reply with quote

А який тут зв'язок? Можна подумати зараз машиніст заходить з купою діагностичного обладнання і все первіряє, а помічник тим часом старанно робить обхід, обстукуючи, та обдивляючись.
Ну як мінімум помічник таки оглядає локомотив(на електричках переписує розхід енергії), а машиністи просто обмінюються інфою - як себе машина вела і т.ін. В усякому випадку я не бачу трагедії в 10-15 хвилинних зупинках для зміни бригад, там де в цьому є необхідність.
Крім того, щось УЗ не поспішає так робити, принаймі ніяких сигналів у змі та інших відкритих джерелах. І, здається, навіть на зазілзниці східного сусіда так вже зробили, а УЗ все чекає.
Так "не на часі"! Треба більше всіляких департаментів, наглядових рад і все таке інше :) Там он за крісла в правлінні неначе леви борються. Ромчик з братом, наприклад, весь ФБ засрали постами, який же Веприк "крєпкій хазяїн".
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #607 on: 19.06.20 , 11:06 »
Share Reply with quote

В усякому випадку я не бачу трагедії в 10-15 хвилинних зупинках для зміни бригад, там де в цьому є необхідність.
А ще в Угорщині колись був свідком, як лок сам на себе за 10 хв змінив напрямок. В уз так, проблем немає, типова уз-шна позиція. Так і до тактових розкладів недалеко.
« Last Edit: 19.06.20 , 11:06 by sean » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #608 on: 19.06.20 , 11:06 »
Share Reply with quote

В уз так, проблем немає, типова уз-шна позиція. Так і до тактових розкладів недалеко.
Проблем більше ніж достатньо. І більшість з них "з вікна вагону" навіть не помітна.  Вас, наприклад, зовсім не хвилює, що на проміжних станціях з великою посадкою стоянка поїздів всього 1-2 хвилини. Але, чомусь, дуже хвилює зупинка 10 хв на великих станціях для зміни бригад. Типова позиція "всепропальщика" ;)
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 338


View Profile
« Reply #609 on: 19.06.20 , 12:06 »
Share Reply with quote

А хто знає, чому на ділянці Новоолексіївка-Генічеськ досі немає жодної електрички?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!