Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.07.20 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 81607 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1339


View Profile
« Reply #610 on: 19.06.20 , 13:06 »
Share Reply with quote

А хто знає, чому на ділянці Новоолексіївка-Генічеськ досі немає жодної електрички?

таксомафія:)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5538


View Profile
« Reply #611 on: 19.06.20 , 14:06 »
Share Reply with quote

А хто знає, чому на ділянці Новоолексіївка-Генічеськ досі немає жодної електрички?

таксомафія:)

Або маршрутчики)
На днях дивився на басфорі, то з Дніпра чимало маршруток на Генічеськ є.
Це ж ті, хто могли їхати е/п Дніпро-Генічеськ, тепер пересіли на маршрутки.
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #612 on: 19.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote

Невигідно для УЗ возити пасажирів. Не вигідно і НЕ возити, як виявилось. Але нам з Вами "з вікна вагону" видається дуже багато.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #613 on: 19.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote

Але нам з Вами "з вікна вагону" видається дуже багато.
Ох, як Вас "торкнуло"  ;D
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #614 on: 19.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote

обстукуючи, та обдивляючись.
Ну як мінімум помічник таки оглядає локомотив(на електричках переписує розхід енергії), а машиністи просто обмінюються інфою - як себе машина вела і т.ін. В усякому випадку я не бачу трагедії в 10-15 хвилинних зупинках для зміни бригад, там де в цьому є необхідність.
[/quote]
Переписує розхід Енергії, Карл. для початку 20 сторіччя це можливо норм, а для 21...

А "я не бачу трагедії"... це типу "один раз не пидарас" :) . Це і є основна причина, чому уз котиться вниз. Там не бачау трагедії, тут не бачу... 10 разів не побачив трагедії, потім 20  - і не помітив, як опинився по вуха у гівні.
Успіх - це не коли "не бачать трагедії", а коли побачив проблему і вирішив.
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #615 on: 19.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote

Я уже сто разів говорив: допоки вони не стануть клієнтоорієнтованими, з того багна не вилізуть та продовжать стверджувати: не бачу трагедії, можна перетерпіти, дєди так єзділі і т.п.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #616 on: 19.06.20 , 15:06 »
Share Reply with quote

Переписує розхід Енергії, Карл. для початку 20 сторіччя це можливо норм, а для 21...
Так і прилади обліку,нажаль, залишились поки що з 20-го сторіччя. На тепловози "розщедрилися", поставили більш продвинуті системи, бо там є що вкрасти. А електрика - не в карман же ти її забереш :) Ну і окремо кожна бригада відписується за витрати за свою поїздку.
А "я не бачу трагедії"... це типу "один раз не пидарас" :) . Це і є основна причина, чому уз котиться вниз. Там не бачау трагедії, тут не бачу... 10 разів не побачив трагедії, потім 20  - і не помітив, як опинився по вуха у гівні.
Успіх - це не коли "не бачать трагедії", а коли побачив проблему і вирішив.
Проблема в чому? В 10-ти хвилинній стоянці при зміні бригад? Ви дійсно вважаєте це "проблемою"? Тут пропонувалося навіть "розтягувати" графіки, щоб не було прибуття на зразок 3.46(ось це реальна проблема, так), а тепер виявляється 10 хв стоянки - проблема, яку треба вирішувати.
Logged
sean
Active user

Posts: 4794


View Profile
« Reply #617 on: 19.06.20 , 16:06 »
Share Reply with quote

Ви, в типовому стилі УЗ, змішуєте факти в купу. На тих прикладах, що ми маємо - вночі графік не потягнуть, а вдень навпаки розтягнуть. Але взагалі ця дискусія - розмова глухого з німим, я би схилився до завершення. Якщо, звісно не явиться випадково тейкер зі своїми твердими та цілком логічними аргументами.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11405


View Profile
« Reply #618 on: 19.06.20 , 16:06 »
Share Reply with quote

Ви, в типовому стилі УЗ, змішуєте факти в купу. На тих прикладах, що ми маємо - вночі графік не потягнуть, а вдень навпаки розтягнуть.
Які "факти"? Ми обговорювали конкретне питання - стоянку для зміні бригад. Незалежно, вдень чи вночі буде по тому маршруту поїзд вона буде 10 хв.
Доречі, про "типовий стиль" "вах вах, платформу знесли! Зрада-зрадня!" правда, що там уже облаштована тимчасова, а стару знесли саме для будівництва нової, про це в статті не згадують. Правильно, навіщо? Тоді ж весь пафос втрачається.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1294


View Profile
« Reply #619 on: 19.06.20 , 16:06 »
Share Reply with quote

УЗ анонсувала відновлення ще 50 приміських з вівторка-середи. З них 27 по ПЗАХ та 23 по Південній. Переліку, на жаль, не опублікували, посилаючись на сайти регіональних філій. А там нічого поки нема.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!