Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 108480 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5331


View Profile
« Reply #760 on: 09.08.20 , 13:08 »
Share Reply with quote

Львівська відновила приміські по Тернополі та Луцьку. Плюс як бонус (за знущання? :) добавила ще одну пару приміських Львів - Тернопіль.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2020/august/2123/
На этом маршруте собакены такие, что сам факт проезда в них не искупить никакими бонусами. Хуже только на некоторых донбасских и карпатских.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9692


View Profile
« Reply #761 on: 09.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote


А з 10 серпня:
✅№6704 Херсон — Снігурівка;
✅№6703 Снігурівка — Херсон.
Такого потягу ніколи не було. До карантина на ділянці Херсон - Снігурівка було максимум 3 пари приміських на добу - тепер 4 пари.
Давно був. 1 вагон під ЧМЕ3 з брилівського обігу, часом зворотньо 5400-м, часом був під Д1 для розміну складів з подовженням як Миколаїв - Херсон зі зхрещенням по Снігурівці чи поруч. Плюс був ще Херсон - Каховка під Д1.
Ну Херсон - Снігурівка якщо й був, то був відмінений ще на початку 90-х, бо в 1996 році його вже точно не було.
Стосовно приміського Херсон - Каховка - я його ще пам'ятаю, в 1996 році він вирушав з Херсону о 12.37, та, зразу по обороту з Каховки повертався до Херсону, бо по Херсону він був десь о 21 з хвилинами, та восени 1996 року був відмінений остаточно. Причому в 1996 році це вже був не Д1, а склад з 6 ЦМВ під половинкою 2ТЕ10 депо Херсон. Причому ЦМВ були як плацкартного типу, так і міжобласного.
« Last Edit: 09.08.20 , 14:08 by Крымчанин UA » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #762 on: 19.08.20 , 07:08 »
Share Reply with quote

Хто знає, коли приміський поїзд Дніпро - Красноград почав електровоз возити?? І чи по всьому маршруту він їде, чи у Новомосковську таки на тепловоз змінюють??
Сьогодні якраз вперше побачив, що приміський з Краснограду електровоз привіз, бо до карантину я тепловоз бачив (правда не весною, а ще раніше десь).
То був єдиний тепловоз, точніше єдиний поїзд під ним (на моїй пам'яті), який заїжджав на станцію Дніпро-Головний.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5685


View Profile
« Reply #763 on: 19.08.20 , 08:08 »
Share Reply with quote

Лише до Новомосковська. Далі електрифікація відсутня.
Logged
opex
Active user

Posts: 12253


View Profile
« Reply #764 on: 19.08.20 , 08:08 »
Share Reply with quote

Проскакивала инфа, вроде еще в прошлом году, что в Новомосковске меняют. Да и стоянка там 20 минут об этом намекает.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4933


View Profile
« Reply #765 on: 19.08.20 , 09:08 »
Share Reply with quote

З літа 2015 року, коли ледь не усі 2ТЕ116 забрали до Поліг/Мелітополя.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #766 on: 19.08.20 , 09:08 »
Share Reply with quote

Хіба з літа 2015 року???
А той тепловоз, що у Новомосковську його забирає, де він обслуговується?? Хіба не на Н-Д Вузол?? І чи так вигідно туди йому їздити, чи там вже інші обороти з тепловозом??
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #767 on: 19.08.20 , 09:08 »
Share Reply with quote

Смена локомотива у пригорода Днепр - Красноград по ст. Новомосковск происходит с 13 июля 2015 года. Электровозы ЧС2 и ЧС7 депо Днепр и Мелитополь (по хитрым оборотам) работают на плече 34 км Днепр-Главный - Новомосковск-Днепровский, а тепловоз ЧМЭ3 работает на плече 99 км Новомосковск-Днепровский - Красноград.

Изначально это была чмешка депо Синельниково Приднепровской филии УЗ, а сейчас этот пригород Приднепровской же филии обслуживает Южная филия УЗ - тепловозы приписки депо Лозовая, бригады с Краснограда или еще откуда, по Новомосковску они отдыхают я так понимаю.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4933


View Profile
« Reply #768 on: 19.08.20 , 09:08 »
Share Reply with quote

Та, там було по-різному. І може зараз щось змінилось.

Така схема обслуговування виявилась менш вигідною, в енергетичному плані. За словами місцевого фаната Alex_I, маневровий тепловоз на ділянці Красноград - Новомосковськ споживав стільки пального, скільки магістральний до Дніпра. Плюс додалася ділянка під тягою електровоза.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #769 on: 19.08.20 , 10:08 »
Share Reply with quote

Дякую Вам за інформацію. Виявляється, я вже 5 років не бачив приміський поїзд Дніпро - Красноград ("Львівські" поїзди ніяк з ним не стикувалися, поки сьогодні на кумів не прийшлося чекати :))

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!