Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 03:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 120831 times)
www3
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #850 on: 28.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Спасибо, тогда еще вопрос, где обслуживали Песы, когда те работали в Купянске и Кременчуге?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #851 on: 28.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Есть 620м 025 и РА2 005.

РА2 походу ніхто ремонтувати не збирається:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124698.msg535255#msg535255

Я про це памятаю, як і запропонованих 025 і 003. Але на Черкаси, Хелм та АЄ чомусь поїхали? То добре що хоч одна 630 Песа їздить на пригороді, було б добре ще й другу підняти, а то ПЗЗ знову продовжать доїти :(
Тут еще очень показательный факт. Передача Пес на АЭ, в том числе нерабочих, вызывала недовольство. Их взяли, отмарафетили, провели адекватное обслуживание, и теперь они гоняют, разгоняясь до 120 км/ч от Дарницы до съезда на аэропорт. Добре, сделали. А почему тогда не вызывает недовольство то, что оставшиеся не ремонтируют? Или не задействуют. Вон, в Люботин пригнали 025, и долгое время стоит на приколе. И тишина. Всех устраивает. Т.е. когда забирают хлам – плохо. Когда пригоняют – вообще нету реакции и заинтересованности.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 496


View Profile
« Reply #852 on: 28.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

Спасибо, тогда еще вопрос, где обслуживали Песы, когда те работали в Купянске и Кременчуге?
Смородино
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #853 on: 29.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Львівська залізниця інформує про зміни у графіку руху приміських поїздів.

Відповідно до рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, зважаючи на епідемічну ситуацію в окремих містах та районах Тернопільської, Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької областей та м. Чоп, зазнає змін розклад руху приміських поїздів.
Починаючи з 28 вересня цього року, поїзди № 6232 Красне – Тернопіль, № 6047 Тернопіль – Красне, № 6204 Тернопіль – Підволочиськ, № 6207 Підволочиськ – Тернопіль, № 6208 Тернопіль – Підволочиськ, № 6201 Підволочиськ – Тернопіль, № 6244 Тернопіль – Ланівці, № 6241 Ланівці – Тернопіль, № 6277 Тернопіль – Заліщики, № 6270 Заліщики – Тернопіль, № 6253 Тернопіль – Підвисоке, № 6252 Підвисоке – Тернопіль, № 6046 Львів – Тернопіль, № 6041 Тернопіль – Львів, № 6042/6045 Львів – Тернопіль – Львів здійснюватимуть технічну зупинку лише для висадки пасажирів на ст. Тернопіль-Пасажирський та Тернопіль-Вантажний.
Поряд із тим, починаючи з 28 вересня цього року, поїзди № 6204/6207, № 6208/6201 сполученням Тернопіль – Підволочиськ – Тернопіль, № 6244 Тернопіль – Ланівці, № 6241 Ланівці – Тернопіль зупиняються для посадки та висадки пасажирів на ст. Ангелівка, Стриївка;
поїзди №6042/6046/6034/6092/6096 сполученням Львів – Тернопіль – Львів – Золочів – Львів – Здолбунів, №6045/6041/6031/6091/6093 сполученням Тернопіль – Львів – Золочів – Львів – Здолбунів – Львів зупиняються для посадки та висадки пасажирів у Підбірцях, пл 1460 км, Борщовичах, Залугах;
поїзди № 6125/6126 сполученням Львів – Шкло – Львів, № 6109/6113 Львів – Мостиська, № 6102/6112 Мостиська – Львів зупиняються на з. п. Зимна Вода для посадки та висадки пасажирів;
поїзди № 6021/6025/6027 сполученням Львів – Сянки, № 6018/6022/6028 Сянки – Львів роблять зупинку для посадки та висадки пасажирів на ст. Оброшин, Ставчани, Містки;
поїзди № 6011/6015 сполученням Львів – Трускавець, № 6008/6012 Трускавець – Львів зупиняються для здійснення посадки та висадки на ст. Оброшин, Глинна-Наварія, Пустомити, Семенівка, Щирець-І, Щирець-ІІ, Дмитре, Черкаси;
поїзди №6052/6056 сполученням Львів – Стоянів – Львів – Сокаль, № 6051/6053 Стоянів – Львів – Сокаль – Львів здійснюють посадку та висадку псажирів на ст. Дубляни Львівські;
поїзди № 7001/6155/6187 сполученням Львів – Лавочне – Львів – Мукачево, № 7002/6154/6156 Лавочне – Львів – Мукачево – Львів зупиняються для посадки та висадки пасажирів на ст. Оброшин, Глинна-Наварія, Пустомити, Семенівка, Щирець-І, Щирець-ІІ, Дмитре, Черкаси;
поїзди № 6062/6066 сполученням Львів – Ходорів, № 6063/6067 Ходорів – Львів здійснюють посадку та висадку пасажирів на ст. Давидів, пл 22 км, Старе Село, пл 28 км, Підмонастир, пл 33 км, Глібовичі.
Починаючи з 28 вересня цього року, поїзди № 6517/6518, № 6519/6520, № 6565/6566, № 6527/6528, № 6549/6550, № 6541/6542 сполученням Мукачево – Сянки – Мукачево курсують на дільниці Есень – Струмківка (по ст. Чоп) за діючим графіком.
З указаної дати поїзд № 6472/6471 Коломия – Вадул-Сірет – Коломия відновлює посадку та висадку пасажирів на ст. Коломия, Неполоківці, Лужани, Мамаївці, Чернівці-Північні, Чернівці, Чернівці-Південні.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2020/september/2141/
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #854 on: 01.10.20 , 10:10 »
Share Reply with quote

Наша пісня гарна й нова...
Думаю ця новина "під вибори", щоб якимось майбутнім депутатам було важче вибивати призначення/відновлення поїздів, в т. ч. і приміських.

Укрзалізниці компенсовано лише 21% витрат за перевезення пасажирів пільгових категорій.

Упродовж 8 місяців цього року АТ «Укрзалізниця» отримала лише 21% від суми, що підлягає компенсації за перевезення пасажирів пільгових категорій приміським залізничним транспортом. Загалом за січень-серпень регіональні філії Укрзалізниці надали послуг з перевезення пасажирів пільгових категорій на суму понад 190 млн грн, а компенсовано лише 40 млн грн.
«На сьогодні згідно з законодавством України існує 17 категорій громадян, які мають право безкоштовного проїзду в приміському залізничному транспорті. Відповідно до бюджетного кодексу компенсувати витрати за такі перевезення повинні органи місцевої влади. За 8 місяців ми перевезли понад 11 млн таких пасажирів або 41% від загальної кількості, за які недоотримано компенсацій 150 млн грн. Це кошти, які Укрзалізниця могла б спрямували на ремонт рухомого складу, підвищення рівня комфорту та навіть придбання нових поїздів», — прокоментував директор Департаменту приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Болдов.
Антилідерами відшкодування витрат Укрзалізниці за перевезення приміським транспортом пасажирів пільгових категорій стали м. Київ, (компенсовано 0% від суми наданих послуг — 19,2 млн грн), Чернівецька область (компенсовано 1,7% від суми наданих послуг — 758 тис. грн), Харківська (9,8% від суми 25,8 млн грн), Львівська (11,2% від суми 17 млн грн) та Тернопільська (12,7% від суми 9,3 млн грн) області.
Натомість деякі обласні адміністрації, розуміючи соціально-економічну важливість приміських залізничних перевезень для розвитку регіону, намагаються компенсувати витрати залізниці. Серед найбільш сумлінних платників можна відзначити Херсонську (компенсовано 95,3% від суми наданих послуг — 1,3 млн грн), Миколаївську (72,7% від суми наданих послуг — 2,2 млн грн) та Волинську ( 65 % від суми наданих послуг — 2,2 млн грн) області.
Укрзалізниця вкотре наголошує, що часто в бюджетах районних рад і адміністрацій, а також міських рад та об’єднаних територіальних громад закладаються суми компенсацій, що не відповідають реальним витратам за надання цієї послуги. Таким чином місцеві влади позбавляють своїх мешканців можливості користуватися таким комфортним та безпечним видом транспорту, як приміські залізничні перевезення.
Тож залізничники звертаються до органів державної влади та місцевого самоврядування з проханням при формуванні бюджетів на 2021 рік уважно поставитися до планування коштів, що призначені для відшкодування за перевезення пасажирів пільгових категорій. Також Укрзалізниця готова до діалогу з місцевими адміністраціями щодо часткової компенсації витрат компанії за пільгові перевезення за рахунок зменшення податку за користування землею.



https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/525422/
« Last Edit: 01.10.20 , 10:10 by Entony » Logged
ОльгаБ
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #855 on: 01.10.20 , 16:10 »
Share Reply with quote

Есть и хорошие новости на ЮЖД, однако, с сегодняшнего дня добавлены несколько пригородных, расписание на сайте обновлено, до Славянска продлили с Лозовой. ^_^
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #856 on: 01.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

...
Думаю ця новина "під вибори", щоб якимось майбутнім депутатам було важче вибивати призначення/відновлення поїздів, в т. ч. і приміських.
Чи моральна підготовка до оптимізації приміських. А з-під них огого скільки регіоналів можна наплодити, як Жмак бажа.
...
Их взяли, отмарафетили, провели адекватное обслуживание, и теперь они гоняют, разгоняясь до 120 км/ч от Дарницы до съезда на аэропорт.
https://youtu.be/HzZlmfglE9U
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #857 on: 01.10.20 , 19:10 »
Share Reply with quote

До речі, дійсно цілком можливо так і буде.
Згадав, що на Львівській останніми роками використовували, наприклад, один і той же склад, як на регіоанльному маршруті так і на звичайному з зупинками "біля кожного стовпа". Найбільш яскраво це проявлялось, коли один склад їхав сьогодні-завтра як 829/830 Львів - Ужгород (за часів курсування з продажем та купівлею квитків лише в касі чи на букінгу) і водночас через пару днів той же самий склад використовували як звичайний приміський 6000 маршрут, як правило, під Львів - Трускавець або Львів - Сянки.
Напевне в майбутньому така "традиція" буде і по всій УЗ.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5489


View Profile
« Reply #858 on: 02.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

На Льв. жд. есть ускоренный дизель-поезд 7003/7004 Киверцы - Луцк - Львов ездящий составом переданного с Коростеня 4-вагонного ДР1А (хорошее состояние). Внедрен вместо рейса Песы 811/812. Немного замедленный, ибо для буса давали более высокие скорости. В той области тоже траблы с дизель-поездами. Но ведь не оптимизируют, продолжают катать с экспрессивным расписанием.

Ну вот, а спустя месяц с небольшим началась решительная макароновирусная оптимизация, и пророчество коллеги сбылось, пускай и, вероятно, не тем способом, какой он себе представлял.
Тут в любой момент может полный армагедец наступить и эти Песы не сильно то и помогут.
Теперь уж до основанья, а затем посмотрим, что из пригорода доживет до весны.
« Last Edit: 02.10.20 , 22:10 by Emblaze » Logged
EKS
Active user

Posts: 568


View Profile
« Reply #859 on: 03.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

До речі, дійсно цілком можливо так і буде.
Згадав, що на Львівській останніми роками використовували, наприклад, один і той же склад, як на регіоанльному маршруті так і на звичайному з зупинками "біля кожного стовпа". Найбільш яскраво це проявлялось, коли один склад їхав сьогодні-завтра як 829/830 Львів - Ужгород (за часів курсування з продажем та купівлею квитків лише в касі чи на букінгу) і водночас через пару днів той же самий склад використовували як звичайний приміський 6000 маршрут, як правило, під Львів - Трускавець або Львів - Сянки.
Напевне в майбутньому така "традиція" буде і по всій УЗ.

На Південно-Західній завжди так було. Але "зайві вагони" на приміський рух не давали. Економія!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!