Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.

Pages: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2019-2020 рр.  (Read 120837 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #870 on: 06.10.20 , 00:10 »
Share Reply with quote

Я ж нічого не маю проти.
Просто кажу про мотивацію УЗ (точніше її відсутність) в даному випадку.
Суть в тому, що службі НРП ці всі регіональні перевезення поперек горла, особливо дешеві 3 класу. Бо половину доходу треба віддавати ПК (за комісійний збір), тримати під це закріплений склад, бо не висмикнеш з обороту будь-який склад, а в них є свої показники роботи (доходності по їх службі окремо), й при тарифах Придніпровки - вони будуть чинити опір усіма шляхами. При тарифах Південно-Західної - ще більш-менш нормально виходить на середніх відстанях.
Вже проходили, що саме через це на Генічеськ не хотіли робити регіонал, хоча цей склад саме був закріплений на Генічеськ, бо за приміським тарифом це було 128 грн.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5489


View Profile
« Reply #871 on: 06.10.20 , 03:10 »
Share Reply with quote

Я ж нічого не маю проти.
Просто кажу про мотивацію УЗ (точніше її відсутність) в даному випадку.
Суть в тому, що службі НРП ці всі регіональні перевезення поперек горла, особливо дешеві 3 класу. Бо половину доходу треба віддавати ПК (за комісійний збір), тримати під це закріплений склад, бо не висмикнеш з обороту будь-який склад, а в них є свої показники роботи (доходності по їх службі окремо), й при тарифах Придніпровки - вони будуть чинити опір усіма шляхами. При тарифах Південно-Західної - ще більш-менш нормально виходить на середніх відстанях.
Я думаю, их голубая мечта все подтянуть до уровня тарифов Львовской, оставив вагиносостав прежним. Интересно, почему этого еще не сделано?

Я не хочу сказать, что на Львовской особо дорого, нет, все равно выгоднее автобуса получается, но ведь в 2-2.5 раза дороже Приднепровки или ЮЗ местами...
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 712


View Profile
« Reply #872 on: 06.10.20 , 14:10 »
Share Reply with quote

Суть в тому, що службі НРП ці всі регіональні перевезення поперек горла, особливо дешеві 3 класу. Бо половину доходу треба віддавати ПК (за комісійний збір), тримати під це закріплений склад, бо не висмикнеш з обороту будь-який склад, а в них є свої показники роботи (доходності по їх службі окремо), й при тарифах Придніпровки - вони будуть чинити опір усіма шляхами.

Они давно могли бы на тот же Днеп-Покровск пустить не ЭПК, а ускоренную электричку с остановкой по тех самых станциях, что и 826-й останавливался. И продавали бы тогда билеты по своему пригородному тарифу.
Но это же нужно работать.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #873 on: 06.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

Не выйдет. Ибо там от Чаплино начинается Дон ж.д., и там тарифная политика совсем иная. Народ там быстро раскусит фишку и будет покупать билет туда-назад со станций Дон.ж.д., как это делают сейчас в Лозовой и Межевой. Плюс средства от продажи билетов в кассах Дон.ж.д. осядут в Дон.ж.д.

Ну и не забываем про комиссии с ТБ та НС. Если они со скрипом дали разрешение лишь на один день в неделю для Днепр - Межевая, то сейчас говорить о том, почему УЗ не хочет назначать - ну не факт, что объективно. Хотя, вполне возможно, они просто вдвоём играют "договорной матч".
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #874 on: 06.10.20 , 15:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що про те що комісія ТЕБ та НС дозволила лише один раз в тиждень їздити - це казочки від УЗшних чиновників.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #875 on: 06.10.20 , 18:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що про те що комісія ТЕБ та НС дозволила лише один раз в тиждень їздити - це казочки від УЗшних чиновників.
Чого так думаєте?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #876 on: 06.10.20 , 21:10 »
Share Reply with quote

Думаю, що про те що комісія ТЕБ та НС дозволила лише один раз в тиждень їздити - це казочки від УЗшних чиновників.
Чого так думаєте?

Після ось цього поста
Ну в данном случае с Межевой, и с 827/828 Приднепровке как-то фиолетово. Ехать засылкой эти 25 км или с пассажирами. Точно также как и гонять в Днепр и назад засылкой 827/828 потому что именно в субботу запрет.
Вы что-то путаете или кто-то Вас ввел в заблуждение.
Вот все протоколы областной комиссии по ТЭБ и НЧ: https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/upravlinnya-civilnogo-zahistu/komisiya-z-pitan-tehnogenno-ekologichnoyi-bezpeki-i-nadzvichajnih-situacij
Я не нашел там информации, что на каких-то маршрутах поездов запрещено ездить с пассажирами в такой-то день недели.
я теж зайшов у ті протоколи, передивився чималу частину з них. Там якось немає щоб такі деталі прописували як "електропоїзд по маршруту такому-то запускати по таким-то дням". Якщо й були якісь згадки про залізничний транспорт, то в основному все було в стилі "запускати з продажею 50% чи 100% від кількості місць у вагоні".
Але зізнаюсь чесно, в мене не вистачило терпіння їх всі перечитувати)) Може я щось і пропустив.

Тому чомусь  ось це твоє припущення більш схоже на реальність:
Можливо, що під шумок, економлять ФЗП для локбригади та провідників. До Межової це 12-годинна зміна без відпочинку, бо по Межовій ніде та часу обмаль, а ось по ст. Чаплине можна й вкласти спати в бригадний дім. А так як це ще доплата за роботу в нічний час та за роз'їздний характер роботи - цілком реально, що там за місяць економія виходить суттєва.
Але це лише моє припущення.


Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #877 on: 06.10.20 , 22:10 »
Share Reply with quote

Ну я просто розмовляв з причетним залізничником, який володіє певною інфою.
Якщо б УЗ економило ФЗП, то зробила б рейс до Межової з Дніпра по неділях, з Межової по понеділках, в інші дні до ст. Чаплине. В принципі, дуже важливий рейс проти ночі понеділка з Межової. Рейс у понеділок у 20.40 - ну так собі.... Хто приїхав зранку в справах - поїдуть о 17.30 з пересадкою по ст. Чаплине, нащо сидіти до 20.40?
Але зараз по суті два рейси на тиждень до Межової, але один з них у обидва кінці без пасажирів від ст. Чаплине до ст. Межова.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #878 on: 07.10.20 , 01:10 »
Share Reply with quote

Ну я просто розмовляв з причетним залізничником, який володіє певною інфою.

Хз, може таки  і та комісія "свої 5 копійок вставила" коли вирішували які саме маршрути відновити. З тим карантином такий бардак.
Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #879 on: 07.10.20 , 08:10 »
Share Reply with quote

Це може бути банальним наслідком малюванням нігтів під час набору інфи. А внизу всі поукали захоплено. Бо я теж схиляюся до думки, що ручні комісії електропотяги і їхні номери навіть у снах не бачили.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!