Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Site and forum

      Refactoring Форума, или Почему так случилось и Для чего это нужно?

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Refactoring Форума, или Почему так случилось и Для чего это нужно?  (Read 2924 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #20 on: 10.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

Це vitaliy_lviv. Просто зараз у дорозі і пишу не з компа, де залогінений, а з телефону, де мене система входу чомусь посилає в аут. Тому довелося зайти гостем зі схожим логіном.
Кэш браузера для начала почистите или попробуйте несколько браузеров, авось на каком-то да пустит.

 Еще есть вариант, что у вас время сохранения логина в сессии по каким-то причинам слетело на минимальное значение.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1301


View Profile
« Reply #21 on: 10.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Пропозиції як реальний механізм громадських ініціатив, завдяки якому ми маємо поїзди на Рахів тощо, мають однозначно залишитись, але підтримуватись на певному рівні кваліфікації.
Пропоную винести їх в окремий розділ з написанням лікбезу для нубів, як слід писати пропозиції і що треба знати з теорії: наявність РС, час і місце обслуговування, економічні, соціальні та політичні міркування тощо. Пропозиції, написані за цими правилами, мають право залишатися в основному розділі пропозицій. Все інше — в підрозділ "пісочниця", і тоді посмітюхи та Владіміри звідти не вилізатимуть, доки не проапгрейдяться.
Також, можливо, варто розділити "Розклади та внутрішню кухню УЗ" і "Маршрути поїздок" (для юзерів, які просто хочуть подорожувати і оптимізацією залізниці не цікавляться), а в останній додати як один або кілька підрозділів міжнародні тарифи (або залишити їх як є, але структурувати за країнами). Туди ж можна перемістити з "Тамбуру" і звіти. Мертві розділи, у свою чергу, об'єднати в один "Гравітаційний сортир".
Logged
W_777
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #22 on: 11.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

1. Я тоже за отдельный раздел по международным тарифам, маршрутам и способам сэкономить.
2. Поддерживаю мнение, что "Пропозиції" нужно жестко ограничить по формату и правилам написания. Кто нарушил - тема удаляется, автору выносится предупреждение. 3 (три) предупреждения = бан.
Logged
joy
Active user

Posts: 25473


View Profile
« Reply #23 on: 11.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Так раздел "минимизация стоимости проезда" в основном международное сообщение и освещает.
Предлагаете выделить "международку" в рамках этого раздела?
Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11637


View Profile
« Reply #24 on: 11.11.19 , 18:11 »
Share Reply with quote

По-моему незачем.

"Стандартные" маршруты, которые ищутся общеизвестными сайтами, мы в том разделе давно не разбираем (да и нет по-моему таких вопросов). А нестандартные - не все ли равно, международка это или нет.
Logged
dronn7
Active user

Posts: 3556


View Profile
« Reply #25 on: 12.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

Может для доступа к пропозициям некое тестирование ввести? На предмет знания темы и общей адекватности. Скромненький тестик листов на 100-150, не больше.
Logged
VB
Active user

Posts: 4055


View Profile
« Reply #26 on: 12.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Я вважаю, як на таке вже пішло, то у кращих проявах демократичного суспільства треба функцію доступу зробити в ручному режимі окремим користувачам. Автоматом, деяким по запиту, раптом кого минуть необачно. Але прикол у тому, що у і деяких "авторитетних" глузду у пропозиціях не набагато більше, ніж у тих, задля яких все це затівається. "Не будем называть фамилий", якговорив мій прапор на заставі. І буде той же безлад і срач, але в іншому тлумаченні. Буде те саме лобіювання, нісенітниці, але скріплені тим, що, мовляв, "дивіться, ми ж тут еліта, неадекватів немає, тому як ми тут подумали, то так і є". Бо кожен тягне рядно на себе, хоч воно гниле і мокре. В першу чергу не в інтересах українського суспільства в цілому, а або в приватних, або політичних, або в містечкових. Самі адекватні пропозиції,- цн Андерсена. Але його підняли на глузд, назвали казкарем і прирівняли до Посмітюхи.
Logged
opex
Active user

Posts: 11919


View Profile
« Reply #27 on: 12.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Слушайте, а есть же на форумах личный рейтинг каждого. Другие участники форума как-то могут его залайкать, насыпать в карму. Ну и по достижении какого-то левела пускать его в элиту или по понижении - дисквалифицировать.
Но это я не знаю можно ли технически прикрутить.
И вообще хорошо бы чтобы главный по форуму выступил - как он его видит в будущем. А то мы тут гадаем, а цели окажутся другие.
Logged
joy
Active user

Posts: 25473


View Profile
« Reply #28 on: 12.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Так я помню, в стародавние времена, когда мы только только пробовали перо флудить на форуме, рейтинги (вернее, звания) были.
Logged
dronn7
Active user

Posts: 3556


View Profile
« Reply #29 on: 12.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

На Веломании ввели одно вреимя рейтинги. Самые длинные - были у самых одиозных и часто забаниваемых участников :)) Потом отменили.
Logged
Tags: Refactoring 
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!