Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток міжнародного сполучення

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Розвиток міжнародного сполучення  (Read 3943 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« on: 12.11.19 , 18:11 »
Share

Озвучені плани УЗ щодо розвитку міжнародного сполучення:
Мінінфраструктури повернуло контроль над Укрзалізницею та починає її оновлення

Quote
Після оновлення рухомого складу планується відкриття нових маршрутів.

У міжнародному сполученні, зокрема з країнами ЄС та Республікою Білорусь:

1) маршрути до Польщі

2) приєднання до потягу 4 столиць – 5 столиці (Таллінн)

3) Львів – Мінськ через Ковель, Брест

4) Гомель – Київ


УЗ планує почати їздити в Білорусь.
По п. 3) була ідея навіть зробити Ужгород - Львів - Ковель - Брест - Мінськ, щоб забрати собі потік відпочиваючих з Білорусії до курортів Закарпаття.
Моя пропозиція: узгодити його по Ковелю з поїздами з Києва та Харкова в обидва боки.

По п. 4) Київ - Гомель УЗ планувала запустити рейковими автобусами PESA, щоб забрати потік білоруських туристів в аеропорт Бориспіль. Але білоруси відмовили, бо цей рухомий склад не сертифікований у Білорусі. Не вдалося домовитись навіть на паритетній основі з ними.

по п. 1) та 2) ніякої додаткової інформації поки що немає.
« Last Edit: 12.11.19 , 21:11 by jbond989 » Logged
VSK
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #1 on: 12.11.19 , 18:11 »
Share

Між Львовом та Ковелем поїзду Львів-Мінськ(ч/з Брест) потрібні мінімум дві зупинки-Червоноград та Володимир Волинський.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3917


View Profile
« Reply #2 on: 12.11.19 , 19:11 »
Share

По п. 3). В свое время, такое продвигал некий Дима из Вилейки. Может это он закидал письмами УЗ или БЧ, что такое вошло в т.н. продакшн УЗ.

По п. 4) УЗ имела планы запустить маршрут составом ДПКр3. Вспомни разговоры в первом рейсе 31/32. На то время, еще планировали купить все шесть единиц.
« Last Edit: 12.11.19 , 19:11 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4235


View Profile
« Reply #3 on: 12.11.19 , 19:11 »
Share

Київ - Гомель УЗ планувала запустити рейковими автобусами PESA, щоб забрати потік білоруських туристів в аеропорт Бориспіль. Але білоруси відмовили, бо цей рухомий склад сертифікований у Білорусі.

В каком-то месте пропущено отрицание, скорее всего в выделенном, поскольку при актуальной сейчас формулировке отмазка БЧ лишена смысла.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #4 on: 12.11.19 , 21:11 »
Share

Правильно буде "не сертифікований".
Дякую, виправив.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #5 on: 12.11.19 , 21:11 »
Share

Якщо це будуть нові (або після КВР) склади, то краще запустити їх у внутрішньому сполученні (наприклад, Запоріжжя, Дніпро - Львів, "Захід", і/або Херсон, Миколаїв - Львів, Ужгород). Але сполучення Ужгород - Львів - Ковель непогана ідея. Тільки питання, чи багато людей назбирається на рейс (в тому числі Білорусів), якщо цінник високий буде (хіба лише зимою і літом)!
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 573


View Profile
« Reply #6 on: 12.11.19 , 21:11 »
Share

може я давно з білорусами не спілкувавсь- а що, вони вже заспокоїлися та сприймають Україну (тим більш Західну) не як націоналістів-людожерів?
Звідки там набереться пасажирів на цілого потяга, якщо там гарно промивають мізки про "бардак в Україні"

Інша справа- можна було б подумати про українського потяга під чеського в Брест, але ж там треба дуже раннє прибуття по Бресту
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12449


View Profile
« Reply #7 on: 12.11.19 , 21:11 »
Share

Білорусь-Україна не дуже кінський цінник, особливо якщо без фірми буде поїзд.
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #8 on: 12.11.19 , 21:11 »
Share

може я давно з білорусами не спілкувавсь- а що, вони вже заспокоїлися та сприймають Україну (тим більш Західну) не як націоналістів-людожерів?
Звідки там набереться пасажирів на цілого потяга, якщо там гарно промивають мізки про "бардак в Україні"
Цими вихідними у Львові були корки.Писали,що до 300 тур автобусів.Багато з Білорусі.Там довгі вихідні.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5034


View Profile
« Reply #9 on: 12.11.19 , 23:11 »
Share

Цікаво, чому УЗ так зацікавилась новими поїздами в РБ?
Хочуть заробити бабла на мєжгосі?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!