Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток міжнародного сполучення

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Розвиток міжнародного сполучення  (Read 3939 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #20 on: 13.11.19 , 18:11 »
Share

Не сильно там много той каши, если на экскурсии во Львов ездят пачками, даже допы Минск - Львов приходится назначать.

По поводу Київ - Відень разговаривали у нас где-то с полгода назад. Может за это время УЗ и профукала момент. Там же Лауда успела куда-то открыть полетку, верно?
Logged
sean
Active user

Posts: 4115


View Profile
« Reply #21 on: 13.11.19 , 18:11 »
Share

Лауда, мяу, острієни в бориспіль та візз в сікорського. Хоча, безумовно, сервіс уз цілком може конкурувати з ними.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4442


View Profile
« Reply #22 on: 13.11.19 , 18:11 »
Share

Не сильно там много той каши, если на экскурсии во Львов ездят пачками, даже допы Минск - Львов приходится назначать.
Одно другому не мешает. Ключ в том, что каша не у Алексея.

По поводу Київ - Відень разговаривали у нас где-то с полгода назад. Может за это время УЗ и профукала момент. Там же Лауда успела куда-то открыть полетку, верно?
Райан-она-же-Лауда, плюс Австрияки, МАУ и Визз. И Виззы из Одессы, Харькова, с весны из Запорожья, Райан из Херсона. Так что хз, как со спросом будет. Тем более, в Вену чаще спрос в режиме на 2-3-4 дня с малым багажом. А вот Берлин - и Польша по пути, и разъезд с удобной пересадкой дальше по Германии, и туда чаще ездят к друзьям, родственникам, с багажом.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1450


View Profile
« Reply #23 on: 14.11.19 , 20:11 »
Share

На мою думку, неодмінно знайшов би свого пасажира поїзд Жмеринка — Хелм. Таким чином, ми спростимо залізничне сполучення Вінниці (яка має польське консульство та значну польську громаду) з Варшавою за допомогою пересадки в Хелмі, а також зможемо вивезти до Польщі контингент здолбунівського дизеля. Плюс потенційно його могли б заповнити Бердичів та Житомир (навіть без заїзду до останнього). А також забезпечимо роботою трудовий колектив жмеринського вагонного депо (для них такий рейс потенційно може стати замінником покійного московського 89/90), в зв'язку з чим питання про закриття (чи не закриття жмеринського вагонного депо) не стоятиме. З Вінниччини великий пасажиропотік до Польщі, тож потенційно Вінниця могла б заповнити принаймні два-три рази на тиждень цілий 10-вагонний потяг до Хелму. Звичайно для реалізації цього варіанту необхідно владнати з поляками питання розмитнення палива в УЗшних баках.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #24 on: 14.11.19 , 23:11 »
Share

КШ з Києва до Хелму паспотоку не бачить, а ви про Жмеринку...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3258


View Profile
« Reply #25 on: 15.11.19 , 03:11 »
Share

Інша справа- можна було б подумати про українського потяга під чеського в Брест, але ж там треба дуже раннє прибуття по Бресту
Там того поезда - два вагона которые едут через границу (остальные чешские и венгерские вагоны остаются ночевать в Тересполе) плюс московские вагоны. Не стоит овчинка выделки.
Профитнее будет сделать что-то подвозящее в Мостиску к гипотетическому РегиоДжету Прага-Мостиска.

3. Київ - Берлін. Тризділи про нього офіційно, і дотризділись до того що він навіть в список не попав. Це як?
Я подозреваю что там хотели договориться с поляками о прицепке вагонов к ночному Перемышль - Шецин/Свиноустье/Берлин, но внезапно выяснилось что цеплять некуда (там и так 13 вагонов в поезде).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #26 on: 15.11.19 , 03:11 »
Share

Яка Жмеринка нафіг? Для початку там би відновити хоч якесь сполучення з Ковеля і бажано в той час, коли є сполучення з Варшавою. Ще минулого року їздив так: Київ 21:хх - Варшава 15:хх. Потім якісь йолопи на польській стороні посунули розклад години на 3 вперед, хоча ще можна було їздити зміненим графіком Песи, але потім їй зовсім хана прийшла.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #27 on: 15.11.19 , 03:11 »
Share

Інша справа- можна було б подумати про українського потяга під чеського в Брест, але ж там треба дуже раннє прибуття по Бресту
Там того поезда - два вагона которые едут через границу (остальные чешские и венгерские вагоны остаются ночевать в Тересполе) плюс московские вагоны. Не стоит овчинка выделки.
Профитнее будет сделать что-то подвозящее в Мостиску к гипотетическому РегиоДжету Прага-Мостиска.

А який взагалі може бути сенс під'їжджати до європейського поїзда через додатковий кордон у третю країну, яка зовсім не по дорозі і навіть не в ЄС? Більше сенсу в поїзді Львів - Вільнюс в обхід Білорусі, ніж у такому збоченні.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4349


View Profile
« Reply #28 on: 15.11.19 , 09:11 »
Share


По поводу Київ - Відень разговаривали у нас где-то с полгода назад. Может за это время УЗ и профукала момент. Там же Лауда успела куда-то открыть полетку, верно?
Райан-она-же-Лауда, плюс Австрияки, МАУ и Визз. И Виззы из Одессы, Харькова, с весны из Запорожья, Райан из Херсона. Так что хз, как со спросом будет. Тем более, в Вену чаще спрос в режиме на 2-3-4 дня с малым багажом. А вот Берлин - и Польша по пути, и разъезд с удобной пересадкой дальше по Германии, и туда чаще ездят к друзьям, родственникам, с багажом.
Я разделяю сомнения Дмитрия по поводу Вены. Но перед Австрией есть еще весьма привлекательная для туристов Венгрия. При отправлении на пару-тройку часиков позже для поездок в Венгрию - отлично. Спокойно можно ездить купаться в Хайдусобосло :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5021


View Profile
« Reply #29 on: 15.11.19 , 10:11 »
Share

Разделяю ремарку Сергея по поводу Хайдусобосло и всяких там пышпекладаней. Поезд нужен.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!