Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток міжнародного сполучення

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Розвиток міжнародного сполучення  (Read 3940 times)
Sergio
Active user

Posts: 4349


View Profile
« Reply #30 on: 15.11.19 , 12:11 »
Share

Знающие люди подсказывают, что нынешнее 2 вагона из Вены норм распродаются
Так же, оказывается, MAV сейчас вообще вне игры - не может продать билеты.
Думаю, если заняться и решить вопросы - более удобный график и охватить Венгрию - можно говорить о западном поезде столиц.
Logged
rasha
Active user

Posts: 161


View Profile
« Reply #31 on: 15.11.19 , 12:11 »
Share


Так же, оказывается, MAV сейчас вообще вне игры - не может продать билеты.


Это неточно. Места из OBB контигента мест в кассе МАV и всей Европе всязаной с системой ЕPA продаются без проблем от любой станции следования вагонов с номерами поезда 40147 из Вени и 40749 из Киева.
Logged
moskovoj
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #32 on: 15.11.19 , 13:11 »
Share

МАВ не может продать билеты, потому что банально некуда. Есть квота билетов в ЕРА и квота у УЗ.
Месяц назад "на тоненького" успел взять нормальные билеты Будапешт-Львов, а сейчас в кассе МАВ за 10 дней никаких билетов в этот РИЦ нет. И то, спустя 10 дней, только всякие верхние полки.
Киев-Вену можно и нужно оставить, а вот задуматься о восстановлении ВБС только до Будапешта, по нитке старого (2014-2017), с ночёвкой по Будапешту не помешало бы.
К 81/82 он отлично подвязывается и ныне. И ничего, что на этой нитке сидит и мукачевская сидячка. Найдёт этот вагон своих пассажиров, как и мукачевская "Латорица".

Тем более, что австрийцы уже устали катать телеги с претензиями по поводу технической ушатанности УЗ-шных вагонов. Чтоб только они не начали выцеплять спальники по Хедешхалому или Будапешту, как это они делали и иногда делают с румынскими/сербскими вагонами.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #33 on: 15.11.19 , 13:11 »
Share

в мае ездил и покупал билеты из Дебрецена в вагон Вена - Киев, проблемы не было. Покупал в самом Дебрецене, сложность была лишь во взаимопонимании с венгерским кассиром.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 923


View Profile
« Reply #34 on: 15.11.19 , 23:11 »
Share

Киев-Вену можно и нужно оставить, а вот задуматься о восстановлении ВБС только до Будапешта, по нитке старого (2014-2017), с ночёвкой по Будапешту не помешало бы.
К 81/82 он отлично подвязывается и ныне. И ничего, что на этой нитке сидит и мукачевская сидячка. Найдёт этот вагон своих пассажиров, как и мукачевская "Латорица".
Але який сенс в такому графіку для спального вагона? Їздив я ним купу разів в той час, писав ось відгуки про кожну поїздку http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=12336.100, там реально 1-3 людини через кордон їздило, і то це навіть не ті, хто просто переплачував за комфорт спального вагона порівняно з сидячкою (хоча тут ще можна посперечатися, що комфортніше вдень - сидячка IC від MAV чи львівський РІЦ), а швидше ті, хто боїться пересадок. Тоді як зараз з графіком а-ля Тиса, два вагончики заповняються вщент, в тому числі зі Львова до Будапешта. Я якби додавав, то до існуючих вагонів нічним графіком.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 923


View Profile
« Reply #35 on: 15.11.19 , 23:11 »
Share

У мене виникло питання: а УЗ взагалі позиціонує міжнародне сполучення спальними вагонами як прибуткове для себе? Маю на увазі конкретно Відень, Кошице, Бухарест, Вроцлав. Можливо хтось стикався з коментарями УЗ з цього приводу?
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #36 on: 16.11.19 , 00:11 »
Share

У мене виникло питання: а УЗ взагалі позиціонує міжнародне сполучення спальними вагонами як прибуткове для себе? Маю на увазі конкретно Відень, Кошице, Бухарест, Вроцлав. Можливо хтось стикався з коментарями УЗ з цього приводу?
Підтримую треба витягувати по 1435 мм вагони в Україну, сидячки, по нічним графікам, той самий Віденський та якщо вже про щось дійсно революційне то з продовженням до Мюнхені.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 923


View Profile
« Reply #37 on: 16.11.19 , 01:11 »
Share

Підтримую треба витягувати по 1435 мм вагони в Україну, сидячки, по нічним графікам, той самий Віденський та якщо вже про щось дійсно революційне то з продовженням до Мюнхені.
Яке відношення має моє запитання до витягнення іноземних потягів в Україну?

Ви розумієте, що Хортобадь з таким графіком як зараз не встигне обернутися по Мукачеву? І якщо Ви вже вирішили їхати нічною сидячкою, Вам дуже принципово сідати в Мукачеві в прямий вагон чи пересісти в Чопі і в Захоні?
Logged
Volotar
Active user

Posts: 606


View Profile
« Reply #38 on: 16.11.19 , 01:11 »
Share

сидячки, по нічним графікам

У той час, як в Європі продовжує відновлюватись нічне сполучення спальниками, в нас на форумі чомусь постійно вискакують пропозиції позамінювати спальники на нічні сидячки. Why??
« Last Edit: 16.11.19 , 01:11 by Volotar » Logged
Aleksej
Active user

Posts: 573


View Profile
« Reply #39 on: 16.11.19 , 03:11 »
Share

сидячки, по нічним графікам

У той час, як в Європі продовжує відновлюватись нічне сполучення спальниками, в нас на форумі чомусь постійно вискакують пропозиції позамінювати спальники на нічні сидячки. Why??
бо "дай того, чого нема"
Насправді, те що експериментують зі спальниками- ще не означає, що воно буде прибутковим, і що його не поскасовують. Так само свого часу Мегабус експериментував із лінією Берлін-Мюнхен із квитками по 5євро, і експериментував би й досі, якби інвесторові б не набридло втрачати гроші на кожному рейсі.
А сидячка для мене особисто- частинка Європи. От було б гарно, якби до кожного (!) ПДС потяга в Україні в якості експерименту чіпляли по сидячці із місцями, дешевшми за плацкарт, без, само собою, необхідності оплачувати плацкарт. І попит точно би був- бо є достатньо трамвайних пасажирів.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!