Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток міжнародного сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Print
Author Topic: Розвиток міжнародного сполучення  (Read 3946 times)
Ulf
Active user

Posts: 3423


View Profile
« Reply #50 on: 17.11.19 , 14:11 »
Share

Ну вообще вроцлавские вагоны были запущены для оптовой перевозки сигарет, а не чудаков, готовых мурыжиться по Львову часами, за которые придет следующий поезд из Киева (!), и в общей сложность ехать свыше 24 часов за 100 евро или около того.
А вот ВБС к Перемышль - Берлин мог бы зайти при адекватной цене, но за этим к ПКП.
Вы что-то путаете...
1. напомню Перемышль - Берлин кстати сам по себе сам является группой вагонов, а не отдельным поездом
2. ПКП не будет назначать Берлин-Львов своим вагоном. там не только "по бумажкам не так просто", но и организовать продажу будет сложно.

а вот УЗ или ДБ вполне могут. правда, вторая не захочет, да и дорого у нее выйдет...

У ДБ нет (пассажисих) вагонов для 1520мм.

С уважением, Ульф
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #51 on: 17.11.19 , 15:11 »
Share

Я просто не вижу в этом экономического смысла. В поезде Перемышль - Берлин (будь то технически группа вагонов или отдельный поезд, не суть важно) вижу, Киев - Перемышль при нынешних ценах тоже, частных Мостиска - Прага или даже только Перемышль - Прага вижу, как и из Мукачева, а во всяких прямых вагонах с конскими ценниками не вижу.
зы: ВБС из Перемышля, а не из Львова. Для Львова хватит ежедневного 89.
« Last Edit: 17.11.19 , 15:11 by _vs_ » Logged
Volotar
Active user

Posts: 606


View Profile
« Reply #52 on: 17.11.19 , 22:11 »
Share

зы: ВБС из Перемышля, а не из Львова. Для Львова хватит ежедневного 89.

Схоже, що я якось загубив нитку розмови. Куди той ВБС з Перемишля мав би бути?
« Last Edit: 17.11.19 , 22:11 by Volotar » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #53 on: 17.11.19 , 23:11 »
Share

зы: ВБС из Перемышля, а не из Львова. Для Львова хватит ежедневного 89.

Схоже, що я якось загубив нитку розмови. Куди той ВБС з Перемишля мав би бути?
До Дрездена тут хтось хотів. Точніше, хотів прямо з Києва, але якщо там до Вроцлава така неадекватна ціна і понад 24 години в дорозі, то скільки ж буде до Німеччини?
А от за цінами Перемишль - Берлін заповнили б і один-два вагони Перемишль - Дрезден. Тим більше коли 89/90 щодня запускають зі Львова. Ще б з Києва до Львова якусь пару з пізнішим виїздом і відразу назад (8-14, 15-21).
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #54 on: 18.11.19 , 09:11 »
Share

Рахую, що кожний міжнародний маршрут знайде свого пасажира, і не треба бути таким категоричним, всі маршрути знайшли свого пасажира, до цього часу. Деякі навіть дуже популярними стали! Міжнародне сполучення з ЄС дуже важливе в рамках інтеграції країни та культурним обміном.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3423


View Profile
« Reply #55 on: 18.11.19 , 12:11 »
Share

зы: ВБС из Перемышля, а не из Львова. Для Львова хватит ежедневного 89.

Схоже, що я якось загубив нитку розмови. Куди той ВБС з Перемишля мав би бути?
До Дрездена тут хтось хотів. Точніше, хотів прямо з Києва

В свое время был ВБС Киев - Мюнхен через Брест - Дрезден…

По-моему был неудачным, потому что визы для Германии
надо было брать в Москве.

Правда, был ВБС Киев - Париж, но к поезду Москва - Париж.
ВБС Москва - Мюнхен не было.

С уважением, Ульф
Logged
VB
Active user

Posts: 4064


View Profile
« Reply #56 on: 18.11.19 , 17:11 »
Share

З 1989 року візи у ФРН в Україні отримували.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #57 on: 18.11.19 , 19:11 »
Share

Рахую, що кожний міжнародний маршрут знайде свого пасажира, і не треба бути таким категоричним, всі маршрути знайшли свого пасажира, до цього часу. Деякі навіть дуже популярними стали! Міжнародне сполучення з ЄС дуже важливе в рамках інтеграції країни та культурним обміном.
Ага, навіть Київ - Бухарест один раз на тиждень (це ж теж ЄС). А тим часом елементарно доїхати з Чернівців до Сучави — більш ніж 6-годинний гемор, а рахівський напрямок самі розумієте де.
Щодо Польщі інший гемор — геноцид зупинок по Україні. Такі поїзди, як ІС, мають купу зупинок між Перемишлем і Краковом, а в нас?
В результаті Київ - Варшава проходить через Ковель, але Ковель з Польщею сполучення не має. Це маразм і шкідництво.
Заплановане скасування зупинки в МП для молдавських поїздів — теж, як і затехнічення Коростеня для Київ - Рига.
З Києва в Німеччину все одно переважно літаками полетять, а от власне залізнична ніша сполучення прикордонних та інших проміжних регіонів штучно глушиться.
А проблеми з доїздом до Мукачева в умовах створення там міжнародного хабу — не саботаж?
Зате з понтом запускають РІЦ Київ - Вроцлав, який годинами вимушено стоїть у Львові і коштує самі знаєте скільки. Тому що там контрабас на рівні депо і гарна картинка в новинах, а проблеми пасажирів шерифа не хвилюють.
Чи якщо сполучення України з Болгарією залежить від Білорусі, то який це в біса розвиток сполучення з ЄС, яка інтеграція та культурний обмін?
Logged
sean
Active user

Posts: 4115


View Profile
« Reply #58 on: 18.11.19 , 20:11 »
Share

Та нє, тут уже про Дрезден заговорили. Саня дурним ділом прочитає і реалізує :)
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3258


View Profile
« Reply #59 on: 19.11.19 , 09:11 »
Share

Міжнародне сполучення з ЄС дуже важливе в рамках інтеграції країни та культурним обміном.
Международное сообщение можно по-разному организовывать, и не обязательно для этого пускать прямой вагон. Шведы к примеру ездят из Эстерсунда в Тронхейм с пересадкой на границе из шведского состава в норвежский - и никто от этого не помирает и не кричит "хотим прямой поезд".
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!