Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток міжнародного сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Print
Author Topic: Розвиток міжнародного сполучення  (Read 3935 times)
Ulf
Active user

Posts: 3423


View Profile
« Reply #60 on: 19.11.19 , 14:11 »
Share

Міжнародне сполучення з ЄС дуже важливе в рамках інтеграції країни та культурним обміном.
Международное сообщение можно по-разному организовывать, и не обязательно для этого пускать прямой вагон. Шведы к примеру ездят из Эстерсунда в Тронхейм с пересадкой на границе из шведского состава в норвежский - и никто от этого не помирает и не кричит "хотим прямой поезд".

Хм. https://www.keep.eu/project/16911/nabot%C3%A5get

С уважением, Ульф
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #61 on: 19.11.19 , 21:11 »
Share

Международное сообщение можно по-разному организовывать, и не обязательно для этого пускать прямой вагон. Шведы к примеру ездят из Эстерсунда в Тронхейм с пересадкой на границе из шведского состава в норвежский - и никто от этого не помирает и не кричит "хотим прямой поезд".

Согласен с Вами. Те же ИС+ Киев-Перемышль отлично заполняются и большинство пассажиров пересаживаются на поезда, которые идут далее по Польше.
Также удачный опыт БЧ с согласованными поездами по Бресту.
А УЗ и PKP ленятся что-то подобное по Ковелю организовать или хотя бы по Ягодину (были такие предложения на форуме).
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3423


View Profile
« Reply #62 on: 20.11.19 , 17:11 »
Share

Международное сообщение можно по-разному организовывать, и не обязательно для этого пускать прямой вагон. Шведы к примеру ездят из Эстерсунда в Тронхейм с пересадкой на границе из шведского состава в норвежский - и никто от этого не помирает и не кричит "хотим прямой поезд".

Согласен с Вами. Те же ИС+ Киев-Перемышль отлично заполняются и большинство пассажиров пересаживаются на поезда, которые идут далее по Польше.
Также удачный опыт БЧ с согласованными поездами по Бресту.
А УЗ и PKP ленятся что-то подобное по Ковелю организовать или хотя бы по Ягодину (были такие предложения на форуме).

Надо по Дорохуску.

С уважением, Ульф
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1450


View Profile
« Reply #63 on: 20.11.19 , 18:11 »
Share

Не хотів хвалитися передчасно, але я створив на сайті Вінницької міськради петицію з пропозицією ініціювати перед Укрзалізницею запровадження маршруту пасажирського поїзда Жмеринка-Хелм замість покійного Жмеринка-Москва.
Про неї уже написали місцеві видання 20 хвилин і 33-й канал, який є найтиражнішою газетою Вінниччини. 20 хвилин навіть створили опитування стосовно петиції, де 95% з майже 200 респондентів її підтримали. Петицію склав таким чином, аби не лише запропонувати сам маршрут, а й спробувати видерти з держбюджету фінансування на закупівлю 20 додаткових нових вагонів.
Публікація на сайті газети 20 хвилин:
https://vn.20minut.ua/Podii/elektronni-petitsiyi-proponuyut-zapustiti-poyizd-zhmerinka---helm-do-p-10971455.html
33 канал сьогодні випустив публікацію лише в друкованому вигляді, інтернет версію буде оприлюднено пізніше. Журналісти видання повідомляють, що мали неофіційну розмову з кимось із керівництва. Розглядається можливість запуску якогось міжнародного маршруту зі Жмеринки. Але куди конкретно інформація поки що в секреті.

Logged
SW7
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #64 on: 20.11.19 , 22:11 »
Share

ну, Жмеринка - Хелм це ще грандіозніший проект, ніж Івано-Франківськ - Баку))

А пруфи де?? отого всього, що нібито "взнали журналісти". а то душещіпатєльну історію написати легко)))
наприклад, таку: "увага-увага! граждані-пассажири, призначається скоросний поїзд Жмеринка-Шепетівка-Хелм! з причіпними вагонами Бердичів - Лас-Вегас!

Як зазначають залізничники у теплій неофіційній розмові, причиною призначення маршруту є те, щоб лас-веговчани приїздили в благодатні полонсько-шепетівські ліси збирати чорниці (для чого спеціально буде зорганізовано зупику по платформі Новичі і підкрашено силами баблєни синьою фарбою іржавий навєс), а також тарились найдешевшою в Україні молочкою в Шепетівці"последнем городе, об который разбиваются волны мирового океана" , підтримуючи місцевих селян.
Також лас-веговчани зможуть безпересадочно дістатись вінницького фонтану, браїлівського монастиря (який щоправда закритий, але за - хм, як там у Лас-вегасі називаються місцеві тугрики?! - можна попросити сторожа його відкрити) і - що найголовніше - побачити чарівні краєвиди Хролина, Блиднів, Голендрів і Тюшок.
в подальшому південно-західна залізницею в співпраці з лас-вегасською планує подовження даного поїзда до ст. Підгородної через Бершадь (з перестановкою візків на колію 750 мм і зворотно). також буде введено курсування причіпного вагона бізнес-класу Гамбург - Таужня з додатковим простором для ніг і торб заробітчан)))"


а якщо серйозно, пока я с вамі тут шутю, то скоріше повірю, що Жмеринка готується відновити поїзд в Москву або в Сімферополь, ніж у Хелм...
от була ж ідеальна пересадка в Ковелі на поїзд Одесса-Ковель з отого дизеля хелмського. але ж хіба багато їздили?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1450


View Profile
« Reply #65 on: 20.11.19 , 22:11 »
Share

А пруфи де?? отого всього, що нібито "взнали журналісти". а то душещіпатєльну історію написати легко)))

Logged
SW7
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #66 on: 20.11.19 , 22:11 »
Share

нє-нє, я як раз  вірю, що темку підняли в газеті. тим паче Ви ж кинули ссилку на 20 хвилин. а от говорільня про "одкровення місцевих залізничників" виглядить не серйозніше за мій анекдот, виданий щойно експромтом)
« Last Edit: 20.11.19 , 22:11 by SW7 » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #67 on: 21.11.19 , 00:11 »
Share

До чого тут Баку? Сполучення з Варшавою та Любліном через Хелм більш ніж актуальне для всієї північно-західної України.
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 572


View Profile
« Reply #68 on: 21.11.19 , 00:11 »
Share

Сполучення з Варшавою та Любліном через Хелм більш ніж актуальне для всієї північно-західної України.

ну то й що з того.
в Україні кожен гребе під себе.
Залізничники-яких би їх не поставили на цього міжнародного маршрута- шукатимуть та (вже як матимуть труднощі з пошуками то їм) знайдуть шляхи додаткового заробітку на маршруті.

це вже не пасажири винні (як було у випадку електрички Львів-Перемишль), а саме персонал УЗ.

можливим виходом був би український приватний перевізник. Але за нинішніх політичних умов- це вже було б питання до мальчішок та девчонок Юзіків та Кошових (а також їх родітєлів, на яких цей бізнес можна було б записати, бо ж так в Україні заведено). Тоді хоч, в випадку лізінгу чи навіть купівлі потяга, хтось би був зацікавлений в тому, щоб поляки його не зняли з дистанції
« Last Edit: 21.11.19 , 00:11 by Aleksej » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #69 on: 21.11.19 , 07:11 »
Share

Не хотів хвалитися передчасно, але я створив на сайті Вінницької міськради петицію з пропозицією ініціювати перед Укрзалізницею запровадження маршруту пасажирського поїзда Жмеринка-Хелм замість покійного Жмеринка-Москва.
Про неї уже написали місцеві видання 20 хвилин і 33-й канал, який є найтиражнішою газетою Вінниччини. 20 хвилин навіть створили опитування стосовно петиції, де 95% з майже 200 респондентів її підтримали. Петицію склав таким чином, аби не лише запропонувати сам маршрут, а й спробувати видерти з держбюджету фінансування на закупівлю 20 додаткових нових вагонів.
Публікація на сайті газети 20 хвилин:
https://vn.20minut.ua/Podii/elektronni-petitsiyi-proponuyut-zapustiti-poyizd-zhmerinka---helm-do-p-10971455.html
33 канал сьогодні випустив публікацію лише в друкованому вигляді, інтернет версію буде оприлюднено пізніше. Журналісти видання повідомляють, що мали неофіційну розмову з кимось із керівництва. Розглядається можливість запуску якогось міжнародного маршруту зі Жмеринки. Але куди конкретно інформація поки що в секреті.

от була ж ідеальна пересадка в Ковелі на поїзд Одесса-Ковель з отого дизеля хелмського. але ж хіба багато їздили?

Згоден з останньою фразою. А ще варто згадати причіпний вагон Дніпро - Перемишль, якого також вже скасували. "Ідеальний" (для Вінничини) графік/ціна умовного "Жмеринка - Хелм" УЗ навряд чи зробить, а людям легше (і дешевше!!) автобусом без пересадки їхати у зазначене місто Європи на заробітки, чи на відпочинок/екскурсію.

Для Жмеринки/Вінниці (якщо мова йде про колишні вагони Жмеринка - Москва) краще, як зараз УЗ робить: літом на море, зимою на захід в межах України... А у міжсезоння (щоб робота провідникам була) - кудись на південь/схід України (де є найбільший невивіз з Києва і розрахунком часу на обслуговування у Жмеринці)...
« Last Edit: 21.11.19 , 07:11 by Дніпровець » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!