Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Запізнення поїздв на напрямку Дніпро - Київ.

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Запізнення поїздв на напрямку Дніпро - Київ.  (Read 710 times)
GAMER
Active user

Posts: 2734


View Profile
« on: 14.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Останнім часом спостерігаю плюси від 15 хвиин до години на вказаному напрямку і зворотньому. Це я такий "везучий" чи дійсно є така тенденція? Якщо так, то з чим пов'язано? Стан колії, тяговий склад, графік невдалий чи все скопом?
Logged
bond
Active user

Posts: 1581


View Profile
« Reply #1 on: 14.11.19 , 10:11 »
Share Reply with quote

Така сама фігня з усіма поїздами, що прибувають до Вінниці з Хмельницького,  а особливо з Тернополя - Львова.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8575


View Profile
« Reply #2 on: 03.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

Їхав 26.11.2019 року з Дніпра до Києва 737/738 Київ - Запоріжжя. Прибули до Києва + 42 хв. до графіку.
При цьому в Дніпро прибули та відправилися точнісінько графіком. П"ятихатки-Стикова - прибули графіком - відправилися + 1 хвилина. Далі позапланова стоянка по Яковлівці десь біля 10 хвилин для зхрещення з 732, який також плюсував десь 30 хвилин та їхав неправильною колією. Далі в зв"язку з колійними роботами десь їхали повільно, десь дуже швидко, десь неправильною колією. Далі під фінал після Миронівки летіли дуже швидко, але трохи не долетіли, та стали по Петру Кривонісу для зхрещення з 84 теж хвилин на 8-10. Тому й привезли до Києва +42 хвилини. До того ж, якщо хтось їхав з пересадкою на 13, то з великою ймовірністю вона зірвалася, бо ще до того ж був "замінований" вокзал, тому вихід був лише через підземні переходи. Та й приняли 737 десь на 11-12 колію, а відправлення 13 оголосили з 3 колії.

Зворотно їхав цім же поїздом 28.11.2019р. З Києва відправилися графіком, в Олександрію прибули + 8 хвилин, відправилися +9 хвилин (1 хвилина для Олександрії замало для такого поїзда), П"ятихатки-Стикова +9 хвилин прибуття,  +7 хвилин віпдарвлення, Дніпро +3 хвилини прибуття та +2 хвилини відправлення до Запоріжжя. 4 хвилини вистачило Дніпру на висадку.
« Last Edit: 04.12.19 , 18:12 by Г-дзе » Logged
sergius
Active user

Posts: 3922


View Profile
« Reply #3 on: 03.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

Как был пройден участок Мироновка - Шева? На котором планируются замедления
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8575


View Profile
« Reply #4 on: 03.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

Как был пройден участок Мироновка - Шева? На котором планируются замедления
Не сравнивал со служебкой, но не на пределе возможностей локомотива, так сказать.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3922


View Profile
« Reply #5 on: 03.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

Так самый ключевой фрагмент. Надо чтоб кто-нибудь засек при случае.
« Last Edit: 04.12.19 , 18:12 by Г-дзе » Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 584


View Profile
« Reply #6 on: 04.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

Придурковатое расписание с заездом на Киев-Пасс около 7 утра херится из-за:
199пк8-198пк9 ГЛ.ПT 1 угон_пліті   до отм   60
198пк1 ГЛ.ПT 1   до отм   60       
197пк10-195пк2 ГЛ.ПT 1   до отм   60
194пк7-193пк6 ГЛ.ПT 1   до отм   60
116пк5-1 ГЛ.ПT 1   до отм   60
115пк10-110пк1 ГЛ.ПT 1   до отм   60

От Пятихаток до Шевченко еще по-божески.

А дальше сами понимаете: на трипольский участок заезжают +15, а дальше - как повезет. 80 и 10 как-то не особо везет нагнать и в итоге по Кривоносу скрещения с 731 и 765. А оно-то особо не нагонишь, когда в ТЧ Киев-Пасс 70 (!) электровозов с отключенными двигателями.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3439


View Profile
« Reply #7 on: 04.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

В  737 2, 7 дорогие К вагоны, С1 + С2 по старому расписанию.
Искал от Днепра до Запора.

С уважением, Ульф :)
« Last Edit: 04.12.19 , 18:12 by Г-дзе » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8575


View Profile
« Reply #8 on: 04.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

Там оба состава имеют постоянно одинаковую схему.
01К, 02К, 03С2, 04С1, 05С2, 06С1, 07К, 08К.
При этом вагон 9 включается факультативно и только он дешевле всех вышеуказанных вагонов.
« Last Edit: 04.12.19 , 18:12 by Г-дзе » Logged
Vert
Active user

Posts: 5634


View Profile
« Reply #9 on: 04.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Придурковатое расписание с заездом на Киев-Пасс около 7 утра херится из-за:
199пк8-198пк9 ГЛ.ПT 1 угон_пліті   до отм   60
198пк1 ГЛ.ПT 1   до отм   60       
197пк10-195пк2 ГЛ.ПT 1   до отм   60
194пк7-193пк6 ГЛ.ПT 1   до отм   60
116пк5-1 ГЛ.ПT 1   до отм   60
115пк10-110пк1 ГЛ.ПT 1   до отм   60

От Пятихаток до Шевченко еще по-божески.

А дальше сами понимаете: на трипольский участок заезжают +15, а дальше - как повезет. 80 и 10 как-то не особо везет нагнать и в итоге по Кривоносу скрещения с 731 и 765. А оно-то особо не нагонишь, когда в ТЧ Киев-Пасс 70 (!) электровозов с отключенными двигателями.

Ну и замечательно, что выпихнули 80 на 5.52 и теперь никаких скрещений и все успеют на свои самолеты.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!