Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вена-Грац

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Вена-Грац  (Read 827 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22931


View Profile
« Reply #10 on: 03.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Тоже интересует похожий вопрос. Нужно из венского аэропорта уехать в Зальцбург, ехать будет 4 человека. Пока планирую взять авто в аренду, но если есть возможность купить недорогой билет без привязки к конкретному поезду, то это неплохо. Поездка будет в мае, времени ещё много, но хочется спланировать заранее. Есть несколько вопросов.
1. Билет из Чехии можно взять с пересадкой на станции Wien Hbf, если я сяду в поезд в аэропорту, купив билет из аэропорта до Wien Hbf, а дальше буду ехать по чешскому билету, не вызовет ли это вопросы у контролёра?
2. Если купить билет Зальцбург - Вена - Годонин, до Вены я могу ехать любым поездом, главное чтобы прибытие в Вену было до отправления поезда Вена  - Годонин?
3. Можно ли по пути из Зальцбурга выйти на станции Attnang-Puchheim, съездить в Гальштат (купив проездной на региональные поезда), вернуться в Attnang-Puchheim и продолжить поездку на другом поезде?  

Если электричками до Regionalexpress:

https://www.oebb.at/de/tickets-kundenkarten/schueler-gruppen/einfach-raus-ticket.html

С уважением, Ульф
А по-моєму на підставі Einfach-Raus Ticket по правилах не можна їздити одному пасажиру, що прямує без супутника. Einfach Raus Ticket призначений для проїзду мінімум двох осіб, що прямують разом.
І взагалі їхати дуже далеко по ділянках де ходять RJ (або IC) суто регіональними поїздами по Австрії - це зовісім не те саме, що по Німеччині.

Різниця полягає у тому, що по Німеччині - майже усюди IC дублюються вельми швидкими RE котрі зазвичай неістотно поступаються їм по швидкості. Якщо їхати далеко - то програш через поїздку на RE у порівнянні з поїздкою з використанням IC частіше набирається більшою мірою не так від того, що RE їде повільніше ніж IC, а більшою мірою від того, що маршрути зазвичай у RE коротші, тому може знадобитись більше пересадок, і там більше часу згається на очікування пересадок, а не на тому, що RE везе повільніше ніж IC.
Так, існують одиничні винятки - ділянки, де поїздка по Німеччині з застосуванням IC у порівнянні з поїздою поїздами категорій не вище RE буде не трішки, а істотно швидшою. Наприклад між Гановером і Берліном - нетипово велика різниця в часі в дорозі набігає через те, що там просто не ходять RE по тій залізниці, по котрій ходять IC, бо на цій лінії бракує вільних ниток, там заледве вистачає пропускної здатності щоб усі IC і ICE помістились. Ну і є ще місцями сході Німеччини окремі місця, де RE ніби є, але насправді вони "нечесні" - зупиняються майже на всіх зупинках, пропускаючи зупинки лише в близьких передмістях тих місць, де вони дублються S-bahnами, але знову ж таки це нетипово.

У Австрії - регіональні експреси зі швидкостями і частотою зупинок як у Німеччині - бувають, але не усюди. Вони по Австрії вцілому не надто потрібні, бо навідміну від Німеччини - де - проїзд на регіональному поїзді дешевше ніж на ПДС і  багато різновидів проїзних документів, по котрих люди їздять по залізниці - зокрема земельні квитки, квитки транспортних спілок, деякі квитки що видаються безкоштовно при навчаннні і т.д. - чинні лише на регіональні поїзди і не чинні на IC/ICE. А у Австрії майже всі квитки, які тільки бувають - коштують однаково незалежно від категорії поїзда і чинні на поїзди усіх катерій - наприклад у IC, RJ так ICE у Австрії можна їздити по квиткам транспортних спілок. Тому для пасажира пропускати IC або RJ і чекати регіонального -  у Австрії зазвичай ніколи не доцльно - крім випадку, коли треба дістатись до платформи чи малої станції де IC або RJ не зупиняються. За таких умов - таке дублювання ПДСів регіональними експресами як у Німеччині - не потрібне.

А от Einfach-Raus ticket - це дуже екзотичний для Австрії приклад квитка, що на регіональний поїзд чинний, а на ПДС-ні.
« Last Edit: 03.12.19 , 19:12 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!