Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Киев - Польские и Словацкие Татры - Киев

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: Киев - Польские и Словацкие Татры - Киев  (Read 3123 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #10 on: 06.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

dots2004, интересное у Вас путешествие получилось!
А почему Львов-Краков взяли не в польский вагон? Говорят, что они посвежее чем наши.
Logged
Юрій
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #11 on: 06.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

Шановні, перепрошую.

Як на https://booking.uz.gov.ua розпізнати поьський та український вагоні?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5795


View Profile
« Reply #12 on: 06.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Шановні, перепрошую.

Як на https://booking.uz.gov.ua розпізнати поьський та український вагоні?
В польський вагон букінг не вміє продавати квитки.  Вони лише в касі продаються. 
Вагон має номер 1/348.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 319


View Profile
« Reply #13 on: 07.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

А почему Львов-Краков взяли не в польский вагон? Говорят, что они посвежее чем наши.

Теперь жалею, что не взял (было чуть дороже), тогда еще можно было на сайте
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #14 on: 07.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

Quote
тогда еще можно было на сайте
маловірогідно. Відпочатку, як тільки продаж на сайті booking.uz.gov.ua на нічний поїзд Львів - Вроцлав запрацював - він відпочатку працював суто в УЗшний вагон.
В польський вагон Львів - Вроцлав - продажу через інтернет не було і немає.
« Last Edit: 07.12.19 , 18:12 by Maxy » Logged
dots2004
Active user

Posts: 319


View Profile
« Reply #15 on: 08.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

А де тоді я побачив різницю в ціні?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #16 on: 08.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Там різниця в ціні до Кракова мізерна. Як я пригадую - в вагон ПКП ціна на 0,8 євро вища.

Quote
А де тоді я побачив різницю в ціні?
я вже точно не пригадую як саме вона не працювала, але по-моєму там можна було побачити місця, але потім при спробі покласти місце в кошик - видавало невнятну помилку - тобто приблизно так само, як зараз відбувається при пошуку на ділянку Мукачево - Чоп - там можна побачити поїзди Мукачево - Кошице, видно навіть номери вільних місць, але потім не вдається покласти місце у кошик.

Пізнше, щоб користувачі не скаржились на несправність на сайті і щоб не морочити людям голову - просто припинили показувати польський вагон на сайті.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #17 on: 08.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

А де тоді я побачив різницю в ціні?
Польський вагон і далі показують на сайті, і ціну теж, але купити не можна. Мабуть там і побачили різницю.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 319


View Profile
« Reply #18 on: 08.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Особисто мені дуже не вистачає вагона, який би відправлявся увечері зі Львова і прибував вранці до Попрада або Штриби. Назад можна їхати таким чином, як їхали Ви (хоча, якби був прямий вагон було б теж добре), однак адекватно заїхати зі Львова в Попрад на ранок, щоб одразу піти в трек - немає добрих варіантів.

На мій погляд, просто Кошицький вагон продовжити до Братіслави (або хоч до Попрада) і возити його до Чопа та забирати разом з Віденським. Думаю і для залізниці так би було зручніше.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 954


View Profile
« Reply #19 on: 08.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

Особисто мені дуже не вистачає вагона, який би відправлявся увечері зі Львова і прибував вранці до Попрада або Штриби. Назад можна їхати таким чином, як їхали Ви (хоча, якби був прямий вагон було б теж добре), однак адекватно заїхати зі Львова в Попрад на ранок, щоб одразу піти в трек - немає добрих варіантів.

На мій погляд, просто Кошицький вагон продовжити до Братіслави (або хоч до Попрада) і возити його до Чопа та забирати разом з Віденським. Думаю і для залізниці так би було зручніше.
Було б класно возити вагон Київ - Словаччина з 749/145 і назад 146/750. Але потрібна вечірньо-ранкова пара підкидишів. Для залізниці зручність мабуть полягала б у тому, що можна переставити всі вагони разом ще й в обидва напрямки приблизно в один час (за одну зміну умовно). А продовжувати кошицький у такому вигляді як він є зараз, коли його 81 возить - ну для формату "в гори на вікенд" то не годиться. Я розумію, що воно по інерції зараз їздить і типу забезпечує пересадку на Пендоліно до Праги, але в такий час вже цілком можна пересісти на підкидиш (чи замість підкидиша катати один вагон від поїзда Кошице - Чієрна до Чопа і назвати це Чоп - Кошице, щоб люди не боялися страшного топоніма Чієрна-над-Тисою). А оці ранкові перестановки і прибуття в Кошице в обід - то як на мене нераціональне використання рухомого складу. Тут жеж весь цимес був би в тому, щоб переставитися вночі і  приїхати зраночку, як от в Будапешт чи в Краків.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!