Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 07:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Киев - Польские и Словацкие Татры - Киев

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: Киев - Польские и Словацкие Татры - Киев  (Read 3124 times)
adul
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #20 on: 08.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

Особисто мені дуже не вистачає вагона, який би відправлявся увечері зі Львова і прибував вранці до Попрада або Штриби. Назад можна їхати таким чином, як їхали Ви (хоча, якби був прямий вагон було б теж добре), однак адекватно заїхати зі Львова в Попрад на ранок, щоб одразу піти в трек - немає добрих варіантів.

На мій погляд, просто Кошицький вагон продовжити до Братіслави (або хоч до Попрада) і возити його до Чопа та забирати разом з Віденським. Думаю і для залізниці так би було зручніше.
Було б класно возити вагон Київ - Словаччина з 749/145 і назад 146/750. Але потрібна вечірньо-ранкова пара підкидишів. Для залізниці зручність мабуть полягала б у тому, що можна переставити всі вагони разом ще й в обидва напрямки приблизно в один час (за одну зміну умовно). А продовжувати кошицький у такому вигляді як він є зараз, коли його 81 возить - ну для формату "в гори на вікенд" то не годиться. Я розумію, що воно по інерції зараз їздить і типу забезпечує пересадку на Пендоліно до Праги, але в такий час вже цілком можна пересісти на підкидиш (чи замість підкидиша катати один вагон від поїзда Кошице - Чієрна до Чопа і назвати це Чоп - Кошице, щоб люди не боялися страшного топоніма Чієрна-над-Тисою). А оці ранкові перестановки і прибуття в Кошице в обід - то як на мене нераціональне використання рухомого складу. Тут жеж весь цимес був би в тому, щоб переставитися вночі і  приїхати зраночку, як от в Будапешт чи в Краків.
Я вбачаю те щоб відмінити їх взагалі і щоб зручною була пересадка у Львові, Чоп-мукачево та Ковелі і припиняти цей брєд з перестановками колісних пар
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1336


View Profile
« Reply #21 on: 22.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Досвідчені колеги, підкажіть такий момент. Прокладаю маршрут до Високих Татр, хотілося б заїхати або повернутися назад через Ублю - Малий Березний, при цьому проїхавши зі Стащина до Попрада "верхньою" залізницею з дизельними ділянками (Стащин - Гуменне - Вранов - Капушани - Пряшів - Плавеч - Попрад). До Пряшева з рухом порядок, рейси раз на годину-дві. Потім раптово на електрифікованій Пряшів - Плавеч починаються проблеми - майже всі рейси їдуть лише до проміжних Липанів, а єдиний рейс на 23-км ділянці Липани - Плавеч їздить ввечері два рази на тиждень.
Схоже на лінії Плавеч - Попрад. Майже все з Попрада доїжджає до проміжної округової Старої Любовні, далі на ділянці Ст. Любовня - Плавеч три поїзди на тиждень, теж у вечірній час.
Така відірваність Плавеча і словацько-польського переходу за ним від решти словацької залізничної мережі - вона тимчасова чи це там так склалося історично?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #22 on: 23.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Схоже на лінії Плавеч - Попрад. Майже все з Попрада доїжджає до проміжної округової Старої Любовні, далі на ділянці Ст. Любовня - Плавеч три поїзди на тиждень, теж у вечірній час.
Така відірваність Плавеча і словацько-польського переходу за ним від решти словацької залізничної мережі - вона тимчасова чи це там так склалося історично?

Достройли Папрад - Плавеч аж в 1966 году.
Пассажирцкие поезда на мехдународной
секции перестали ходить в 2010 году.
https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstrecke_Kysak%E2%80%93Muszyna

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #23 on: 23.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

зараз ще непогано, бо хоч якісь рейси Плавеч - Мушина є, їх поновили нещодано. А перед цим - з 2010 року до нещодавніх часів - багато років поспіль там просто не було жодного руху через кордон і по ділянці Плавеч - Стара Любовня також. Що там було на ділянці Липани - Плавеч - не пригадую достеменно.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1336


View Profile
« Reply #24 on: 23.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

Дякую за відповіді. Знайшов ще інформацію з причиною скасування черезкордонного руху у 2010 - через повені на польському боці була зруйнована інфраструктура.
Виходить так, що на всіх трьох словацько-польських переходах невесела ситуація із сполученням.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #25 on: 23.01.20 , 21:01 »
Share Reply with quote

зараз вона ще більш менш нічого.

Було кілька років поспіль, коли взагалі жодного пасажирського руху через безпосередній кордон Польщі і Словаччини не існувало по жодній з ліній. Втім сполучення між Польщею і Братиславою (поїздами Варшава - Будапешт) було завжди, але після вступу цих країн у Шенген - вони курсують не через безпосередній кордон Польщі і Словаччини, а через Чехію.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1336


View Profile
« Reply #26 on: 24.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Знайшов минулорічне відео з кабіни одного з двох черезкордонних RR 8364 "Tatry", повна ділянка Мушина - Попрад: https://www.youtube.com/watch?v=T6rzZfnCWv0
Сам канал дуже цікавий, у автора десятки кабінних відео з того регіону Польщі.
Logged
joy
Active user

Posts: 25576


View Profile
« Reply #27 on: 26.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Я правильно понял, что там пассажирское движение только летом?
Давнишняя мечта прокатиться так, из Польши в Словакии через Татры.
Может, когда-нибудь удастся.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1336


View Profile
« Reply #28 on: 29.01.20 , 17:01 »
Share Reply with quote

Сообщение на участке Мушина - Плавеч есть и зимой в период 28.12.2019 - 23.02.2020. Летом - с 6 июня по 6 сентября.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!