Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4411 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2034


View Profile
« on: 14.01.20 , 18:01 »
Share

Буде подаватися пропозиція щодо покращення приміського сполучення в напрямку Львів-Рудно-Мостиська/Шкло. Вже є зацікавлені.
Також передбачається виведення електричок цього напрямку з загального скотовозного обороту та проведення їм капітального ремонту  Кеврз або хоча б деповського ремонту(на що вистачить грошей)
Та доведення всіх складів які курсують на цьому напрямку до 8-ми та 6-ти вагонів(оборот потрібно складати таким чином, щоб 6-ти вагоны в падали на непікові рейси, а 8-ми вагоны на пікові)
Сама пропозиція
1)   Наявний розклад в ранковий час пік
№   маршрут   Відправлення з поч. ст   Зимна Вода    Львів
6102   Мостиська-Львів   04.45   06.27   06.47
6126   Шкло-Львів.            06.06   07.10   07.30
6106   Мостиська-Львів   05.40   07.40   08.00
6107   Мостиська-Львів   08.05   10.15   10.35
Проблеми наявного розкладу
Відсутній приміські поїзди з прибуттям до Львова в період між 08.00 та 10.30 це час коли є високий пас потік, в тому числі в цей період їдуть на роботу багато платоспроможних пасажирів,  в яких робочий день починається об 9.00 та 10.00 та які вимушені, через відсутність поїзда їхати автобусами або автомобілем майже на 40-60 хвилин довше.
Вирішення проблеми
 Назначити приміський поїзд Львів-Городок-Львів  складом приміського поїзда  6102     Мостиська - Львів  графіком
-   Львів( 6.50)- Зимна Вода(7.07)- Городок (7.37) ( Без зупинок по деяким станціям та з/п)
-   Городок (7.47)- Зимна Вода( 8.20) Львів(8.35).

       Назначити приміський поїзд Львів-Городок-Львів складом приміського 6126 Шкло-Львів  графіком
-   Львів(07.40)- Зимна Вода(08,00)Городок(08.30)
-   Городок(08.40)Зимна Вода(09.10)Львів(09.30)
Таким чином завдяки призначенню даних приміських поїздів можна підвезти пасажирів під початок робочого дня об 9тій та 10тій годині  в обхід заторів.

Таким чином в ранковий час пік орієнтовний графік потягів буде мати ось такий вигляд
№   маршрут   Відправлення з поч.. ст   Зимна Вода    Львів   
6102   Мостиська-Львів   04.35   06.20   06.40   .
6126   Шкло-Львів.            06.06   07.10   07.30   
6106   Мостиська-Львів   05.40   07.40   08.00   
6ххх   Городок-Львів   07.50   08.20   08.40   
6ххх   Городок-Львів         08.40   09.10   09.30   
6107   Мостиська-Львів   08.05   10.15   10.35   

2)Наявний розклад в вечірній час пік
№   маршрут   Львів   Зимна Вода   Прибуття на кінцеву
6123   Львів-Шкло                  17.23   17.43   18.48
6113   Львів-Мостиська   17.50   18.10   20.00
6117   Львів-Мостиська   19.50   20.10   21.55
6125   Львів-Шкло   20.30   20.50   22.04
6119   Львів-Мостиська   20.50   21.10   22.55

Проблеми наявного розкладу
Відсутність приміського поїзда в період з 16.30 до 17.20, в напрямку Зимної Води та Городка . В цей період є значний пас потік за рахунок людей, в яких робоча зміна закінчується в період з 16.00 до 16.30. Велика дірка у сполученні Львів-Зимна Вода в період з 17.50 до 19.50- це час коли є високий пас потік.
Вирішення проблеми
Назначити приміський поїзд Львів-Городок-Львів з подальшим оборотом на приміський поїзд  6117 Львів – Мостиська графіком
-   Львів( 16.40)- Зимна Вода(17.00)- Городок (17.30)
-   Городок (17.40)- Зимна Вода( 18.10)- Львів(18.30)
      Назначити приміський поїзд Львів – Городок - Львів з подальшим оборотом на приміський поїзд 6125 Львів –  Шкло графіком
-   Львів(18.30)- Зимна Вода(18.50)- Городок( 19.00)
-   Городок(19.10)- Зимна Вода (19.40)- Львів(20.00)

. 2)Пропонований  розклад в вечірній час пік
№   маршрут   Львів   Зимна Вода   Прибуття на кінцеву
6ххх   Львів-Городок           16.40   17.00   17.30
6123   Львів-Шкло              17.23   17.43   18.48
6113   Львів-Мостиська   17.50   18.10   20.00
6ххх   Львів-Городок           18.30.    18.50   18.20
6117   Львів-Мостиська   19.50   20.10   21.55
6125   Львів-Шкло   20.30   20.50   22.04
6119   Львів-Мостиська   20.50   21.10   22.55

Таким чином розклад даний розклад руху поїздів буду враховувати потреби різних груп пасажирів в яких робочий день починається в період з 07.00-10.00 та закінчується в період 16.00-18.30. Таким чином це буде стимулювати пасажирів купляти місячні проїзні абонементи, так як зараз складається ситуація, коли в один бік розклад підходить, а в інший ні,  і це примушує пасажирів пересаджуватися на автотранспорт в один бік, а можливо навіть і в два.
   


Можливо, в когось є якісь пропозиції/побажання.
Прохання-пропозиції по суттєві  зміні графіку наявних електричок не подавати. Пересувати вечірні 20.30 і 20.50 не можна, бо для залізничників то святе:).

Іще можна пофантазувати над кінцевим пунктом
в пропонованих нових човниках. Ним може бути залізнична станція Янтарна(місто Новояворівськ), так як місто там саме компактніше, так як збудоване в переважній більшості багатоквартирними будинками, і і більшість міста є в пішій доступності від станцій, навідміну від Городка, де в пішій доступності є 30% міста, все решта, розкидані частини, людей з яких на електричку пересадити буде нереально.
Але там проблема полягає в поганому стані колії  на відрізку Затока-Янтарна( 15 км електричка їде 30 хв, +-аналогічна відстань Затока-Городок додається за 15хв) і в такому разі електричка не встигне обернутися.
Єдиний вихід-ремонт колії, і тут цікавить-скільки коштує ремонт одного кілометра колії (ділянка там без суттєвих кривих)

З приводу цього проекту домовились так:
Львівська міська рада надсилає офіційне звернення на ім'я гендиректора УЗ з приводу зацікавленості в його реалізації. Після цього створюється робоча група по вивченню цього питання, яка виїжджає у Львів і проводить з місцевою радою переговори щодо умов співпраці.
Якщо буде досягнуто згоди - підписується угода, в якій чітко прописується хто, скільки і за що платить і що отримує на ці кошти, а також всі інші умови співпраці.
Але, і КШ, і Іванько наголошували, що співпраця можлива лише на ринкових засадах.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #1 on: 14.01.20 , 19:01 »
Share

Маленька поправочка-були певні обговорення з місцевими чиновниками і цей проект  видозмінився. Поки що-це електричка Львів-Суховоля з інтервалом в 30 хвилин в годину пік. Зупинки :з.п. Зимна Вода та новий планований з.п. який  мусить  знаходитися під обїздною дорогою.
Для цього потрібно
-тупиковий зїзд по Суховолі
- побудувати один з. п. під обїздною дорогою
-2 постійнострумові електрички

Чому саме такий варіант- менший інтервал та можливість краще контролювати безбілетників.

Маю надію що це буде проект поза узшною тарифною сіткою та з можливістю придбати місячний абонемент електричка+трамвай+тролейбус. Також можливістю розраховуватися через qr код.
Львівяни і не тільки, які зацікавлені в проекті прохання написати листи на урядову гарячу лінію та в міськ/обл раду або меру
Logged
VB
Active user

Posts: 4321


View Profile
« Reply #2 on: 14.01.20 , 20:01 »
Share

А до Мшаної тоді чому неможливо? Схоже на розпил оце все з Суховолею.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #3 on: 14.01.20 , 20:01 »
Share

А до Мшаної тоді чому неможливо? Схоже на розпил оце все з Суховолею.
Тоді двома складами з інтервалом в 30 хвилин не вийде встигнути.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #4 on: 14.01.20 , 21:01 »
Share

Маленька поправочка-були певні обговорення з місцевими чиновниками і цей проект  видозмінився. Поки що-це електричка Львів-Суховоля з інтервалом в 30 хвилин в годину пік. Зупинки :з.п. Зимна Вода та новий планований з.п. який  мусить  знаходитися під обїздною дорогою.
Для цього потрібно
-тупиковий зїзд по Суховолі
- побудувати один з. п. під обїздною дорогою
-2 постійнострумові електрички

Чому саме такий варіант- менший інтервал та можливість краще контролювати безбілетників.

Маю надію що це буде проект поза узшною тарифною сіткою та з можливістю придбати місячний абонемент електричка+трамвай+тролейбус. Також можливістю розраховуватися через qr код.
Львівяни і не тільки, які зацікавлені в проекті прохання написати листи на урядову гарячу лінію та в міськ/обл раду або меру

Я живу у Львові і часто користуюсь приміськими поїздами у напрямку Зимної води, до друга за місто виїжджаю. Так от (за моїми спостереженнями) найбільший потік пасажирів припадає на станції Мшана, Городок, Судова Вишня, інколи Цунів (там є аеродром, де з парашутів літають). Не розумію, що дасть сполучення Львів - Суховоля і навіщо пасажирам з.п. біля об'їзної дороги??
А те, що там електропоїздів мало, то це дійсно правда, а ще знущання, коли до Мостиської по 4 вагони пускають!!!
Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #5 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share

Я живу у Львові і часто користуюсь приміськими поїздами у напрямку Зимної води, до друга за місто виїжджаю. Так от (за моїми спостереженнями) найбільший потік пасажирів припадає на станції Мшана, Городок, Судова Вишня, інколи Цунів (там є аеродром, де з парашутів літають). Не розумію, що дасть сполучення Львів - Суховоля і навіщо пасажирам з.п. біля об'їзної дороги??

А яка вартістьпроїзду  до Зимної води?Бо з ЗВ та Рудна і Доманова є маршрутки 156,184а,52,28,184,бачив 287 ніби на Сихів від станції,але не їхав.183 від Суховолі ,але вона прямо по Городоцькій.
Про платформу ,то певно думають ,що люди з котеджів на неї ходити будуть.Аж бігом,там з дороги видно у багатьох машини є.
Або ті хто с електрички то пересідатимуть в Трьох слонах на 21,28.Угу.Правда там будується щось велике,але воно буде біля дороги на Білогорщу,можуть тудою буси пустити .Гравійну заплановано продовжити в цьому році.

П.С.28 хочуть пустити від семінарії і до Магнуса.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #6 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share

Я живу у Львові і часто користуюсь приміськими поїздами у напрямку Зимної води, до друга за місто виїжджаю. Так от (за моїми спостереженнями) найбільший потік пасажирів припадає на станції Мшана, Городок, Судова Вишня, інколи Цунів (там є аеродром, де з парашутів літають). Не розумію, що дасть сполучення Львів - Суховоля і навіщо пасажирам з.п. біля об'їзної дороги??

А яка вартістьпроїзду  до Зимної води?Бо з ЗВ та Рудна і Доманова є маршрутки 156,184а,52,28,184,бачив 287 ніби на Сихів від станції,але не їхав.183 від Суховолі ,але вона прямо по Городоцькій.
Про платформу ,то певно думають ,що люди з котеджів на неї ходити будуть.Аж бігом,там з дороги видно у багатьох машини є.
Або ті хто с електрички то пересідатимуть в Трьох слонах на 21,28.Угу.Правда там будується щось велике,але воно буде біля дороги на Білогорщу,можуть тудою буси пустити .Гравійну заплановано продовжити в цьому році.

П.С.28 хочуть пустити від семінарії і до Магнуса.
Мінімальний проїзд за офіційним повним тарифом 11 грн, я до Мшани плачу 12 грн (а насправді їду до Цунова, на 1 зупинку довше, бо до Цунова квиток дорожчий, інший кілометраж)!!
« Last Edit: 14.01.20 , 22:01 by Дніпровець » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #7 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share

13 грн?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1739


View Profile
« Reply #8 on: 14.01.20 , 22:01 »
Share

13 грн?
18 грн до Цунова, ну то таке... (Якщо Ви про це)! А про ЗВ ціну приблизно написав (бо точно не пам'ятаю)
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #9 on: 14.01.20 , 23:01 »
Share

Але, і КШ, і Іванько наголошували, що співпраця можлива лише на ринкових засадах.
So UZ wants to make a profit by misusing its monopoly status by referring to a market price? :) You can't even make that s**t up!
Do we know what they want for it? Is the idea that Lviv buys transport services from UZ?
So where is the link to a Prozorro tender? If they want to charge market prices, there should be a market.
Otherwise it should be a government negotiated and regulated price.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!