Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.20 , 21:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 1466 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5296


View Profile
« Reply #10 on: 14.01.20 , 23:01 »
Share

Валера, на ринкових засадах - це з порахованою клоуном-моджахедом Рязанцевим собівартістю 80 грн, чи є вже більш тверезі цифри?
Logged
kemol
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #11 on: 15.01.20 , 00:01 »
Share

Для цього потрібно
-тупиковий зїзд по Суховолі
- побудувати один з. п. під обїздною дорогою
-2 постійнострумові електрички

Є дві такі електрички на Льв,  стоять на базі запасу вже кілька років :)
Logged
VSK
Active user

Posts: 886


View Profile
« Reply #12 on: 15.01.20 , 00:01 »
Share

Зараз вже 3. Тут якраз їх пропонувалося задіяти.
Logged
tera
Active user

Posts: 735


View Profile
« Reply #13 on: 15.01.20 , 00:01 »
Share

Раджу почитати статтю.

Як Львівська міська рада, порушуючи законодавство, знищує приміські перевезення
Через транспортний бардак мешканці сіл Суховоля, Доманів, Конопниця, частина Рудного та більша частина Зимної Води можуть залишитися без громадського транспорту.

Там цікаві схеми з пішою доступністю до маршруток.По аналогії можна і для електричок розробити.До автора може.
https://dyvys.info/2019/11/27/yak-lvivska-miska-rada-porushuyuchy-zakonodavstvo-znyshhuye-prymiski-perevezennya/
Logged
interfan
Active user

Posts: 1204


View Profile
« Reply #14 on: 15.01.20 , 07:01 »
Share

Раджу почитати статтю.

Як Львівська міська рада, порушуючи законодавство, знищує приміські перевезення
Через транспортний бардак мешканці сіл Суховоля, Доманів, Конопниця, частина Рудного та більша частина Зимної Води можуть залишитися без громадського транспорту.

Там цікаві схеми з пішою доступністю до маршруток.По аналогії можна і для електричок розробити.До автора може.
https://dyvys.info/2019/11/27/yak-lvivska-miska-rada-porushuyuchy-zakonodavstvo-znyshhuye-prymiski-perevezennya/

З статті виглядає що місцеві мешканці незадоволені тим, що до них пустили великі автобуси і як наслідок, "скотовозки-маршрутки" будуть закриватись через нерентабельність і вимагають аби не пускали великі автобуси. Дивна логіка. Замість того, аби вимагати заміну маршрутів "скотовозок" на ще один автобусний маршрут, який би покривав більшу територію
Logged
VB
Active user

Posts: 4209


View Profile
« Reply #15 on: 15.01.20 , 10:01 »
Share

Ой, звичайні розбірки між перевізниками. А як там робиться те, що у світі норма,- відомо всім на прикладі сихівсько-підзамчівського проекту. Щодо теми. Львівській мерії треба самій купити собі потяги, і впроваджувати все, що вона хоче. Укласти договори із залізницею. Зараз це все бачиться у ракурсі в'їхати у рай на чужиму возі.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #16 on: 15.01.20 , 10:01 »
Share

Я - один із цих мешканців, які виступили проти запуску великого 52-го автобусу через Зимну Воду в Рудно.
А вся проблема в тому, що в Рудно є два в`їзди. Один - через Зимну Воду (хороша дорога), інший - через Старе Рудно - напряму з кільцевої (де є з 204 року аварійна ділянка аж в 400 метрів).
між ними - до 30 хв. пішого ходу.
По кожному з них ходило по одній як Ви кажете скотовозці. Через Зимну Воду -184а (Еталони, Богдани), через Старе Рудно - 28 (ЧАЗи середної місткості). і перетинались вони в центрі Рудного, де 28-й мав кінцевву, а 184а йшов далі вглиб. І в принципі проблеми не було. Кожен мав автобус з інтервалом в 7-10 хвилин в свій мікрорайон. Допоки наша місцева влада через Зимну Воду в центр селища, саме  на кінцеву 28-го  не запустила ще й великий 52-й, як результат - 184а виживає за рахунок кінця, де недоїжджає 52-й, а 28-й почав ходити з інтервалом в 30-40 хвилин. Відповідно для мешканців Старого Рудно (а це - Залізничний район міста Львова) стало практично нереально виїхати в центр чи інші райони міста. Бо 52 і 28 обслуговує один і той же Комунальний перевізник, який розуміє, що 3 маршрути по одному напрямку із Рудного у Львів (по Городоцькій в центр і далі на Чорновола) - це перебор і недоцільно, тому і знищує конкурента адміністративним методом, скорочуючи кількість білих ЧАЗів на 28-му. Іншими словами - бий свій свого, щоб чужий боявся. В понеділок ми мали зустріч з п. Маруняк - заступник п. Садового. І як не переконували її змінити схему 28-го по Львові (Городоцька-Любінська-Університет), аби він мав свого унікального пасажира і не дублював по місту 52-й і 184а, вона прийняла абсолютно ідіотське рішення - вкоротити 28-й у Львові по центру міста (ТЦ ФОрум,, замість АсС-2 на Липинського), тим самиим зробивши його не лише адміністративно, а й економічно нерентабельним по всьому шляху курсування. Наступним кроком після його зникнення - буде перекриття Західного об'їзду Львова обуреними мешканцями Старого Рудного, адже благими намірами пана Садового люди вже ситі по горло. Замість того аби поремонтувати дорогу через Старе Рудно (а там - 400 метрів !!!!), і запустити великий автобус через Старе Рудно-в центр селища і далі вглиб до межі з Суховолею (тобто напряму через усе Рудно), він вбиває єдиний маршрут для мікрорайону Старе Рудно, запускаючи великі комфортабельні автобуси, куплені за бюджетні кошти  Міста, наповнювачами бюджету якого є і мешканці Старого Рудно, через село Зимна Вода Пустомитівського району, яке не формує бюджет Львова, тільки через те, що там дорога краща. Ідіотизм в кубі, шановні колеги. УЗ - це ще не дно, як Ви бачите. ЛМР -дніще. І страждають звичайні люди.  Листування, пікети, зустрічі в міськраді ні до чого не привели. Люди у відчаї і готові  перекрити кільцеву допоки їх не почує ця довбана влада.
« Last Edit: 15.01.20 , 10:01 by vitaliy_lviv » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1968


View Profile
« Reply #17 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Валера, на ринкових засадах - це з порахованою клоуном-моджахедом Рязанцевим собівартістю 80 грн, чи є вже більш тверезі цифри?
Конкретні цифри - це якраз буде предметом торгу УЗ з ЛМР на зустрічі.
Наразі, тільки досягнуто домовленості, що така зустріч відбудеться після офіційного звернення від ЛМР.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2732


View Profile
« Reply #18 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Man, they gotta involve the Oblast at least.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #19 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Місто не в ладах з областю ще з часів губернаторства колишнього зама Садовоги - Синютки. Пам'ятаєте "сміттєву кризу" ?. Таких епізодів насправді  було і є не мало. До-речі. Допоки Синютка був губернатором - область не погоджувала місту проїзд 52-го автобуса по їх території - через Зимну Воду, тобто з "міста в місто через село", як тільки Синютка пішов і призначили зе-леного у всіх значеннях того слова Мальського - автобус - поїхав і люди на Старому Рудно де-факто залишились без транспорту. А Суховоля - дуже проситься в Львівську ОТГ, тому її і запопонували як кінцеву, тим більше від межі Львова і до кінця Суховолі - цілковито забудована місцевість без розривів. По факту - Рудне, Зимна Вод і Суховоля - це одне ціле і межа проходить по вулицях. Тільки Рудне - це частина Львова, Зимна Вода - село в Пустомитівському, а Суховоля - в Городоцькому районах. А ще область - це обладмінстрація і облрада - які теж не в ладах, через кольорову приналежність. Такий собі міждусобойчик на місці. Наразі я так розумію, Синютка балотуватиметься в мери і ,думаю, він зможе похитнути гегемонію Садового на місці, та врешті решт вирішити ситуацію з "Руднівськими страстями".
« Last Edit: 15.01.20 , 11:01 by vitaliy_lviv » Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!