Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4406 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5677


View Profile
« Reply #20 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Єс, індид. Там має бути місто (як вигодонабувач від зменшення заторів та покращення екології, та підвозу робочої сили, яка платить там податки але не користується міськими благами (поліклініки, шкоди, дитсадки тощо), плюс обов"язково область (як вигодонабувач від покращення сполучення та екологічної ситуації на теренах області).
Logged
VB
Active user

Posts: 4321


View Profile
« Reply #21 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Вибачте, але зараз я бачу саме те, що припустив  interfan. Логіка справді дивна. І трішки пробігши інтернетом, я не побачив щирості у всьому цьому.  Маршрут № 52 має розклад з частотою курсування 10-15 хвилин. 11 хвилин, - його нормальний такт.

 Щодо маршруту № 28. Чому Ви, vitaliy_lviv, не згадали про те, що його після Вашої бесіди з представниками мерії не лише скорочують з боку Львова (і правді у очі, - то не скорочують, а роблять як було, бо подовжили його лише у вересні 2019 року), а й продовжують у Рудному до семінарії (де кінцева приміського № 184а), а також збільшують кількість автобусів до 8-ми, відповідно ущільнивши розклад до такту у 13 хвилин? І чому, коли хотіли наприкінці минулого року на цей маршрут №28 також поставити автобуси

, запустивши при цьому безкоштовний автобус для мешканців Старого Рудного, то місцеві мешканці також мітингували проти цього?
P.S.  Я собі уявляю у інших містах України. Впроваджують на заміну скотовозок на одному маршруті цілих два комунальних маршрути автобусів європейсього класу, у одного такт 11 хвилин, у другого 13 хвилин. При цьому додають до висілка (де, до речі, їздить приватник також на скотовозці) безкоштовний автобус, який підвозитиме до центру. І мешканці проти. Це можна уявити? Думаю, можна, якщо у цьому буде хтось зацікавлений....
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #22 on: 15.01.20 , 11:01 »
Share

Почнемо з Того - що Старе Рудно - це не висілок - а в'їзд у Рудно , тобто перша лінія зі сторони Львова, друге - видовження до семінарії не одночасно із скороченням до Форуму, а в перспективі, бо одночасно дві кінцеві одному маршруту змінювати не можна. і по великому рахунку - це як мертвому припарка, або як результат множення на 0, тобто не важливо Ви множите 5 чи 6 на 0, результат - цей же. По третє - там і зараз є на папері 8 машин з інтервалом у 20 хвилин, а по факту 4-5 з інтервалом у 40, по четверте - безкоштовний автобус -як Ви його називаєте - це шатл-бас з інтервалому у 30 хвилин (замість 7 хвилин на той час у 28-го) у сторону, протилежну від Львова, збільшуючи час добирання від Старого Рудна до кільця на Городоцькій із 5 до 40+ хвилин + додаткова пересадка, тобто кожна людина потратить додатково з добиранням з/на роботу + 1-1,2 години. Ви б так хотіли ?. По-п'яте - а може таки краще зробити ті нещасні 400 метрів дороги ніж ставити цілий мікрорайон раком в догоду сусіднім селам, Шосте: 28-й видовжили на АС-2 в 2019, му, забравши при цьому його історичну кінцеву на Варшавській і віддавши її 52-му, (кінцевої в 28-го ніколи в районі Форуму не було. це завжди був маршрут на дві сторони від центру), тобто змусили нактувати пасажиропотік з 0, а це теж далеко не айс і зараз скорочують саме тоді, коли коли він їздить з нормальною заповненістю.. Ну і накінець, може краще нехай Зимна Вода займеться вирішенням питання свого транспортного сполучення з містом своїми силами, маючи при тому обласні 156, 184, 184а і 287 маршрути і нехай вимагає на них нормальні автобуси від перевізників, а не намагається паразитувати на місті, погіршуючи становище його мешканців ?

P.S. Я не маю жодного фінансового інтересу із ринку перевезень, особисто мені однакова відстань щодо лінії де ходить 52 і 184а, так і до лінії де поки-що ще ходить 28-й. Але я - за  справедливість, і можу поставити себе  на місце того молодого щільно забудованого останніми роками  мікрорайону з назвою "Старе Рудно" і тих батьків з малими дітьми, які інколи по годині чекають транспорту, щоб добратись у місто, яке себе позиціонує як європейське у 21 сторіччі. Реальний жах. Якщо захочете ще деталей - буду радий познайомитись з Вами, зустрітись і показати все на місцевості.
« Last Edit: 15.01.20 , 12:01 by vitaliy_lviv » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #23 on: 15.01.20 , 12:01 »
Share

vitaliy_lviv- потрібна ваша думка, як жителя тих районів з приводу запуску електрички з тактом 30 хвилин в годину пік-чи буде там по 300 - 500пасажирів на кожен рейс що півгодини  в години пік(враховуючи нову платформу під естакадою)
І ваше ставлення до цього проекту.
« Last Edit: 15.01.20 , 12:01 by VSK » Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #24 on: 15.01.20 , 12:01 »
Share

Так дісно стаття виглядає замовною.

Я за 52 як вона ходить,або коли зроблять той кусок про який судяться то там,бо мені 28 зараз ближче.

Може хтось не знає,але у Львові маршрутки які номер до 100,є міськими,а вище приміськими і далі.В міських 3 група інв. та пенси не платять.
Так,зміна відбулась після Сенютки.Але чому ніхто не запитається ,чому ПРИМІСЬКІ 183,184,184а їдуть через все місто.Аналогічно 111,217а,121..А Мшана,Наварія,Оброшино,Городок тільки до приміського.Бірки,Дубляни,Брюховичі ,156 до центру.Якся так стало.
Тільки нова модель руху транспорту наведе порядок.А насправді достатньо відмінити проїзд сотих через все місто.
Прецидент був АС Західна.
По меру " Долі" згоден.Задовбав.Е квиток чого вартує.

Ось  про ОТГ і великий Львів.
ЛЬВІВ ХОЧЕ ПРИЄДНАТИ 20 СУСІДНІХ МІСТ ТА СІЛ
Йдеться про приміську зону, яку в Генплані 2010 року назвали «Великий Львів».
Львівська міськрада просить ЛОДА, Кабмін та Мінрегіон приєднати до Львова 20 сусідніх міст та сіл у межах реформи децентралізації. Про це повідомив заступник міського голови з містобудування Любомир Зубач.
http://tvoemisto.tv/news/do_lvova_hochut_pryiednaty_20_susidnih_mist_ta_sil_105767.html




Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #25 on: 15.01.20 , 12:01 »
Share

А все почалось рік тому, коли 52-й був тільки до АС "Західна" і на 28-му було 18 машин з інтервалом у 7 хвилин + 8 машин на 184 а.  Через пів року настав паритет 15-16 на 184а і 12 на 28-му. все було більш-менш Ок, ну а потім вліз 52-й і рівновагу було порушено. 184 а нікуди не зник, і тепер на виїзд зЗимної Води на Кільцеву черга із Руднівських і Зимновідських маршрутів 156, 184, 184а, 287 і 52, а на виїзд через Старе Рудно - практично пусто. Раз на 40 хвилин 28-ма. Так бути не повинно.

Тепер по суті. Платформа під кільцевою - тобто на межі Львова, Старого рудного і Зимної Води матиме обмежену доступність для Старого Рудна і Зимної Води, через небхідність добирання туди по доволі таки депресивній місцевості через широку лісопосадку, але це все одно є +, так як в час пік по Городоцькій до приміського можна і годину їхати, а тут - максимум 15 хвилин. 300-400 пасажирів зупинки Суховоля, Зимна Вода та кільцева в час пік на в'їзд в місто дадуть. на виїзд - ні, так як більшості необхідний центр, і мало хто захоче платити двічі за добирання з центру додому. та й корки у вечірній час менш грандіозні. Але то моя субєктивна думка.  Ну і  ще таке - як змусити всіїх їх заплатити за проїзд в поїзді більше ніж 7 гривень - стандартний міський тариф. Та й культура оплати в елктричках - у нас ще та ((. 
Ідеально - був би дизель аля Суховоля-Рудно-центр- (палац Гн. Хоткевича)-Підзамче-Підбірці" через головний вокзал. В іншому випадку живучість проекту оцінюю як 40/60 в не кращу сторону.

Агломерації Львівської на жаль не виходить їм. Наразі згідні лише ті, хто і так є містом - Винники, Брюховичі та Рудно. Погоджуються також Лисиничі, Підбірці і Суховоля, які мають спільну межу, та Гряда, яка географічно відрізана. Зимна Вода, Сокільники і всі інші  - не хочуть під крило ЛМР.
« Last Edit: 15.01.20 , 13:01 by vitaliy_lviv » Logged
VB
Active user

Posts: 4321


View Profile
« Reply #26 on: 15.01.20 , 13:01 »
Share

Абсолютно до Львова не маю жодного відношення. Тому погляд збоку. Виглядає так, що Ваша позиція, -  подібна на Стокгольмський синдром, посилена незрозумілою відразою до Зимної Води. Ви є заручниками скотовозок. Ось напрямок про ремонт 400 метрів дороги та запуск тудою ще й 28 великими автобусами, - вірний. Краще зусилля туди спрямовуйте, чим на скасування нормальних автобусів.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #27 on: 15.01.20 , 13:01 »
Share

What a stupid and irresponsible situation. As they say, where there are 2 Ukrainians, there are 3 hetmans.
The city and the Oblast should form a transport company together. It should purchase rolling stock with financial support from the West in the framework of decentralization etc. etc.
Are the platforms high or low?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5677


View Profile
« Reply #28 on: 15.01.20 , 13:01 »
Share

Наразі укростьюпід полягає не в тому, що місто та область мають разом створити приміську компанію, а в тому що представники УЗ сидять в кабінеті селищного голови, у якого весь річний бюджет 12 млн, із заклинаннями "перерахуй мільйон або відмінимо електрички". У нас це децентралізацією зветься.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #29 on: 15.01.20 , 14:01 »
Share

What a stupid and irresponsible situation. As they say, where there are 2 Ukrainians, there are 3 hetmans.
The city and the Oblast should form a transport company together. It should purchase rolling stock with financial support from the West in the framework of decentralization etc. etc.
Are the platforms high or low?
The platforms are low.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!